Pomoc

Efektywne zarządzanie opiniami klientów

Dzięki Trusted Shops możesz łatwo zarządzać opiniami i pokazać, że obsługa klienta w Twoim sklepie jest na naprawdę wysokim poziomie.

Powiadomienia e-mail o nowych opiniach

Chcesz otrzymywać powiadomienia e-mail o nowych opiniach? Nasz system daje taką możliwość.

Jak to działa?

1. Zaloguj się na swoim koncie w systemie My Trusted Shops.

2. Kliknij na okrągłą ikonkę po lewej stronie przycisku „Wyloguj” u góry panelu.

3. Kliknij na adres e-mail użytkownika i zaznacz okienko „Nowa opinia”.
Manage customer reviews with email notification

Publikacja odpowiedzi na opinie klientów

Publikowanie odpowiedzi na opinie jest świadectwem dobrej obsługi klienta. Można np. podziękować za pochwałę lub wyjaśnić sytuację, która stała się przedmiotem krytyki.

Jak to działa?

1. Zaloguj się na swoim koncie w systemie My Trusted Shops i wybierz opcję „Opinie kupujących” w zakładce „Opinie”.

2. Wybierz opinię, którą chcesz skomentować, i kliknij na przycisk „Edytuj”.

3. Kliknij na przycisk „Dodaj komentarz“ i zapisz komentarz kliknięciem na przycisk „Zapisz komentarz”.

 

Reply to customer reviews

Komentarz od razu pojawi się na stronie z opiniami o sklepie.

Comment is displayed in review profile

Zadecyduj, kiedy chcesz wysyłać wiadomości z prośbą o ocenę sklepu klientom

Zadecyduj, kiedy chcesz wysyłać wiadomości z prośbą o ocenę sklepu klientom. Najlepiej, by otrzymali taki e-mail dzień lub dwa dni po otrzymaniu towaru. Przy ustalaniu terminu weź pod uwagę czas realizacji dostaw w Twoim sklepie. Czas wysyłki maila z prośbą o ocenę możesz wybrać w zakładce „Opinie/ Ustawienia” w polu „Oceń sklep później”. W tej samej zakładce możesz też połączyć ze sobą wszystkie profile sklepów z opiniami, a także ustawić szerokość widżetu opinii.

Chroń swoje dobre imię: Zgłoś opinię

Krytyczne głosy również mają swoją wartość, jeśli właściwie na nie zareagujesz, jednak nie każdy komentarz jest dozwolony. Nie musisz pozwalać, aby Cię obrażano ani na to, by ewidentne kłamstwo psuło Twoją opinię.

Gdy w swoim komentarzu klient zamieści wypowiedź obraźliwą lub zawierającą nieprawdę lub gdy sklep internetowy jest oceniany przez klienta, który w tym sklepie nie złożył żadnego zamówienia, wówczas możesz zgłosić taka opinię Trusted Shops.

Jak to działa?

1. Zaloguj się na swoim koncie w systemie My Trusted Shops i wybierz opcję „Opinie kupujących” w zakładce „Opinie”.

2.  Wybierz opinię, którą chcesz zgłosić, i kliknij w „Edytuj”.

3. Teraz opcjonalnie możesz zredagować publiczny komentarz. Kliknij następnie w  „Zgłoś opinię".

W oknie, które się następnie otworzy, możesz wybrać powód zgłoszenia i uzyskać dalsze istotne informacje dotyczące procedury weryfikacyjnej.

Pamiętaj, że w zależności od powodu wymagane są przez nas stosowne dokumenty potrzebne do rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Manage reviews with infringement process

Większe bezpieczeństwo dzięki edytorowi numerów

Prosimy o podanie formatu numeru zamówienia stosowanego w sklepie. Wtedy będziemy mogli sprawdzić, czy gwarancja lub opinia faktycznie pochodzi od klienta Twojego sklepu.

Format numeru zamówienia można ustalić przy pomocy naszego łatwego w obsłudze asystenta. Wtedy numer wpisany przez klienta sklepu zostanie sprawdzony, jednak nie zostaną przez to odrzucone żadne zamówienia lub oceny. Aby skorzystać z tej funkcji, nie trzeba wprowadzać żadnych zmian w swoim sklepie.

Jak to działa?

  1. Zaloguj się na swoim koncie w systemie My Trusted Shops i wybierz opcję „Bezpieczeństwo”.
  2. Wybierz sklep.
  3. Zaakceptuj propozycję formatu numeru zamówienia lub podaj inny. Edytor sprawdzi, czy numery wpływających zamówień są zgodne z tym wzorem.
  4. W punkcie czwartym znajdziesz statystyki dotyczące zgodności numerów zamówień.