Data publikacji
28.12.2017 r.
Data zamówienia
22.12.2017 r.
28.12.2017 r.
Przesylka zostala dostarczona dzien po ustalonej dacie.Jako ze byl to prezent dotarl po czasie jestem bardzo niezadowolony z terminu realizacji.Nie polecam sam tez wiecej nie skorzystam.Mariusz
3.00
Dostateczny

Data publikacji
09.09.2017 r.
Data zamówienia
02.09.2017 r.
09.09.2017 r.
Bardzo bylem niezadowolony z terminu dostawy.
Po co sie pytac o czas dostawy, jesli to nie ma zadnego znaczenia i dostawa "bedzie jak przyjdzie".
Pozostale aspekty niezle.
3.00
Dostateczny

Data publikacji
12.07.2017 r.
Data zamówienia
21.06.2017 r.
12.07.2017 r.
Drugi raz w ciągu 1 miesiąca przesyłka była opóźniona.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
03.07.2017 r.
Data zamówienia
25.06.2017 r.
03.07.2017 r.
The delivery was late
3.00
Dostateczny

Data publikacji
07.04.2017 r.
Data zamówienia
31.03.2017 r.
07.04.2017 r.
Dostawa terminowa, bez zastrzeżeń. Jokość to porażka 2/3. Zamówiłem kwiaty z cebulkami(kompozycja w pojemniku). Żąkile zżółkły już następnego dnia, hiacynt dołączył kolejnego i tylko stokrotki się trzymają. Z wiosennej kompozycji przeskok do jesieni w jeden dzień.
3.00
Dostateczny

Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist odpowiada: 10.04.2017 r.
Dzień Dobry, Szanowny Kliencie, jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, jednak nie jesteśmy w stanie się do niej odnieść, ponieważ nam nie została zgłoszona żadna reklamacja na zamówienie - dostarczony produkt. Serdecznie prosimy o kontakt z naszym BOK, z pewnością wszystko zostanie wyjaśnione . Pozdrawiamy, Euroflorist

Data publikacji
27.02.2017 r.
Data zamówienia
13.02.2017 r.
27.02.2017 r.
Dostawa 5h po czasie.
3.00
Dostateczny