Zakupy przez Internet –
wygodne i bezpieczne

Chętnie kupujemy przez Internet i lubimy otwierać paczki. Zakupy robimy u tych sprzedawców, których zdecydujemy się obdarzyć naszym zaufaniem. Zaufanie zaś zaczyna się tam, gdzie kończy się bezpieczeństwo. Każdy z nas sam wyznaczą tą granicę. Produkty Trusted Shops oferują więcej bezpieczeństwa, dają jasną orientację i stanowią realną pomoc w podejmowaniu decyzji podczas zakupów w sieci.

My też jesteśmy klientami sklepów internetowych.

Nam także zdarzało się denerwować z powodu opóźnień dostawy. Zastanawialiśmy się wtedy, czy zamówiony towar w końcu dojdzie? I my spędzaliśmy dużo czasu na zapełnianiu koszyka, by w końcu i tak niczego nie zamówić, a także odsyłaliśmy towary, mając nadzieję, że otrzymamy zwrot pieniędzy.

My, czyli prawnicy, pracownicy działu obsługi klienta i programiści - ludzie, którzy opracowują rozwiązania dotyczące właśnie takich sytuacji – dążymy do tego, by nie trzeba było się martwić ani przed, ani w trakcie, ani po dokonaniu zakupu i można było w spokoju cieszyć się z paczki, która niebawem do nas dotrze. 

Tam, gdzie kończy się bezpieczeństwo, zaczyna się zaufanie.

Już w 1999 roku Jean-Marc Noel, Ulrich Hafenbradl i Thomas Karst podjęli działania zapewniające większe bezpieczeństwo podczas zakupów w Internecie, wprowadzając Gwarancję Trusted Shops.

Znak jakości Trusted Shops, przyznawany po kompleksowej kontroli przeprowadzonej przez ekspertów prawnych, i obsługa klienta oparta na najlepszych rozwiązaniach oraz zabezpieczeniu finansowym zakupów to elementy charakteryzujące sklepy internetowe godne zaufania. Dzięki nim konsumenci mogą spokojnie czekać na dostawę, a sprzedawcy internetowi cieszą się z niższego wskaźnika przerwanych zakupów i większej liczby klientów.

Od 2008 roku klienci mogą oceniać sklepy za pośrednictwem systemu opinii Trusted Shops, przyznając im gwiazdki w kategoriach „dostawa”, „towar” i „obsługa klienta”. Mogą także komentować swoje oceny i w ten sposób dzielić się doświadczeniami z innymi internautami. W ten sposób konsumenci pomagają innym podczas zakupów w sieci, sprzedawcom internetowym dają zaś szansę ciągłego doskonalenia usług. Poza tym powtarzające się dobre opinie o sklepie stanowią dla niego doskonałą reklamę. 

Chcemy różnorodności i możliwości wyboru.

To, czy sklep ma siedzibę tuż za rogiem, czy gdzieś w Europie jest bez znaczenia. Ważne jest natomiast to, czy mamy do niego zaufanie i czy na to zaufanie zasługuje. Jako firma budująca zaufanie widzimy swoją misję w zapewnianiu różnorodności. Konsumenci muszą mieć możliwość samodzielnego decydowania o tym, czy chcą kupować produkty oferowane przez dużą korporację, czy małą firmę. Dlatego nasze produkty są dostępne w całej Europie, działamy zgodnie z europejskimi standardami ochrony danych osobowych, nasz dział obsługi klienta oferuje wsparcie w wielu językach i zatrudniamy ekspertów w dziedzinie międzynarodowego prawa e-commerce. Zachęcamy do wypróbowania naszych usług! W razie pytań można się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00 , dzwoniąc na numer przeznaczony dla konsumentów +48 22 462 64 03 lub numer dla sprzedawców internetowych +48 22 462 64 00.

Odpowiedzialność

Nasze starania w kierunku zapewnienia większego bezpieczeństwa podczas zakupów w sieci znajdują odzwierciedlenie w naszych produktach i wiążą się z odpowiedzialnością wobec sprzedawców internetowych i ich pracowników, którzy liczą na to, że nasze rozwiązania charakteryzują rzeczywiście tylko bezpieczne sklepy i że w jak najkrótszym czasie uda nam się zidentyfikować te, które do nich nie należą. Jesteśmy także odpowiedzialni za konsumentów i ich dane osobowe, które są nam potrzebne na przykład do zabezpieczenia ich zakupów.

Od początku działalności hołdujemy zasadzie oszczędnego gospodarowania danymi. Przeprowadzając certyfikację, kładziemy nacisk na to, aby także i sklepy przestrzegały europejskich standardów. Zalecamy np. korzystanie z narzędzi, które uniemożliwiają zidentyfikowanie konkretnych osób, podczas analizy zachowań konsumenckich. Jesteśmy świadomi tego, że jako europejska marka budująca zaufanie w handlu elektronicznym mamy obowiązek przestrzegania i promowania zasad ochrony danych osobowych.

Korzyści dla konsumentów. Korzyści dla
sprzedawców internetowych. Korzyści dla Ciebie?

Zatrudniając ponad 200 pracowników w Kolonii, Londynie i Warszawie, realizujemy naszą wizję bezpiecznych zakupów w sieci.

Kariera w Trusted Shops

Zaufanie w handlu elektronicznym:
zawsze aktualny temat!

Udostępnimy dużą ilość materiałów, takich jak aktualne artykuły, grafika i teczki prasowe.

Zapraszamy do odwiedzenia strony z naszymi informacjami prasowymi.

Cała siła w ludziach

Myślenie o bezpieczeństwie i zaufanie to ludzkie uczucia i jednocześnie podstawa naszego sukcesu. Chcielibyśmy się nim podzielić. Wspieramy instytucje charytatywne zamiast przeznaczać środki np. na prezenty gwiazdkowe dla klientów.