Data publikacji
14.04.2018 r.
Data zamówienia
14.03.2018 r.
14.04.2018 r.
Ogólnie polecam
4.33
Dobry

Data publikacji
12.03.2018 r.
Data zamówienia
08.01.2018 r.
12.03.2018 r.
OK OK
4.33
Dobry

Data publikacji
30.01.2018 r.
Data zamówienia
30.12.2017 r.
30.01.2018 r.
półka ok
4.33
Dobry

Data publikacji
08.01.2018 r.
Data zamówienia
08.12.2017 r.
08.01.2018 r.
Do momentu przekazania sprawy do lokalnego, super :)
4.33
Dobry

Data publikacji
03.01.2018 r.
Data zamówienia
02.11.2017 r.
03.01.2018 r.
oki
3.67
Dobry

Data publikacji
10.12.2017 r.
Data zamówienia
09.11.2017 r.
10.12.2017 r.
Przedłużony okres realizacji zamówienia
4.33
Dobry

Data publikacji
10.12.2017 r.
Data zamówienia
14.11.2017 r.
10.12.2017 r.
Ok.
4.33
Dobry

Data publikacji
01.12.2017 r.
Data zamówienia
06.11.2017 r.
01.12.2017 r.
po za pozna pora dostawy wszystko ok
4.33
Dobry

Data publikacji
30.11.2017 r.
Data zamówienia
18.09.2017 r.
30.11.2017 r.
Towar taki jaki można się spodziewać za tą cenę, kupowałam meble z serii MESTRE z frimy helvetia (brak zastrzeżeń) oraz BORDO tutaj już zdecydowanie słabsza jakość, nawet jeśli chodzi o istrukcję złożenia jak i zamieszczone systemy otwierania półek. Dostawa szybko i sprawnie, natomiast reklamacja dotycząca ilośći półek w witrynie ciągnie sie już ponad miesiąc...
4.00
Dobry

Data publikacji
30.11.2017 r.
Data zamówienia
06.11.2017 r.
30.11.2017 r.
Wszystko ok. Polecam.
4.33
Dobry

Data publikacji
30.11.2017 r.
Data zamówienia
05.11.2017 r.
30.11.2017 r.
dabrze
4.33
Dobry

Data publikacji
27.11.2017 r.
Data zamówienia
24.10.2017 r.
27.11.2017 r.
Sklep świetny. Towar średni.
4.33
Dobry

Data publikacji
25.11.2017 r.
Data zamówienia
25.10.2017 r.
25.11.2017 r.
Meble mają b. dobry stosunek ceny do jakości natomiast poziom obsługi klienta marny - PRL.
4.00
Dobry

Data publikacji
25.11.2017 r.
Data zamówienia
25.10.2017 r.
25.11.2017 r.
zamówienie bez problemu.
nie dotarły wszystkie elementy.
4.00
Dobry

Data publikacji
20.11.2017 r.
Data zamówienia
10.06.2017 r.
20.11.2017 r.
Dobry zakup.
4.00
Dobry

Data publikacji
17.11.2017 r.
Data zamówienia
17.10.2017 r.
17.11.2017 r.
wszystko OK ,czas oczekiwania co wiedziałem z góry jednak za długi .
4.00
Dobry

Data publikacji
03.11.2017 r.
Data zamówienia
02.10.2017 r.
03.11.2017 r.
Drogi koszt transportu
4.33
Dobry

Data publikacji
24.10.2017 r.
Data zamówienia
22.09.2017 r.
24.10.2017 r.
Ogolnie sklep wart polecenia, meble tanie i dobrej jakości zwłaszcza w porównaniu z konkurencją, jednak nie jest idealny, ciągle jest według mnie miejsce na rozwój i ulepszenie usług.
4.33
Dobry

Data publikacji
17.10.2017 r.
Data zamówienia
08.09.2017 r.
17.10.2017 r.
wszystko ok
4.00
Dobry

Data publikacji
09.10.2017 r.
Data zamówienia
08.09.2017 r.
09.10.2017 r.
dostawa zgodna z ustaleniami.
4.33
Dobry

Data publikacji
08.10.2017 r.
Data zamówienia
22.08.2017 r.
08.10.2017 r.
Zestaw mebli Quattro Mobili kolekcja COLORADO.
Meble dobrej jakości, profesjonalnie spakowane oraz czytelna instrukcja montażu.Obsługa w sklepie stacjonarnym w Pile OK.
Jedyny minus to czas oczekiwania na meble 28 dni roboczych prawie półtora miesiąca..
Ogólnie zakup udany.
4.33
Dobry

Data publikacji
02.10.2017 r.
Data zamówienia
31.08.2017 r.
02.10.2017 r.
Wybrałem opcję odbioru osobistego. Do sklepu mam ok 25 km. Trochę mnie pani sprzedawczyni zrobiła na szaro. W umówionym dniu, gdy już jechałem odebrać meble pani zadzwoniła, że towar jest niekompletny i musiałem wracać do domu. Z pożyczonym autem i przyczepką...
Po za tym miła obsługa zarówno pań obsługujących klienta jak i pana magazyniera.
4.00
Dobry

Abra Meble odpowiada: 03.10.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie opinii. Przepraszamy, że nasi pracownicy nie zdążyli w porę poinformować Pana, że zamówienie nie jest jeszcze skompletowane. Mamy nadzieję, że pomimo początkowych komplikacji będzie Pan zadowolony z zakupów w naszej sieci. Pozdrawiamy, Zespół sklepu internetowego abra-meble.pl.

Data publikacji
30.09.2017 r.
Data zamówienia
30.08.2017 r.
30.09.2017 r.
Meble dostarczone. Pojawily sie w trakcie małe komplikacje. Ale szybko zostalo to rozwiazane. Bardzo mila obsluga i doby kontakt.polecam
4.00
Dobry

Data publikacji
18.09.2017 r.
Data zamówienia
20.08.2017 r.
18.09.2017 r.
Tak sobie
3.67
Dobry

Data publikacji
11.09.2017 r.
Data zamówienia
11.08.2017 r.
11.09.2017 r.
szafa bardzo ładna, niestety źle wymierzyłam i jest za duża do mojego przedpokoju, choć bardzo pakowna, brakuje pólek na rzeczy
4.00
Dobry

Data publikacji
10.09.2017 r.
Data zamówienia
07.08.2017 r.
10.09.2017 r.
Dostawa na czas, meble: 2 sofy dobrej jakości, chociaż jedna na rysę na skrzyni na posciel
4.33
Dobry

Data publikacji
09.09.2017 r.
Data zamówienia
09.08.2017 r.
09.09.2017 r.
bardzo ok
4.00
Dobry

Data publikacji
28.08.2017 r.
Data zamówienia
27.07.2017 r.
28.08.2017 r.
Transakcja przebiegła bez większych problemów. Polecam
4.33
Dobry

Data publikacji
22.08.2017 r.
Data zamówienia
21.07.2017 r.
22.08.2017 r.
Towar adekwatny do ceny. Uważam jednak, że sklep powinien mieć montaż mebli w swojej ofercie.
4.00
Dobry

Data publikacji
17.08.2017 r.
Data zamówienia
17.07.2017 r.
17.08.2017 r.
wy dawka towaru troszkę nie na poziomie
4.33
Dobry

Data publikacji
11.08.2017 r.
Data zamówienia
11.07.2017 r.
11.08.2017 r.
Okey
4.00
Dobry

Data publikacji
05.08.2017 r.
Data zamówienia
12.07.2017 r.
05.08.2017 r.
Długi czas oczekiwania ale w przypadku mebli to raczej norma.
4.00
Dobry

Data publikacji
01.08.2017 r.
Data zamówienia
07.07.2017 r.
01.08.2017 r.
Dziś otrzymałam dwie kanapy, stolik i biurko. Obsługa i kontakt z pracownikami sklepu bezproblemowy, brak jakichkolwiek zastrzeżeń co do dostawy towaru. Towar dobrej jakości(adekwatny do ceny).
4.33
Dobry

Data publikacji
10.07.2017 r.
Data zamówienia
10.06.2017 r.
10.07.2017 r.
Produkt zgodny z oczekiwaniami. Na plus kontakt z sklepem Abra w Poznaniu, ale oczekiwanie dosyć długie i generalnie spodziewałem się lepszego wykonania. Grubość ścianek szafy i jej półki nie zachwycają. Co prawda meble nie kupuje się na całe życie, ale jednak każdy oczekuje masywności.
Śmiało można było dać grubsze półki i ściany boczne szaf powinny być grubsze.

Co do montażu nie mam zastrzeż
4.00
Dobry

Data publikacji
08.07.2017 r.
Data zamówienia
06.06.2017 r.
08.07.2017 r.
jestem zadowolona i z mebli i sposobu załatwiani i z realozacji
4.33
Dobry

Data publikacji
23.06.2017 r.
Data zamówienia
28.05.2017 r.
23.06.2017 r.
Dostawa przebiegła szybko i profesjonalnie. Towar, jak za tę cenę całkiem dobry.
4.33
Dobry

Data publikacji
21.06.2017 r.
Data zamówienia
28.05.2017 r.
21.06.2017 r.
Bardzo dziękuję za szybką i sprawną dostawę
4.33
Dobry

Data publikacji
17.06.2017 r.
Data zamówienia
17.05.2017 r.
17.06.2017 r.
Czas oczekiwania na towar ponad 3 tyg :-(
3.67
Dobry

Data publikacji
15.06.2017 r.
Data zamówienia
23.05.2017 r.
15.06.2017 r.
Dostawa na czas , cena dostawy dobra . Niestety wiele elementów mebli nie pasująca , trzeba było ciąć samemu żeby dopasować. Dykta na plecy cienka jak papier. Nie tego się spodziewałem.
3.67
Dobry

Data publikacji
11.06.2017 r.
Data zamówienia
11.05.2017 r.
11.06.2017 r.
Polecam
4.00
Dobry