Data publikacji
16.07.2019 r.
Data zamówienia
25.06.2019 r.
16.07.2019 r.
Zgodnie z informacją na stronie czas realizacji 1-5 dni roboczych. Koszulki dotarły po ponad 2 tygodniach od zamówienia. Zero informacji ze strony sklepu o obsuwie czasowej. Dopiero po interwencji telefonicznej uzyskałam jakąś informację.
Koszulki wyglądają na dobrze wykonane, ale do zakupów w tym sklepie się zniechęciłam.
2.67
Dostateczny

megakoszulki.pl odpowiada: 18.07.2019 r.
Ponownie przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na swoje zamówienie. Awarii uległa główna maszyna drukująca, a napływające zamówienia uniemożliwiły nadrobienie strat czasowych. Mimo wszystko cieszymy się, że jest Pani zadowolona z produktów. Liczymy, że mimo powstałych komplikacji, zaufa nam Pani w przyszłości i jeszcze nie raz złoży u nas zamówienie :)

Data publikacji
03.07.2019 r.
Data zamówienia
10.06.2019 r.
03.07.2019 r.
Zamówiłam koszulkę na Dzień Ojca 10.06.2019 wieczorem,dopiero 17.06 została wysłana, a dotarła 24.06.2019,a więc już po Dniu Ojca. Sądziłam, że bez problemu dotrze w ciągu 2 tygodniu. Gdyby wcześniej została wysłana z pewnością dotarłaby na czas,a tak .....
2.67
Dostateczny

megakoszulki.pl odpowiada: 04.07.2019 r.
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Dokładaliśmy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były jak najszybciej. Wybór Poczty Polskiej jako dostawcy również spowodował wydłużony czas na dostawę. Niemniej jednak, mamy nadzieje, że w przyszłości nasza współpraca przebiegnie pomyślnie. W ramach rekompensaty prosimy o kontakt mailowy pod adresem megakoszulki.pl.

Data publikacji
01.07.2019 r.
Data zamówienia
16.06.2019 r.
01.07.2019 r.
Długo czas oczekiwania na dostawę (dwa tygodnie)
3.33
Dostateczny

Data publikacji
16.06.2019 r.
Data zamówienia
09.06.2019 r.
16.06.2019 r.
Koszulka jakosciowo dobry materiał. Napisy nie są idealnie położone z bliska widać niedoskonałości. Przyśni utrzymujący się zapach sylikonu m zobaczymy po praniu.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
13.06.2019 r.
Data zamówienia
06.06.2019 r.
13.06.2019 r.
Bez szału
3.00
Dostateczny

Data publikacji
17.04.2019 r.
Data zamówienia
10.04.2019 r.
17.04.2019 r.
Koszulka gotowa, przygotowana do wysyłki 11.04, a gdyby nie moja interwencja (czat) to kto wie kiedy byłaby wysłana. Po czacie natychmiast ruszyło wysłanie. Otrzymałam 17.04 i całe szczęście, bo to prezent świąteczny.
Wcześniej zamawiałam i takiego problemu nie miałam
3.33
Dostateczny

Data publikacji
22.02.2019 r.
Data zamówienia
08.02.2019 r.
22.02.2019 r.
Długi czas oczekiwania na towar, męska rozmiarówka zawyżona
3.00
Dostateczny

Data publikacji
31.01.2019 r.
Data zamówienia
24.01.2019 r.
31.01.2019 r.
Witam serdecznie, dziekuje za sprawna realizacje zamowienia.
Moje obiekcje sa takie, że mam wrażenie jakby czern materiału przebijała się przez druk, porównuje nadruk z tym ktory jest na tanich ubrankach dla mojego dziecka i wyglada o niebo lepiej, rozumiem ze to roznica metody nadruku, jednak slabo to wyszlo. Pozdrawiam.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
18.01.2019 r.
Data zamówienia
11.01.2019 r.
18.01.2019 r.
byłam pełna nadziei ale niestety...bluza obłazi wszystkim czego się dotknie.Nadruk spoko.:)
2.67
Dostateczny

Data publikacji
14.12.2018 r.
Data zamówienia
29.11.2018 r.
14.12.2018 r.
Dostawa po przypomnieniu. Przesłany gratis inny niż obiecany (ten przesłany dla mnie nie jest przydatny) - za pomyłkę przesłany kod zniżkowy (na następne zamówienie - ale nie wiem czy będzie wykorzystany). Towar generalnie zgodny z opisem (jedna z trzech koszulek ma nadruk trochę odbiegający od tego co było na zdjęciu - chodzi o efekt wizualny).
3.33
Dostateczny

Data publikacji
08.12.2018 r.
Data zamówienia
30.11.2018 r.
08.12.2018 r.
Witam. Zamówiłem podkładkę pod mysz z własnym nadrukiem (tu zdj.). Zamówiony towar przyszedł względnie szybko lecz co do jakości to jest co wytykać.Krawędzie są lekko wyszarpane ale najgorsze jest samo zdjęcie.Niby ładnie,wszystko widać ale tak jak by było zrobione po 22-ej a nie o 12-tej w piękny,słoneczny,letni dzień. Jeżeli wszystkie nadruki są tak robione to zdecydowanie NIE POLECAM.
3.00
Dostateczny

megakoszulki.pl odpowiada: 27.12.2018 r.
Dzień dobry, Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z naszych usług. Abyśmy mogli zrekompensować zaistniałą sytuację, proszę o kontakt mailowy pod adresem: zamowienia@megakoszulki.pl .

Data publikacji
30.10.2018 r.
Data zamówienia
22.10.2018 r.
30.10.2018 r.
W rzeczywistości koszulka nie prezentuje się zbyt dobrze
3.00
Dostateczny