Wsparcie

Nasz przycisk dla Twoich wiadomości z prośbą o opinię

Indywidualny sposób na uzyskanie nowych opinii

Najprostszą metodę gromadzenia opinii zapewniają rozwiązania Trustbadge® i Review Collector. Za pomocą tych narzędzi, które można bardzo łatwo zaimplementować, odbywa się wysyłanie przetestowanych i skutecznych wiadomości z prośbą o opinię do swoich klientów. W zależności od ustawień uzyskasz opinię nawet dla 10% zamówień.  
 
Jeśli jednak wolisz wysyłać e-maile ze swojego własnego systemu CRM i samodzielnie przygotować układ graficzny i treść, możesz skorzystać z przycisku wystawiania opinii. Potrzeby integracyjne tej metody są nieco wyższe, ale także i w tym przypadku po udanej implementacji sklep będzie uzyskiwał nowe recenzje.  

Skuteczne i legalne gromadzenie opinii

  • Umieść przycisk wystawiania opinii w dobrze widocznym miejscu, w górnej połowie e-maila. 
  • Wysyłaj wiadomość z prośbą o opinię dopiero po otrzymaniu towaru przez klienta. Idealny termin to dwa dni później.  
  • Unikaj dublowania e-maili z prośbą o opinię. Dlatego narzędzie Trustbadge® należy tak skonfigurować dla strony z podziękowaniem za zamówienie, aby wysyłane były tylko wiadomości dotyczące gwarancji, a nie recenzji.   
  • Upewnij się, że działasz zgodnie z prawem. Dlatego uzyskaj zgodę od swoich klientów na otrzymanie e-maila z prośbą o opinię, np. za pomocą pola wyboru w procesie zamawiania. Pamiętaj także, aby w polityce prywatności nawiązać do użycia adresu poczty elektronicznej do przesyłania wiadomości z prośbą o opinię. 

 

A) Sposób działania w przypadku opinii o sklepie:

Utwórz przycisk wystawiania opinii dla swoich e-maili, dodając link do formularza oceny i przygotowując oprawę graficzną.

1. Tworzenie linku do formularza oceny

Tak wygląda struktura linku do wystawiania opinii:

https://www.trustedshops.com/buyerrating/rate_TS-ID.html&parameter&channel=cmF0ZW5vd2J1dHRvbg

Twój osobisty identyfikator TS-ID został przyznany w ramach rejestracji w Trusted Shops. Dla naszego przykładowego sklepu demonstracyjnego wygląda on następująco: X6D91DEF4ED3CE348017F373F977F4CA0.

Ponadto potrzebne są następujące parametry:

buyerEmail: adres poczty elektronicznej klienta

shopOrderID: numer zamówienia

Wartości parametrów należy zawrzeć w linku za pomocą kodowania Base64 i URL.

Przykład: Z adresu test@trustedshops.com powstanie po kodowaniu dGVzdEB0cnVzdGVkc2hvcHMuY29t, a z numeru zamówienia 4581 powstanie NDU4MQ==.

Gotowy link wygląda następująco:

https://www.trustedshops.com/buyerrating/rate_X6D91DEF4ED3CE348017F373F977
F4CA0.html&buyerEmail=dGVzdEB0cnVzdGVkc2hvcHMuY29t&shopOrderID=NDU4
MQ==&channel=cmF0ZW5vd2J1dHRvbg 
 

Po kliknięciu linku otworzy się formularz oceny, który wypełnia i przesyła klient. Adres poczty elektronicznej i numer zamówienia są już określone. To ułatwia proces wystawiania recenzji dla klienta i zwiększa bezpieczeństwo transakcji.

2. Przygotowanie oprawy graficznej dla przycisku wystawiania opinii

Możesz utworzyć własny układ graficzny dla przycisku lub pobrać z Internetu odpowiednie materiały.  

3. Dołączenie linku do grafiki

Teraz należy zintegrować grafikę i link w samodzielnie utworzonej wiadomości e-mail. Po kliknięciu przycisku otworzy się formularz oceny. 

B) Sposób działania w przypadku opinii o sklepie i produktach:

Chcesz zbierać opinie o produktach, wysyłając swoje własne wiadomości? Dzięki naszemu API udostępniamy Ci linki do formularza oceny. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, napisz do nas na adres productfeedback@trustedshops.com.