Pytania najczęściej zadawane przez klientów Trusted Shops
- Co daje mi jako sprzedawcy internetowemu gwarancja Trusted Shops?
- Jak mogę oferować klientom gwarancję Trusted Shops w moim sklepie?
- Czy muszę zintegrować gwarancję zwrotu pieniędzy ze stroną mojego sklepu?
- Co zrobić w przypadku technicznych problemów z integracją gwarancji zwrotu pieniędzy?
- Przez jaki okres obowiązuje gwarancja zwrotu pieniędzy?
- Do jakiej wartości są zabezpieczone zakupy moich klientów?
- Jak wygląda realizacja roszczeń gwarancyjnych?
- Czym jest limit odnawialny gwarancji?
- W jakim celu ustalany jest limit odnawialny gwarancji?
- W jaki sposób ustalany jest limit odnawialny gwarancji?
- Mój limit odnawialny gwarancji został wyczerpany, co teraz?
- Do kogo mogę się zwrócić w razie dodatkowych pytań dotyczących gwarancji zwrotu pieniędzy?
Powrót do listy tematów