Data publikacji
11.11.2019 r.
Data zamówienia
27.10.2019 r.
11.11.2019 r.
Długie oczekiwanie na przesyłkę.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
08.11.2019 r.
Data zamówienia
18.10.2019 r.
08.11.2019 r.
Powtórka z rozrywki: szkło hartowane OK - kabura nie pasuje do komórki. Oddałem ją synowi - bo do jego komórki pasuje, a ja dalej jestem w polu bez kabury
3.00
Dostateczny

Data publikacji
04.11.2019 r.
Data zamówienia
18.10.2019 r.
04.11.2019 r.
Okey
3.00
Dostateczny

Data publikacji
25.10.2019 r.
Data zamówienia
08.10.2019 r.
25.10.2019 r.
Zakupiony towar dotarł do mnie w bardzo kiepskim stanie. Dotyczy opakowania. Zakupiony produkt miał być prezentem jednak w stanie w jakim go otrzymałam zupelnie na prezent sie nie nadaje :(
3.00
Dostateczny

Data publikacji
22.10.2019 r.
Data zamówienia
08.10.2019 r.
22.10.2019 r.
W stosunku do wcześniejszych dostaw, ta trwała stosunkowo długo (tydzień). Może to kwestia poczty. Tym razem brakło informacji o przebiegu realizacji zamówienia. Pozdro.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
19.10.2019 r.
Data zamówienia
04.10.2019 r.
19.10.2019 r.
Z czterech sztuk pasował tylko jeden
3.33
Dostateczny

Data publikacji
11.10.2019 r.
Data zamówienia
27.09.2019 r.
11.10.2019 r.
Towar średniej jakości ,obsługa podobnie,koszty dostawy wysokie
2.67
Dostateczny

Data publikacji
28.09.2019 r.
Data zamówienia
11.09.2019 r.
28.09.2019 r.
Kontakt ze sklepem bez problemów. Natomiast jakość zamówionych produktów na niskim poziomie.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
17.09.2019 r.
Data zamówienia
03.09.2019 r.
17.09.2019 r.
Nie było zamówionego towaru dopiero później o czym nie informowano na stronie
3.00
Dostateczny

Data publikacji
11.09.2019 r.
Data zamówienia
28.08.2019 r.
11.09.2019 r.
Bardzo się starają, kontakt ok.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
06.09.2019 r.
Data zamówienia
21.08.2019 r.
06.09.2019 r.
Zamówionego towaru który mają wystawiony do sprzedaży w internecie nie posiadają. Natomiast telefon do mnie i zwrot gotówki przebiegł błyskawicznie więc firma godna polecenia
3.33
Dostateczny

Data publikacji
04.09.2019 r.
Data zamówienia
20.08.2019 r.
04.09.2019 r.
Na stronie www sklepu są towary a po zamówieniu i dwóch dniach okazuje się że tego towaru nie ma.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
01.09.2019 r.
Data zamówienia
14.08.2019 r.
01.09.2019 r.
Otrzymałam połamany statyw na telefon do samochodu.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
22.08.2019 r.
Data zamówienia
06.08.2019 r.
22.08.2019 r.
Robiłem zakupy dwukrotnie oferta bardzo bogata po złożeniu zamówienia dwukrotnie okazało się że nie było wybranych przeze mnie artykułów tak się nie prowadzi handlu
2.67
Dostateczny

Data publikacji
05.08.2019 r.
Data zamówienia
21.07.2019 r.
05.08.2019 r.
Brak nawilżonej ściereczki do przetarcia szkła telefonu
3.33
Dostateczny

Data publikacji
30.07.2019 r.
Data zamówienia
14.07.2019 r.
30.07.2019 r.
Wszystko ok
3.00
Dostateczny

Data publikacji
25.07.2019 r.
Data zamówienia
11.07.2019 r.
25.07.2019 r.
Długo nie było dostawy.
2.67
Dostateczny

Data publikacji
06.07.2019 r.
Data zamówienia
21.06.2019 r.
06.07.2019 r.
Zakupione szkło wpływa na płynność przesuwania palcem po ekranie. Po jednym przypadkowym uderzeniu kluczami w kieszeni, górna część szkła pękła.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
24.06.2019 r.
Data zamówienia
08.06.2019 r.
24.06.2019 r.
Kilkudniowe oczekiwanie na towar, który w jednym przypadku nie spełniał zamówienia.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
19.06.2019 r.
Data zamówienia
25.05.2019 r.
19.06.2019 r.
Sprzedany towar (Kabura Pozioma Na Pas Czarna Xiaomi Mi Note 2 - firmy ForCell) nie nadaje się w moim przypadku w pełni do użytku. Uchwyt do paska jest za wąski - musiałem zmienić pasek. Grubość kabury jest tak mała, że sam telefon do niej wchodzi, ale już w cienkim silikonowym etui nie zamyka się pokrywa kabury.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
12.06.2019 r.
Data zamówienia
29.05.2019 r.
12.06.2019 r.
Solidna firma,pocztowa przesyłka to poraszka
3.00
Dostateczny

Data publikacji
10.06.2019 r.
Data zamówienia
26.05.2019 r.
10.06.2019 r.
Długa dostawa tj.3 dni.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
05.06.2019 r.
Data zamówienia
22.05.2019 r.
05.06.2019 r.
Szkło dla HONOR 8 pomimo usilnych starań przy montażu nie przylega prawidłowo zdjęcie w razie co do wglądu.
Z Samsungiem jest ok . Pozdrawiam
3.33
Dostateczny

Data publikacji
31.05.2019 r.
Data zamówienia
16.05.2019 r.
31.05.2019 r.
Otwór do czujnika linii papilarnych powinien być nieco większy, gdyż etui jest dość grube i stosunkowo głęboko trzeba włożyć palec, by odblokować telefon w ten sposób
3.33
Dostateczny

Data publikacji
31.05.2019 r.
Data zamówienia
17.05.2019 r.
31.05.2019 r.
brak pomocy ze strony sprzedawcy
3.00
Dostateczny

Data publikacji
30.05.2019 r.
Data zamówienia
16.05.2019 r.
30.05.2019 r.
Musiałem czekać na skompletowanie zamówienia. Szybki średniej jakości.
2.67
Dostateczny

Data publikacji
26.05.2019 r.
Data zamówienia
10.05.2019 r.
26.05.2019 r.
Jesli idzie o dostawe:
-brak informacji ze strony sklepu o nadaniu przesyłki
-przesyłka leżała na sklepie, ja natomiast nie dostałam kodu potwierdzającego umożliwiającego odbiór przesyłki
Jeśli idzie o obsługę
-pani z infolinii zignorowala moja prosbe o jakiekolwiek działanie w kierunku uzyskania kodu odbioru paczki...
Paczke odebralam po wymianie zdana z menagerem sklepu i napisaniu oswiadcz
3.00
Dostateczny

Data publikacji
19.05.2019 r.
Data zamówienia
05.05.2019 r.
19.05.2019 r.
Kupiłem słuchawki do Motoroli E5 plus marki Remax S15-jak podłączylem do Motki pomimo włączonego equalizera-wielkie rozczarowanie niską jakością tych słuchawek-najgorsza tandeta.
2.67
Dostateczny

Data publikacji
19.05.2019 r.
Data zamówienia
05.05.2019 r.
19.05.2019 r.
Towar niezgodny z opisem. Cała reszta w porządku
3.33
Dostateczny

Data publikacji
07.05.2019 r.
Data zamówienia
15.03.2019 r.
07.05.2019 r.
Towar słabej jakości, nie polecam. Klej nie trzyma, a produkt wydaje sie byc za mały
3.00
Dostateczny

Data publikacji
12.04.2019 r.
Data zamówienia
29.03.2019 r.
12.04.2019 r.
Towar nie odpowiada moim oczekiwaniom pomimo pozytywnym opisom. Trudno jest zgrać urządzenie z radiem samochodowym w zakresie częstotliwości odbioru/ przekazu głosu. Dalej mam trudności aby odbiór był do akceptacji Chętnie bym zamienił na droższy model ale do zastosowania od razu a nie na usiłowaniach uzyskania minimalnej satysfakcji
3.33
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 26.04.2019 r.
Szanowny Kliencie, produkt jest oczywiście objęty gwarancją. Jeśli nie działa poprawnie lub po prostu nie spełnia Pana oczekiwań to bardzo prosimy o jego odesłanie celem zwrotu środków lub wymiany na inny model. Pozdrawiamy iziGSM.

Data publikacji
10.04.2019 r.
Data zamówienia
27.03.2019 r.
10.04.2019 r.
Gjgg
3.33
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 26.04.2019 r.
Szanowny Kliencie, jeśli pojawił się jakikolwiek problem z zamówieniem to bardzo prosimy o taką informację. Niestety nie otrzymaliśmy od Pani żadnej informacji w tej sprawie. Bardzo prosimy o kontakt w przypadku problemów celem wyjaśnienia. Pozdrawiamy IziGSM.

Data publikacji
05.04.2019 r.
Data zamówienia
22.03.2019 r.
05.04.2019 r.
Sklep O.K. Towar kiepski
3.33
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 08.04.2019 r.
Szanowny Kliencie, nie otrzymaliśmy od Pana wcześniej zgłoszenia odnośnie problemu z towarem. Jeśli posiada jakąkolwiek wadę to bardzo prosimy o informację w tej sprawie. W dalszym ciągu również przysługuje Panu możliwość odstąpienia od umowy kupna jeśli produkt nie spełnia oczekiwań. Pozdrawiamy IziGSM.

Data publikacji
03.04.2019 r.
Data zamówienia
19.03.2019 r.
03.04.2019 r.
Ok. Juz zalozona
3.00
Dostateczny

Data publikacji
27.03.2019 r.
Data zamówienia
12.03.2019 r.
27.03.2019 r.
Brak
3.00
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 28.03.2019 r.
Szanowny Kliencie, nie otrzymaliśmy od Pana wcześniej zgłoszenia na temat jakiegokolwiek problemu z zamówieniem co sugeruje niższa ocena. W razie jakichkolwiek problemów pozostajemy do dyspozycji. tel. 18 337 12 12 , sklep@izigsm.pl Pozdrawiamy IziGSM.

Data publikacji
24.03.2019 r.
Data zamówienia
06.03.2019 r.
24.03.2019 r.
Przedmiot wystawiony i zapłacony, niestety nie dostępny w sprzedaży. Wystawiają przedmioty, których nie posiadają. a po wpłacie dzwonią i proponują co innego. Przed zakupem lepiej skontaktować się ze sprzedającym i zapytać o dostępność oferowanego przedmiotu.
2.67
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 27.03.2019 r.
Szanowny Kliencie, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Staraliśmy się z Panem skontaktować w tej sprawie jak najszybciej po otrzymaniu takiej informacji. Zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego podczas nowego zakupu zostanie naliczony dla Pana indywidualny rabat. Prosimy jedynie w uwagach zamówienia zapisać taką informację. Pozdrawiamy IziGSM.

Data publikacji
22.03.2019 r.
Data zamówienia
04.03.2019 r.
22.03.2019 r.
Niestety szybka mimo ostrożnego obchodzenia się z telefonem zaczęła pękać
3.00
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 27.03.2019 r.
Szanowny Kliencie, jeśli szkło zaczęło pękać pomimo braku jakiegokolwiek mechanicznego uderzenia to bardzo prosimy o przesłanie na nasz adres mailowy zdjęć szkła. Niestety nie otrzymaliśmy od Pani żadnej wiadomości jak i również telefonu w tej sprawie i nie mieliśmy możliwości jakiejkolwiek reakcji. Poniżej przesyłam adres mailowy: sklep@izigsm.pl Pozdrawiamy IziGSM.

Data publikacji
18.03.2019 r.
Data zamówienia
02.03.2019 r.
18.03.2019 r.
szybka niew pasuje do tego modelu ponioslem strate .
3.00
Dostateczny

Data publikacji
14.03.2019 r.
Data zamówienia
25.02.2019 r.
14.03.2019 r.
Dostawa jak z łaski. Dostawcy w ogóle nie przygotowani do wydania ewentualnej reszty z zakupu. Odbiorca też nie zawsze posiada odliczoną kwotę za zakup Prośba o chwilę poczekania na rozmienienie kwoty skończyła się "obróceniem na pięcie" i opuszczeniem klienta. Brak dostaw pod wskazany adres w godzinach popołudniowych, trzeba brać urlop, żeby "łaskawy' dostawca raczył dostarczyć zamówiony towar.
2.50
Dostateczny

Data publikacji
13.03.2019 r.
Data zamówienia
21.02.2019 r.
13.03.2019 r.
Etui na telefon dedykowane do Huawei p9 lite 2017 zgodne ma tylko wymiary zewnętrzne, wymagane do modelu wycięcia zgodne są tylko w przypadku portu usb i głośników, pozostałe to nieporozumienie gdyż ich umiejscowienie niedokładnie pokrywa się z telefonem.
3.00
Dostateczny

izigsm.pl odpowiada: 27.03.2019 r.
Szanowny Kliencie, nie otrzymaliśmy wcześniej od Pana zgłoszenia w sprawie niedopasania etui i nie mieliśmy możliwości zareagowania. Bardzo prosimy w takim przypadku o przesłanie zdjęcia otrzymanego etui celem porównania. Pozdrawiamy IziGSM.