21. Marzec 2017 , Britta Kristin Böhle

8 wskazówek, jak przygotować skuteczne reklamy Google AdWords

Reklamy tekstowe Google AdWords są głównym elementem każdej płatnej kampanii bazującej na wynikach wyszukiwania. Są one aktywowane poprzez zdefiniowane przez użytkownika słowa kluczowe, ale potencjalny odwiedzający kliknie w nie tylko wówczas, gdy ich tekst został odpowiednio przygotowany. Źle przygotowane reklamy tekstowe to utrata kliknięć i wysokie koszty (cost per click, CPC). Poniżej zamieszczamy 8 wskazówek, […] Czytaj dalej  
17. Marzec 2017 , Trusted Shops

E-mail marketing, jak uzyskać lepszy współczynnik otwarć?

Wystarczy użyć nieodpowiedniego nagłówka, aby czytelnicy zrezygnowali z otwarcia newslettera. Czy przydarzyła się Wam taka sytuacja? Temat wiadomości często decyduje o współczynniku otwarć lub przekierowaniu e-maila do spamu. Dobry i chwytliwy nagłówek, użycie właściwych słów kluczowych mogą sprawić, że odpowiednio skonstruowana wiadomość będzie skutecznym narzędziem marketingowym. Poniżej zamieszczamy praktyczne porady ekspertów na ten temat. Czytaj dalej  
16. Marzec 2017 , Joanna Berger

Zagłosuj na prezentację Trusted Shops podczas Targów eHandlu!

10 maja w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja największej polskiej imprezy e-commerce, Targów eHandlu. Z naszymi ekspertami będzie można spotkać się na stoisku Trusted Shops. Zachęcamy jednak także do głosowania na naszą prezentację, poświęconą obsłudze klientów w sklepach internetowych. Jak zagłosować na prezentację Trusted Shops?  Żeby zagłosować na prezentację Anny Rak, Country Managera Trusted Shops […] Czytaj dalej  
15. Marzec 2017 , Marcin Jedrzejak

Reklamacje w sklepie internetowym – rękojmia i gwarancja

Reklamacje w sklepach internetowych to ważny element posprzedażowej obsługi klienta. Warto znać podstawowe zasady ich rozpatrywania oraz kluczowe różnice pomiędzy często mylonymi uprawnieniami konsumenta wynikającymi z ustawowej rękojmi i dobrowolną gwarancją. Czytaj dalej  
02. Marzec 2017 , Marcin Jedrzejak

Transgraniczny handel elektroniczny – rynek wart 900 mld dolarów

Transgraniczny handel elektroniczny stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów handlu detalicznego i jak wynika z raportu DHL jego wartość ma do roku 2020 wzrastać dwa razy szybciej niż krajowy handel elektroniczny. Wyniki raportu DHL Express opublikował w zeszłym miesiącu wyniki badań podkreślające znaczenie szans rozwojowych dla sprzedawców detalicznych i producentów związanych z oferowaniem produktów […] Czytaj dalej  
02. Marzec 2017 , Britta Kristin Böhle

Jak przygotować opis strony, aby skutecznie ją wypozycjonować?

Opracowanie opisu strony dla każdego adresu URL, który ma być odnaleziony przez Google, to podstawowe zadanie w procesie optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek (SEO). Stosując odpowiednie opisy w wynikach wyszukiwania można zwiększyć klikalność i tym samym poprawić pozycję strony w rankingach. Poniżej radzimy jak zwiększyć skuteczność opisów. Dlaczego snippet (opis strony) jest ważny? Snippet to […] Czytaj dalej  
01. Marzec 2017 , Trusted Shops

5 porad, dzięki którym zmniejszysz wskaźnik przerwanych zakupów

Potencjalny klient odwiedza Twój sklep, znajduje odpowiedni produkt i zaraz potem opuszcza witrynę sklepu. Zdarza się to szczególnie często w przypadku osób kupujących za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Każdy sprzedawca internetowy doświadczył tego zjawiska. Nasuwa się więc pytanie, jak można ograniczyć wskaźnik przerwanych zakupów? Przeczytaj 5 porad, które pomogą ci go zmniejszyć. Smartfon jest coraz ważniejszym […] Czytaj dalej  
01. Marzec 2017 , Trusted Shops

Prosty sposób na zwiększenie dochodów, czyli cyfrowy marketing w segmencie B2B

Autor: Lennart Paul, VOTUM 57% procesów zakupowych na rynku B2B dokonuje się jeszcze przed pierwszym bezpośrednim kontaktem z dostawcą. Kanały informacyjne dla decydentów i nabywców B2B już od dłuższego czasu mają charakter cyfrowy. Nie powinno to dziwić, ponieważ Google przy współpracy z platformą Forrester poinformował o tym już kilka lat temu. Coraz więcej firm B2B […] Czytaj dalej