Data publikacji
12.09.2019 r.
Data zamówienia
05.09.2019 r.
12.09.2019 r.
Problemy rozpoczęły się już na etapie zamówienia. Zamówiłem garnitur i spodnie. Opłaciłem zamówienie, otrzymałem potwierdzenie, czekam. Dostałem odpowiedź, że zamówione spodnie... są niedostępne i mogę zamówić inne, lub żądać zwrotu pieniędzy. Dalsza korespondencja z GC to jakaś farsa. Zero kontaktu i możliwości ustalenia czegokolwiek. Otrzymany garnitur: jakość mierna, krój jak z czasów komuny..
1.50
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 13.09.2019 r.
Dziękujemy za Pana opinie, przepraszamy za niedogodności, pragnę jednak podkreślić, że na każdego maila otrzymał Pan odpowiedź,jeżeli nie została ona przekierowana do głównego folderu poczty, zachęcam do sprawdzenia folderu SPAM. Dołożymy wszelkich starań by taka sytuacja nie miała więcej miejsca, a kolejny zakup był przyjemnością. Pozdrawiam, Magda Giacomo Conti

Data publikacji
11.08.2019 r.
Data zamówienia
02.08.2019 r.
11.08.2019 r.
towar uszkodzony marynarka pozaciągana w okolicy barku z małą dziurką straciłem zaufanie do Giacomo
1.67
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 12.08.2019 r.
Dziękujemy za Pana opinie, na wstępie przepraszamy za zaistniałą sytuację, osoba pakująca zamówienie musiała nie zauważyć defektu produktu.Oczywiście może Pan zwrócić towar, w tym celu możemy zamówić bezpłatnego kuriera, który odbierze od Pana przesyłkę.Chcielibyśmy także wynagrodzić Panu wszelkie niedogodności dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl Pozdrawiamy Giacomo Conti

Data publikacji
24.07.2019 r.
Data zamówienia
16.07.2019 r.
24.07.2019 r.
Problemy ze zwrotem towaru w sklepie stacjonarnym w Toruniu
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 29.07.2019 r.
Szanowny Panie bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji. Problemem był brak gotówki w kasie do wypłaty kwoty za Pana zamówienie, co niestety zdarza się, gdy jest zbyt duża ilość zwrotów towaru. Możemy dla Pana zamówić kuriera na nasz koszt, który odbierze od Pana garnitur i otrzyma Pan zwrot środków przelewem. Bardzo prosimy o kontakt: 606 596 718. Pozdrawiamy

Data publikacji
12.07.2019 r.
Data zamówienia
03.07.2019 r.
12.07.2019 r.
Próbowałam dokonać zwrotu towaru ale odesłano mi go mój koszt. Bez wyjaśnienia
1.67
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 16.07.2019 r.
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W przypadku zwrotu towaru możemy zamówić kuriera na nasz koszt lub można dokonać osobiście zwrotu w dowolnym salonie stacjonarnym. Przed dokonaniem zwrotu lub wymiany proszę się kontaktować z nami bezpośrednio telefonicznie lub mailowo w celu uniknięcia niepotrzebnych nieporozumień. Niestety na pracę inpostu nie mamy wpływu. Pozdrawiamy

Data publikacji
12.07.2019 r.
Data zamówienia
05.07.2019 r.
12.07.2019 r.
Zamówienie pomylone, inne rozmiary i modele . Ogólny chaos musi panować na magazynie
2.00
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 16.07.2019 r.
Dziękujemy za opinię.Serdecznie przepraszamy za napotkane niedogodności.Codziennie poprawiamy jakość naszych usług, wierzymy więc, że tego typu sytuacja nigdy się nie powtórzy.Jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pan na zakupy u nas i z jakiegoś powodu produkt nie będzie Panu odpowiadał, prosimy o kontakt - zamówimy bezpłatnego kuriera, który doręczy do nas paczkę. Pozdrawiam Agata Giacomo Conti

Data publikacji
14.06.2019 r.
Data zamówienia
07.06.2019 r.
14.06.2019 r.
Brakowało zamówionego towaru, ale dostałem kupon rabatowy.
2.00
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 17.06.2019 r.
Szanowny Panie, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety ogromne ilości zamówień, które do nas spłynęły spowodowały spowolnienie naszego systemu. Mamy nadzieję, że otrzymany kupon rabatowy choć w jakimś stopniu zrekompensował Panu wszelkie napotkane podczas zakupów niedogodności. Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
13.06.2019 r.
Data zamówienia
03.06.2019 r.
13.06.2019 r.
Zamówiłem cztery sztuki odzieży. Dwie zgodne z opisem i tabelą rozmiarów. Marynarka niezgodna z tabelą rozmiarów. Spodnie -rozmiar na metce przyszytej do spodni 176/82, natomiast doczepiona metka z ceną i rozmiarem 182/90. W rzeczywistości rozmiar 176/82. Musiałem ponieść koszt zwrotu a raczej wymiany. Mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie się zgadzać
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 17.06.2019 r.
Dziękujemy za opinię.Serdecznie przepraszamy za napotkane niedogodności.Codziennie poprawiamy jakość naszych usług, wierzymy więc, że tego typu sytuacja nigdy się nie powtórzy.Jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pan na zakupy u nas i z jakiegoś powodu produkt nie będzie Panu odpowiadał, prosimy o kontakt - zamówimy bezpłatnego kuriera, który doręczy do nas paczkę. Pozdrawiam Magda Giacomo Conti

Data publikacji
23.05.2019 r.
Data zamówienia
14.05.2019 r.
23.05.2019 r.
Otrzymałam używane buty
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 29.05.2019 r.
Szanowna Pani, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i pomyłkę osoby pakującej zamówienie.Chcemy zrekompensować Pani zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
17.05.2019 r.
Data zamówienia
10.05.2019 r.
17.05.2019 r.
Brak towaru.
2.33
Mierny

Data publikacji
13.05.2019 r.
Data zamówienia
06.05.2019 r.
13.05.2019 r.
Produkty w Giacomo są bardzo dobrej jakości w tej kategorii cenowej, ale ich sklep internetowy, z którego skorzystałem raz, dał ciała i nie wysłał mi towaru na czas tak jak obiecał.
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 16.05.2019 r.
Szanowny Panie, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.Chcemy zrekompensować Panu zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
04.04.2019 r.
Data zamówienia
27.03.2019 r.
04.04.2019 r.
przyszło nie to co zamawiałem
2.00
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 08.04.2019 r.
Dzień dobry, w nawiązaniu do Pana komentarza, uprzejmie proszę o kontakt w sprawie pomyłki w realizacji Pana zamówienia nasz adres mailowy to sklep@giacomo.pl. To umożliwi nam wyjaśnienie sytuacji oraz wymianę nieodpowiedniego towaru na produkt pierwotnie przez Pana zamówiony. Pozdrawiam, Magdalena Zespół Giacomo Conti

Data publikacji
19.03.2019 r.
Data zamówienia
10.03.2019 r.
19.03.2019 r.
nie jestem zadowolony
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 20.03.2019 r.
Dzień dobry, w związku z Pana komentarzem, bardzo proszę o informację co wpłynęło na Pana ocenę - dzięki temu w przyszłości wyeliminujemy niedogodności, które spowodowały Pana niezadowolenie. Pozdrawiam, Magda Zespół Giacomo Conti

Data publikacji
15.02.2019 r.
Data zamówienia
31.01.2019 r.
15.02.2019 r.
Wysłano niewłaściwy towar.
1.67
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 21.02.2019 r.
Dzień dobry Panie Macieju,przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcemy zrekompensować Panu zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl Pozdrawiam, Magda, Giacomo

Data publikacji
04.02.2019 r.
Data zamówienia
28.01.2019 r.
04.02.2019 r.
Brak artykułu wystawionego w sklepie jako dostępny
2.00
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 05.02.2019 r.
Panie Jacku, Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety ogromne ilości zamówień, które do nas spłynęły spowodowały spowolnienie naszego systemu i aktualizacji stanów magazynowych. Chcemy zrekompensować Panu zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
17.01.2019 r.
Data zamówienia
10.01.2019 r.
17.01.2019 r.
Kolejne moje zakupy w sklepie i kolejne anulowane zamówienie. Zawsze gdy zamówię jakiś produkt następnego dnia otrzymuję maila z informacją, że produkt jest niedostępny. Jeszcze żadne moje zakupy z e-sklepu nie zostały zrealizowane
2.00
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 28.01.2019 r.
Pani Iwono, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcemy zrekompensować Pani zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
16.01.2019 r.
Data zamówienia
09.01.2019 r.
16.01.2019 r.
Oferują rzeczy których nie mają w magazynie. Słabo.
1.67
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 28.01.2019 r.
Panie Mariuszu, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety ogromne ilości zamówień, które do nas spłynęły spowodowały spowolnienie naszego systemu i aktualizacji stanów magazynowych. Chcemy zrekompensować Panu zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Magda, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
13.01.2019 r.
Data zamówienia
25.12.2018 r.
13.01.2019 r.
Po wstępnej informacji że brakuje mojej opłaty za towar i przesłaniu przeze mnie informacji potwierdzających wpłatę nikt nie raczył mi nic więcej wyjaśnić, brak kontaktu i potwierdzenia czy otrzymali czy tez nie ta wplate. Dopiero po kilku dniach dostałam smsa że zakupiony produkt jest do odbioru
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 28.01.2019 r.
Pani Ewo, serdecznie przepraszamy za brak odpowiedzi z naszej strony, cieszymy się natomiast, że całe Pani zamówienie dotarło pod wskazany przez Panią adres. Pozdrawiam, Magdalena zespół Giacmo Conti

Data publikacji
28.12.2018 r.
Data zamówienia
21.12.2018 r.
28.12.2018 r.
Towar zakupiony , opłacony po czym okazuje się że niestety ale nie ma go na magazynie. Odradzam
2.33
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 04.01.2019 r.
Panie Romanie, Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety ogromne ilości zamówień, które do nas spłynęły spowodowały spowolnienie naszego systemu i aktualizacji stanów magazynowych. Chcemy zrekompensować Panu zawiedzione oczekiwania wobec naszego sklepu, dlatego prosimy o kontakt na adres sklep@giacomo.pl . Serdecznie pozdrawiam, Dorota, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
25.12.2018 r.
Data zamówienia
17.12.2018 r.
25.12.2018 r.
Zamówienie nie zostało zrealizowane. Po kilku dniach od jego złożenia, dostałam informację, że towar jednak nie jest dostępny. Na kilka dni przed Świętami taki news jest mało przyjemny. Sklep dał rabat 50 zł na kolejne zakupy powyżej 200 zł, jednak to nie rozwiązało mego problemu z brakiem prezentu dla bliskiej osoby
1.67
Mierny

giacomo.pl odpowiada: 04.01.2019 r.
Panie Arkadiuszu, Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety ogromne ilości zamówień, które do nas spłynęły spowodowały spowolnienie naszego systemu i aktualizacji stanów magazynowych. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w 100 satysfakcjonujące. Serdecznie pozdrawiam, Dorota, zespół Giacomo Conti

Data publikacji
16.12.2018 r.
Data zamówienia
09.12.2018 r.
16.12.2018 r.
Otrzymany produkt fasonem odbiegał od przedstawionego w ofercie i zamówionego. Byłem zmuszony dokonać zwrotu
2.33
Mierny

Data publikacji
15.12.2018 r.
Data zamówienia
06.12.2018 r.
15.12.2018 r.
Nie otrzymałem towaru, który zamówiłem gdyż rzekomo go nie mieli na stanie. Brak profesjonalizmu. Dobrze, że chociaż się ze mną skontsktowali i zwrócili pieniądze.
1.67
Mierny

Data publikacji
02.12.2018 r.
Data zamówienia
22.11.2018 r.
02.12.2018 r.
Nie mam zastrzeżeń co do centrali, która dostarcza informacji na temat przesyłki i stanu w jakim przyszedł płaszcz. Obsługa klienta w sklepie - bardzo kulturalna i nauczona jak sprzedawać towar. Niestety bardzo zawiodłem się na egzemplarzu zamiennym - rozumiem, że wystawowe mają jakieś usterki, ale nie powinny odpadać guziki. Niestety ta niesolidność zniechęca do kupna odzieży tego brand'u :)
2.33
Mierny

Data publikacji
29.11.2018 r.
Data zamówienia
31.08.2018 r.
29.11.2018 r.
Pomimo towaru widniejącego na stronie internetowej nie był on już dostępny. Oczywiście dostałem propozycję otrzymania produktu o innym rozmiarze (na co przystałem), niestety produkt okazał się za mały. Całe szczęście idealnie nadał się na prezent... Był to mój pierwszy i ostatni zakup na Państwa stronie, a doświadczenie z tym związane zniechęciło mnie do Państwa marki. Pozdrawiam
2.33
Mierny

Data publikacji
31.10.2018 r.
Data zamówienia
24.10.2018 r.
31.10.2018 r.
wymiary podane w tabeli rozmiarów - abstrakcja
2.33
Mierny