Data publikacji
29.09.2019 r.
Data zamówienia
21.09.2019 r.
29.09.2019 r.
brak informacji, że towar został wysłany, jedna rozmiarówka nie pokrywa się z drugą taką samą ergo jedna marynarka jest dobra a druga za duża o rozmiar.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
24.09.2019 r.
Data zamówienia
16.09.2019 r.
24.09.2019 r.
Buty były porysowane nie oddałem ich bo uznałem że zapastuje i na sezon wystarczą
3.00
Dostateczny

Data publikacji
16.09.2019 r.
Data zamówienia
09.09.2019 r.
16.09.2019 r.
Wysłane buty były złej jakości - rysy itp... zwrot z jakiegoś sklepu. Dostawa z opóźnieniem - czas potrzebny na ściągnięcie pary ze sklepu
2.67
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 17.09.2019 r.
Dziękujemy za Pana opinie, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, osoba pakująca zamówienie musiała nie zauważyć wady produktu. Oczywiście możemy zamówić bezpłatnego kuriera który odbierze niechcianą przesyłkę celem zwrotu. Jeżeli jest Pan zainteresowany taką możliwością prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl. Pozdrawiam Magda Giacomo Conti

Data publikacji
31.07.2019 r.
Data zamówienia
22.07.2019 r.
31.07.2019 r.
fałszywa rozmiarówka - rozmiar spodni 182/86 - faktycznie 182/82
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 02.08.2019 r.
Dziękujemy za opinię, oczywiście sprawdzimy tabelę rozmiarów spodni, które Pan zakupił by sytuacja tego typu już więcej nie miała miejsca.Chciałabym również zachęcić Pana do skorzystania z naszego czatu , gdzie może Pan dopytać o szczegóły produktu jeżeli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości oraz zwrócić się z prośbą o zamówienie kuriera który odbierze od Pana niedopasowane spodnie. Pozdrawiamy

Data publikacji
24.07.2019 r.
Data zamówienia
17.07.2019 r.
24.07.2019 r.
Maila ze spedycji o nadanej przesyłce dostałam wcześniej niż informacje ze sklepu że towar ściągany jest z innego sklepu do magazynu i dostawa się opóźni. Towar dojechał w innym rozmiarze niż zamawiałam.
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 29.07.2019 r.
Szanowna Pani bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona. Prosimy o kontakt telefoniczny: 606 596 718 w celu wyjaśnienia sytuacji. Jaki produkt otrzymała Pani w złym rozmiarze?Bardzo przepraszamy za pomyłkę osoby pakującej Pani zamówienie. Codziennie poprawiamy jakość naszych usług, wierzymy więc, że tego typu sytuacja nigdy się nie powtórzy. Każdy towar możemy wymienić. Pozdrawiamy

Data publikacji
06.07.2019 r.
Data zamówienia
28.06.2019 r.
06.07.2019 r.
Nie spełnia moich oczekiwań
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 08.07.2019 r.
Dzień dobry, w nawiązaniu do Pana komentarza, uprzejmie prosimy o informację co wpłynęło na Pana ocenę odnośnie naszych usług, dzięki temu w przyszłości wyeliminujemy niedogodności, które spowodowały Pana niezadowolenie. Pozdrawiam, Magda Zespół Giacomo Conti

Data publikacji
24.06.2019 r.
Data zamówienia
13.06.2019 r.
24.06.2019 r.
DOSTAWA EXPRESOWA ,towar niezgodny z opisem , zwrot bez problemu
3.33
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 25.06.2019 r.
Dzień dobry, w nawiązaniu do Pana komentarza, uprzejmie prosimy o informację co wpłynęło na Pana ocenę odnośnie niezgodności towaru z opisem - dzięki temu w przyszłości wyeliminujemy niedogodności, które spowodowały Pana niezadowolenie. Pozdrawiam, Magda Zespół Giacomo Conti

Data publikacji
24.06.2019 r.
Data zamówienia
17.06.2019 r.
24.06.2019 r.
W efekcie powstalych zawirowań dotyczących obecności towaru w magazynie, ale i mojej pomyłki zamowionego towaru nie otrzymalem jeszcze. Dotychczasową współpracę ze sklepem oceniam b. dobrze. Jest szybki,profesjonalny i b. uprzejmy
2.67
Dostateczny

Data publikacji
20.06.2019 r.
Data zamówienia
13.06.2019 r.
20.06.2019 r.
Niby spoko bo szybki zwrot
2.67
Dostateczny

Data publikacji
16.06.2019 r.
Data zamówienia
09.06.2019 r.
16.06.2019 r.
Materiał t-shirtu słaby, dostawa szybciutka. To chyba tyle. Państwa rzeczy mogły by być:
a) lepszej jakości;
b) jeśli już mają pozostawiać wiele do życzenia, to niech chociaż kosztują połowę tego, co jest, bo "jeno cierń i nędzę" czasami.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
17.05.2019 r.
Data zamówienia
12.04.2019 r.
17.05.2019 r.
Towar wart ceny ... wyprzedażowej. Tanio było więc niech tam.
Jednak brak zainteresowania i manie w d.... klienta, któremu zaginął tysiąc złotych zwrotu.
Cóż, kolejnego zakupu nie będzie.
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 20.05.2019 r.
Szanowny Panie, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii odnośnie naszych usług.Chciałabym jednak nadmienić, że zwrot za Pana zamówienie został wykonany w dniu 24.04.2019. Na swojej skrzynce pocztowej znajdzie Pan potwierdzenie wykonania transakcji zwrotu.Jeżeli jednak pieniądze te nie zostały odnotowane na Pana rachunku bankowym bardzo prosimy o kontakt. Pozdrawiam, Magda Giacomo Conti.

Data publikacji
15.05.2019 r.
Data zamówienia
07.05.2019 r.
15.05.2019 r.
Towar zgodny z opisem. Brak możliwości zapłacenia za towar przy zamówieniu przez internet a odbiorze w sklepie duży minus, przy niewłaściwym rozmiarze towaru są problemy a tak fajne ubrania.
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 16.05.2019 r.
Szanowny Panie, rzeczywiście ze względów systemowych nie ma możliwości uiszczenia opłaty za zamówienie w sklepie stacjonarnym, aczkolwiek pracujemy nad tym by takie rozwiązanie było możliwe w przyszłości.Chciałabym także zaznaczyć, że zwrotu niechcianego towaru może Pan dokonać w każdym salonie stacjonarnym,co jest dużym uproszczeniem całej procedury zwrotu. Pozdrawiam, Magda Giacomo Conti

Data publikacji
06.05.2019 r.
Data zamówienia
25.04.2019 r.
06.05.2019 r.
Długi czas oczekiwania na dostawę, bardzo nieczytelna komunikacja mejlowa
3.00
Dostateczny

Data publikacji
05.05.2019 r.
Data zamówienia
26.04.2019 r.
05.05.2019 r.
towar ktory zamowilam ponizej moich oczekiwan swetr beznadziejny
3.33
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 06.05.2019 r.
Dzień dobry, w nawiązaniu do Pani komentarza, uprzejmie proszę o informację co wpłynęło na Pani ocenę odnośnie jakości produktu - dzięki temu w przyszłości wyeliminujemy niedogodności, które spowodowały Pana niezadowolenie. Pozdrawiam, Magda Zespół Giacomo Conti

Data publikacji
24.04.2019 r.
Data zamówienia
16.04.2019 r.
24.04.2019 r.
Wymiary towaru niezgodne z opisem. Reszta ok.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
22.04.2019 r.
Data zamówienia
12.04.2019 r.
22.04.2019 r.
Drugi zakup butów. Obydwa zakupy porażka jakościowa. W obu przypadkach prawe buty stworzone do tortur. Mój ostatni zakup butów w Waszej firmie.
2.67
Dostateczny

Data publikacji
13.03.2019 r.
Data zamówienia
05.03.2019 r.
13.03.2019 r.
Koszulka sama w sobie ładna ale kiepska jakość materiału za te pieniądze,
nawet po obniżce
3.00
Dostateczny

Data publikacji
29.12.2018 r.
Data zamówienia
18.12.2018 r.
29.12.2018 r.
Chciałem zakupić krawat ,zapłaciłem i czekałem ,przyszła odpowiedz że brak,pieniądze wróciły na konto.Będąc przy okazji w Manufakturze w Łodzi,(tu miałem odebrać zamówienie)okazało się że jest w sklepie,panie ekspedientki sprawiły że poprawił mi się humor,sprzedały mi go ze stosownym rabatem zbliżonym w reklamie internetowej.Jeszce raz bardzo dziękuję paniom ekspedientkom.Mieczysław Czarnota.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
29.11.2018 r.
Data zamówienia
22.11.2018 r.
29.11.2018 r.
Portfel bardzo słabej jakości. Nie polecam.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
14.11.2018 r.
Data zamówienia
06.11.2018 r.
14.11.2018 r.
Towar uszkodzony. Dziwi mnie , że osoba pakująca nie zauważyła widocznego uszkodzenia i zapakowała towar do wysłania ?
3.00
Dostateczny

giacomo.pl odpowiada: 15.11.2018 r.
Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię, jednocześnie jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem w satysfakcjonujący dla Pana sposób. Pozdrawiam, Dorota, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
27.10.2018 r.
Data zamówienia
18.10.2018 r.
27.10.2018 r.
Otrzymane produkty są jakościowo niezłe (chociaż w stosunku do ceny można dyskutować) ale rozmiary to jakaś fikcja. Zamówiłem kurtkę XXXXL, nie było przy niej rozmiarówki, wziąłem z innych ubrań, przyszła w rozmiarze XL, góra XXL (napis na kurtce jest 4xl). Spodnie 2 pary: 176 cm długości, jedna z par trochę dłuższa, można przeżyć, druga chyba na 190 cm
2.67
Dostateczny