Data publikacji
06.10.2019 r.
Data zamówienia
29.09.2019 r.
06.10.2019 r.
Jak to jet rozmiar 3XL to ja jestem ...
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 07.10.2019 r.
Witamy, uprzejmie informujemy, że nasze produkty nie posiadają standardowych wymiarów, nie są szyte ani na wzrost, ani na wagę. Zawsze należy sugerować się wymiarami podanymi w tabeli rozmiarów indywidualnie przy każdym produkcie. Ponadto, każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny: http://l.denley.pl/30-dni-na-zwrot

Data publikacji
20.05.2019 r.
Data zamówienia
13.05.2019 r.
20.05.2019 r.
Super ciuchy oraz szybka dostawa do klienta.
2.33
Mierny

Data publikacji
16.05.2019 r.
Data zamówienia
09.05.2019 r.
16.05.2019 r.
Dostawa bez informacji w dniu dostawcy.Musiałam iść na pocztę osobiście odebrać.Towar mogę ocenić po praniu.W tej chwili nie potrafìę cokolwiek powiedzieć.kolory ,które wybrałam bardzo ładne.
1.67
Mierny

Data publikacji
16.05.2019 r.
Data zamówienia
09.05.2019 r.
16.05.2019 r.
Spodnie ,które zakupiłem na zdjēciu sklepu wyglädajä bardzo ładnie ,jednak tego samego dnia gdy dostałem paczkē z powrotem jä odesłałem,spodnie nie wyglädajä jak na fotce ,z przodu w okolicy rozporka wissi materiał ,jakby miał worek na zwisający brzych,to nie jest taki fason bo kupowałem już kilka par spodni w denleju,ale te spodnie poprostu są uszyte żle ,bez fasonu,wyglądajä brzydko,
2.33
Mierny

Data publikacji
13.05.2019 r.
Data zamówienia
05.05.2019 r.
13.05.2019 r.
Zamówiony garnitur odbiegał od moich oczekiwań. Kolor spodni znacząco różnił się od marynarki - zostały wykonane z innej partii materiału. Pozostał tylko zwrot w ramach reklamacji i szybki zakup w sklepie stacjonarnym
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 16.05.2019 r.
Witamy! Bardzo nam przykro w związku z ową niedogodnością. Satysfakcję naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieje, że taka sytuacja już nigdy się nie powtórzy! Serdecznie pozdrawiamy.

Data publikacji
24.04.2019 r.
Data zamówienia
14.04.2019 r.
24.04.2019 r.
Niestety ale pomylono rozmiary.Kurtka na" młodszego brata"i to takiego bardzo młodszego.Zamawiałem XL a dostałem M.
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 25.04.2019 r.
Witamy! Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, że każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny na zasadach opisanych w linku poniżej: https://www.denley.pl/Wymiany-i-Zwroty-cterms-pol-29.html Pozdrawiamy!

Data publikacji
10.04.2019 r.
Data zamówienia
02.04.2019 r.
10.04.2019 r.
Ogarnijcie tą pocztę polską paczka przyszła uszkodzona
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 11.04.2019 r.
Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że satysfakcję naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego dziękujemy za uwagę dotyczącą przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej. Taka informacja na pewno zostanie zgłoszona. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy!

Data publikacji
25.03.2019 r.
Data zamówienia
01.03.2019 r.
25.03.2019 r.
Zamek kurtki się rozsypał
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 26.03.2019 r.
Witamy, przykro nam za zaistniałą sytuację. Jednocześnie przypominamy o możliwości złożenia reklamacji wg procedury opisanej na stronie: https://www.denley.pl/Reklamacje-cterms-pol-215.html. W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 68 888 03 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-14:00.

Data publikacji
19.03.2019 r.
Data zamówienia
12.03.2019 r.
19.03.2019 r.
Kurtka fajna ale po nałożeniu kaptura wyłonił się wielki stożek na głowie, dlatego opinia jest słaba
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 20.03.2019 r.
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie informujemy, że każdy zakupiony w naszym sklepie produkt, który nie spełnia Pana oczekiwań, można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny na zasadach opisanych w linku: https://www.denley.pl/Wymiany-i-Zwroty-cterms-pol-29.html. Pozdrawiamy!

Data publikacji
14.03.2019 r.
Data zamówienia
06.03.2019 r.
14.03.2019 r.
zamawiałam czarną kurtkę a przyszła kolorowa , więc jestem niezadowolona bo musiałam odesłac
1.50
Mierny

Denley.pl odpowiada: 15.03.2019 r.
Witamy! Bardzo nam przykro w związku z niedogodnością. Satysfakcję naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy!

Data publikacji
05.03.2019 r.
Data zamówienia
26.02.2019 r.
05.03.2019 r.
Kurtka nie ma nic wspólnego z tą na zdjęciach, mam podobną sylwetkę do kolesia na fotach a wyglądała na mnie jak wór.
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 06.03.2019 r.
Witamy. Uprzejmie informujemy, że zawsze należy sugerować się wymiarami podanymi w tabeli rozmiarów indywidualnie przy każdym produkcie. Nasze produkty nie posiadają standardowych wymiarów, nie są szyte ani na wzrost ani na wagę. Żeby prawidłowo dobrać rozmiar do swojej sylwetki, bardzo prosimy o zmierzenie swoich ubrań na płasko bez rozciągania i porównanie z tabelą wymiarów. Pozdrawiamy

Data publikacji
11.02.2019 r.
Data zamówienia
01.02.2019 r.
11.02.2019 r.
Przesyłka była żle zaklejona.Przesyłka w paczkomacie była całkowicie otwarta
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 12.02.2019 r.
Szanowny Panie, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby towar, który do Państwa wysyłamy był zapakowany w należyty sposób. Informujemy również, że przy każdym paczkomacie jest monitoring, więc jeśli paczka była otwarta lub uszkodzona, może Pan złożyć reklamację do firmy In Post lub wg procedury opisanej na stronie: https://www.denley.pl/Reklamacje-cterms-pol-215.html.

Data publikacji
25.01.2019 r.
Data zamówienia
18.01.2019 r.
25.01.2019 r.
Nie jestem specjalnie zadowolona, ponieważ towar został zapłacony, a informacji na temat wysyłki i co dokładnie dzieje się paczką brak. Z czego tu być zadowolona? Trzeba samemu dzwonić na infolinie.

Przyjemnego dnia:)
Przybył
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 28.01.2019 r.
Szanowna Pani, Dziękujemy za przesłaną opinię. Każdorazowo wysyłamy do naszych Klientów wiadomość mailową potwierdzającą wysyłkę towaru i umożliwiającą śledzenie paczki. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod nr tel 68 888 03 33, który pomoże ustalić, dlaczego nie otrzymała Pani takiej informacji. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Denley.pl

Data publikacji
15.01.2019 r.
Data zamówienia
07.01.2019 r.
15.01.2019 r.
Otrzymałem nie ten rozmiar co mnie interesuje - zwrot na mój koszt ca.13 zł na wartość ca. 22 zł i jest to nie po raz pierwszy raz.
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 15.01.2019 r.
Szanowny Panie, Przykro nam za zaistniałą sytuację. Jednocześnie przypominamy o możliwości złożenia reklamacji wg procedury opisanej na stronie: https://www.denley.pl/Reklamacje-cterms-pol-215.html. W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 68 888 03 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-14:00.

Data publikacji
09.12.2018 r.
Data zamówienia
29.11.2018 r.
09.12.2018 r.
Kurtka inna niż na zdjęciu. Zdjęcie "podkolorowane". Nawet kolor futerka przez obróbkę w Photoshopie się zmienił. W rzeczywistości jest brudny beż, na zdjęciu jasny czysty beż wpadający w żółty. Kurtka w stylu vintage - lekko sprana, o czym w opisie czy na samym zdjęciu tego nie widać. Przesyłka długo wysyłana. Chyba 2 dni. Szła też tyle. Trzeba kurtkę oddać. Ogólne rozczarowanie.
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 10.12.2018 r.
Uprzejmie informujemy, że w zależności od ustawień kolory na wyświetlaczu monitora mogą różnić się od rzeczywistych, na co nie mamy wpływu. Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny na zasadach opisanych w linku poniżej: https://www.denley.pl/Wymiany-i-Zwroty-cterms-pol-29.html

Data publikacji
30.11.2018 r.
Data zamówienia
23.11.2018 r.
30.11.2018 r.
Po tygodniu otrzymałem towar z wadą (kołnierz koszuli uszyty niechlujnie)
1.50
Mierny

Denley.pl odpowiada: 03.12.2018 r.
Szanowny Panie, Przykro nam za zaistniałą sytuację. Jednocześnie przypominamy o możliwości złożenia reklamacji wg procedury opisanej na stronie: https://www.denley.pl/Reklamacje-cterms-pol-215.html. W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 68 888 03 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-14:00.

Data publikacji
20.11.2018 r.
Data zamówienia
14.11.2018 r.
20.11.2018 r.
Szybka dostawa.

Jedna koszulka od razu z dziurą od nowości. Nie mam czasu na wysyłkę koszulki za 20 zł, wypełnianie formularza i stania w kolejce na poczcie. Zwrot pieniędzy za taką pomyłkę powinien iść od razu z automatu po przesłaniu zdjęcia.

Straciliście mój czas, a jeśli uważacie że mam iść na pocztę i zrobić to wszystko to oddajcie mi równowartość mojego czasu czyli około 300 zł.
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 21.11.2018 r.
Szanowny Panie, przykro nam za zaistniałą sytuację. Proszę jednak mieć świadomość, że wszyscy nasi klienci traktowani są na takich samych zasadach. Proszę o złożenie reklamacji wg procedury opisanej na stronie: https://www.denley.pl/Reklamacje-cterms-pol-215.html

Data publikacji
14.11.2018 r.
Data zamówienia
07.11.2018 r.
14.11.2018 r.
towar zrobiony z bardzo złej jakości materiału
1.67
Mierny

Denley.pl odpowiada: 15.11.2018 r.
Uprzejmie informujemy, że w opisie każdego produktu znajduje się informacja o materiale, z jakiego produkt jest wykonany. Jeśli jednak nie satysfakcjonuje Pana zakupiony towar, można go zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny na zasadach opisanych w linku poniżej: https://www.denley.pl/Wymiany-i-Zwroty-cterms-pol-29.html

Data publikacji
27.10.2018 r.
Data zamówienia
11.10.2018 r.
27.10.2018 r.
Niestety przez złe zaadresowanie przesyłki przez sklep,paczkę udało mi się odebrać dopiero po 8 dniach,nie z kiosku Ruchu lecz z poczty,gdzie nie powinna dotrzeć.Na pocztę chodziłem 3 razy,dopiero po mojej interwencji telefonicznej w sklepie wydano mi przesyłkę.Telefonicznie zapewniono mnie,że będę mógł odebrać w poniedziałek,okazało się że sklep zgłosił to zbyt późno i mogło to nastąpić we wtorek
2.33
Mierny

Denley.pl odpowiada: 13.11.2018 r.
Szanowny Panie, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Data publikacji
22.10.2018 r.
Data zamówienia
14.10.2018 r.
22.10.2018 r.
Totalna porażka. Towar zakupiony opłacony blikiem więc pieniądze były odrazu na koncie. Na przysyłke czekałem 5 dni, a byłoby dłużej gdybym po 3 dniach ciszy nie upomniał się co z moim zamówieniem. Bez słowa przeprosin łaskawie wysłali zamówienie. Paczka dotarła w piątek na pocztę, ale tak zadresowiali, że nie wpisali adresata i był problem ze znalezieniem paczki. Nie polecam
2.00
Mierny

Denley.pl odpowiada: 13.11.2018 r.
Szanowny Panie, uprzejmie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby zamówiony towar znalazł się u Klienta jak najszybciej. Szczegóły odnośnie czasu dostawy znajdują się na stronie: https://www.denley.pl/Czas-realizacji-zamowienia-cterms-pol-32.html