19. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Opinie klientów w mediach społecznościowych a reklama produktów

Zarówno opinie o sklepie internetowym, jak i komentarze dotyczące produktów można bardzo łatwo zamieścić na portalach społecznościowych, takich jak Facebook lub Twitter. Tym samym może to być również skuteczna reklama produktów sklepu. Jednak, aby posty zawierające recenzje generowały większą sprzedaż, należy pamiętać o kilku zasadach. Czytaj dalej  
19. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Trendy w branży SEO na 2017 rok

Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki jest stosunkowo młodą gałęzią marketingu, ale w ciągu ostatnich lat zaszły w niej rewolucyjne zmiany. Z tego względu regularnie informujemy naszych czytelników o wszelkich zmianach i aktualizacjach Google, jak również innych przeglądarek. Początek roku jest dobrą okazją do zastanowienia się, co przyniesie przyszłość, czyli co nas czeka w branży SEO […] Czytaj dalej  
12. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Polski rynek e-commerce – podsumowanie i prognozy na 2017 rok

Początek roku nieodłącznie kojarzy się z podsumowaniami i planowaniem działań na najbliższe miesiące. Na uwagę zasługuje także polski rynek e-commerce, który od kilku lat intensywnie się rozwija. Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce, wskazuje główne zmiany, jakie miały miejsce w mijającym roku oraz trendy na kolejne miesiące. Wejście Amazona na rynek polski nie […] Czytaj dalej  
10. Styczeń 2017 , Johannes Lemm

Prezentowanie opinii o produkcie w sklepie PrestaShop

Wersja 1.6 PrestaShop oferuje aktualizację modułu Trusted Shops, dzięki której możesz zbierać także opinie o produktach. Dzięki aplikacji możesz je sprawdzić po kilku kliknięciach, bez konieczności angażowania agencji czy programisty. Czytaj dalej  
10. Styczeń 2017 , Marcin Jedrzejak

Zmiany w prawie: ustawa o rozwiązywaniu sporów konsumenckich wchodzi dziś w życie

Od dziś każdy przedsiębiorca, który zobowiązał się lub jest zobowiązany na podstawie odrębnych przepisów (np. banki) do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami, powinien poinformować o tym konsumentów oraz wskazać właściwy podmiot uprawniony do rozstrzygania sporów. Nowe przepisy mają zastosowanie do postępowań w zakresie pozasądowego rozwiązywania krajowych i transgranicznych sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających […] Czytaj dalej  
09. Styczeń 2017 , Marcin Jedrzejak

Ustawa o rozwiązywaniu sporów konsumenckich wchodzi jutro w życie

Od jutra każdy przedsiębiorca, który zobowiązał się lub jest zobowiązany na podstawie odrębnych przepisów (np. banki) do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami, powinien poinformować o tym konsumentów oraz wskazać właściwy podmiot uprawniony do rozstrzygania sporów. Czytaj dalej  
20. Grudzień 2016 , Marcin Jedrzejak

Świąteczne zakupy przez internet coraz popularniejsze

Coraz więcej Polaków kupuje świąteczne prezenty w sieci. Według szacunków firmy Deloitte, ponad jedna trzecia budżetu przeznaczonego na zakup świątecznych prezentów trafi w tym roku do sklepów internetowych. Zakupy online to bardzo wygodna i atrakcyjna alternatywa dla zatłoczonych w okresie świątecznym centrów handlowych. Nie dziwi zatem fakt, że Polacy coraz chętniej kupują gwiazdkowe prezenty w […] Czytaj dalej  
20. Grudzień 2016 , Joanna Berger

7 sposobów na zatrzymanie klientów na stronie swojego sklepu

Zachowanie klientów na stronie internetowej sklepu powinno być podstawowym elementem optymalizacji witryny. Klienci w Europie są bardzo wybredni i bardzo czuli na punkcie złej optymalizacji strony. Według najnowszego badania przeprowadzonego przez YouGov ponad 50% Europejczyków kupujących w internecie doświadczyło niesatysfakcjonującego procesu składania zamówienia online. Czytaj dalej  
20. Grudzień 2016 , Joanna Berger

5 wskazówek dotyczących wyświetlania opinii klientów

Gdy już zadasz sobie wiele trudu, aby uzyskać opinie klientów, z pewnością chcesz, aby prezentowały się jak najlepiej. Poniżej zamieszczamy pięć wskazówek na temat odpowiedniego wykorzystania opinii w sklepie internetowym. Dzięki temu możesz także uzyskać lepszy współczynnik konwersji.  Czytaj dalej  
20. Grudzień 2016 , Joanna Berger

7 wskazówek pomocnych przy tworzeniu e-maili do klientów

Niestety, wciąż zbyt mało sklepów internetowych przykłada wagę do newsletterów wysyłanych do klientów. Najczęściej są one wysyłane masowo, bez właściwej personalizacji i żadnych wyróżników. Większość spośród wysłanych e-maili nigdy nie zostanie otwarta i gubi się w przepełnionych skrzynkach odbiorczych konsumentów. E-sprzedawcy zapominają także, jak ważna jest personalizacja i wysyłka właściwej oferty we właściwym czasie. Jednak […] Czytaj dalej