15. Luty 2017 , Joanna Berger

Czy „influencer marketing” jest skuteczny?

Według najnowszych badań aż 84% marketerów zamierza zainwestować w tym roku w co najmniej w jedną kampanię polegającą na współpracy z influencerem. Aż 94% marketerów stosujących tę taktykę postrzega influencer marketing jako bardzo skuteczną strategię. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Marcin Jedrzejak

Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia, przedsiębiorca przewiduje jakiekolwiek dodatkowe opłaty – konsument musi się wyraźnie zgodzić na ich pobranie, jeszcze przed zawarciem transakcji. Sprzedawcy nie wolno zakładać zgody klienta tylko na tej podstawie, że nie zgłosił on sprzeciwu w zakresie dodatkowych płatności. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Joanna Berger

Jak odnieść sukces w online marketingu w 2017 roku?

Początek roku to dobry moment, aby bliżej przyjrzeć się trendom i strategiom dla marketingu cyfrowego na 2017 rok. Doświadczenia zdobyte w minionych latach warto potraktować jako cenną lekcję i na tej podstawie opracować działania na nadchodzące miesiące. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Joanna Berger

Klauzule niedozwolone w e-handu 2016 – raport Trusted Shops

Sprzedawcy internetowi często stają się celem skarg z powodu stosowania w regulaminach sklepów tzw. klauzul niedozwolonych, czyli zapisów sprzecznych z prawami konsumentów. Kary finansowe nakładane na nich przez UOKiK za takie klauzule sięgają nawet kilku tysięcy złotych. Eksperci Trusted Shops przygotowali raport “Klauzule niedozwolone w e-handlu 2016”. Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią. Z […] Czytaj dalej  
02. Luty 2017 , Joanna Berger

10 rad dla sprzedawców na 2017 rok

Początek roku to dobry moment na postanowienia i plany. Poniżej prezentujemy 10 porad ekspertów, jak dobrze rozpocząć nowy rok w branży e-commerce i wykorzystać wszystkie możliwości przekucia swoich działań w sukces finansowy. Czytaj dalej  
31. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Wywiad z przedstawicielem sklepu Maleomi.pl

Na nasze pytania odpowiada Maksymilian Olek, Dyrektor Generalny w sklepie internetowym Maleomi.pl. Zachęcamy do lektury 🙂 Jak powstał Twój sklep internetowy? Co skłoniło Cię do sprzedaży oferowanego asortymentu przez internet? Uwielbiam o tym opowiadać 🙂 Sklep Maleomi.pl to moje oczko w głowie. Pomysł zrodził się podczas mojej spontanicznej przeprowadzki do Warszawy. Musiałem się zwolnić ze […] Czytaj dalej  
30. Styczeń 2017 , Johannes Lemm

Styczniowa aktualizacja produktów

W styczniu przygotowaliśmy dla Was szereg aktualizacji naszych produktów dotyczących m.in. wyglądu elementu Trustbadge, sprawdzania prawidłowości jego integracji, maili z prośbą o ocenę sklepu oraz konfiguracji pokazującego opinie klientów elementu Review Sticker. Czytaj dalej  
27. Styczeń 2017 , Marcin Jedrzejak

Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich do ustawy o prawach konsumenta

W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów, która obowiązuje od 10 stycznia 2017 roku. W związku z nowymi przepisami i aktualizacją naszego regulaminu dla e-sklepów otrzymaliśmy od sprzedawców internetowych wiele pytań dotyczących relacji nowej ustawy do ustawy o prawach konsumenta, która nakłada na […] Czytaj dalej  
19. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Opinie klientów w mediach społecznościowych a reklama produktów

Zarówno opinie o sklepie internetowym, jak i komentarze dotyczące produktów można bardzo łatwo zamieścić na portalach społecznościowych, takich jak Facebook lub Twitter. Tym samym może to być również skuteczna reklama produktów sklepu. Jednak, aby posty zawierające recenzje generowały większą sprzedaż, należy pamiętać o kilku zasadach. Czytaj dalej