Data publikacji
08.01.2018 r.
Data zamówienia
08.12.2017 r.
08.01.2018 r.
horrendalny koszt dostawy - wybrałem odbiór w sklepie
3.33
Dostateczny

Data publikacji
14.12.2017 r.
Data zamówienia
13.11.2017 r.
14.12.2017 r.
Wypoczynek wyglada ładnie, natomiast pufy sa bardzo źle wykonane po 30min siedzenia na nich zaczely strasznie skrzypieć co jest strasznie denerwujące za tą cene wykonanie i jakosc materiałów z ktorych jest zrobiony powinna byc o wiele lepsza , ogolnie towar zasługuje wedlug mnie na ocene -4, ładnie sie prezentuje jest wygodny
3.33
Dostateczny

Data publikacji
28.11.2017 r.
Data zamówienia
28.10.2017 r.
28.11.2017 r.
Pozytywna
3.00
Dostateczny

Data publikacji
24.11.2017 r.
Data zamówienia
01.10.2017 r.
24.11.2017 r.
Dostawa przekroczyła pierwotny termin o 2 tygodnie, łącznie było to ponad miesiąc. Infolinia aż do ostatniego dnia nie potrafiła podać ostatecznego terminu dostawy. Jakość mebli na dobrym poziomie, ciekawy design, w miarę łatwy montaż.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
15.10.2017 r.
Data zamówienia
14.08.2017 r.
15.10.2017 r.
zgodnie z informacją w dniu zakupu na towar miałem oczekiwać do 14 dni - realizacja po kilkunastu różnego rodzaju interwencjach i po upływie 5 tygodni
3.00
Dostateczny

Data publikacji
25.09.2017 r.
Data zamówienia
24.07.2017 r.
25.09.2017 r.
Kolekcja mebli Abra wypada dość przyzwoicie na tle konkurencji w tym pułapie cenowym. Mają ciekawe wzornictwo. Jednak daje 3 za slaby kontakt z kupującym (musiałem sam dzwonić i dopytywać kiedy dostarczą meble, choć termin dostawy już dawno minął). 3 też dla dostawcy ponieważ pierwsza dostawa przyszła uszkodzona. Ostatecznie wszystko udało się dopiąć do końca.
3.33
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 26.09.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie opinii. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie. Mebel był zabrudzony, czego nie było widać z zewnątrz (opak. - folia). Dopiero przy rozpakowywaniu przez Pana było to widoczne. Kanapa została wymieniona na nową - pełnowartościową więc dostawa się opóźniła. Mamy nadzieję, że pomimo początkowych komplikacji zakupiony mebel spełni Pana oczekiwania. Pozdrawiamy.

Data publikacji
19.09.2017 r.
Data zamówienia
19.08.2017 r.
19.09.2017 r.
Obsługa, dostawa, czas realizacji w porządku, jednak produkt (narożnik) bardzo niestarannie wykonany.
3.33
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 26.09.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za złożenie opinii. Przepraszamy, że pojawiły się problemy ze złożeniem mebla. Pracownik sklepu obsługującego Pana zamówienie skontaktował się już z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji i okazało się, że wystąpił problem z dokręceniem pleców, ale udało się Panu złożyć mebel. Mamy nadzieję, że pomimo powyższych komplikacji będzie Pan zadowolony z zakupów u nas. Pozdrawiamy.

Data publikacji
11.09.2017 r.
Data zamówienia
02.08.2017 r.
11.09.2017 r.
Bardzo długo czekałam na zamówioną kanapę
3.00
Dostateczny

Data publikacji
31.08.2017 r.
Data zamówienia
31.07.2017 r.
31.08.2017 r.
Zamówiłem narożnik Lenox, szafę przesuwną Verona 180, meblościankę PLUS i stolik NOBI.
Zacznę od negatywów. W zamówionych meblach 2 części były uszkodzone Jedną z części był bok od szafy przesównej tragedia, drugim rozczarowaniem była górna część wiszącej szafki od meblościanki, również pęknięcie.
Całe szczęście pozostałe meble były w porządku.
Na plus mogę jedynie ocenić obsługę w sklepie Les
3.33
Dostateczny

Data publikacji
28.08.2017 r.
Data zamówienia
04.08.2017 r.
28.08.2017 r.
Jestem średnio zadowolony z zakupu.
3.33
Dostateczny

Data publikacji
23.08.2017 r.
Data zamówienia
23.07.2017 r.
23.08.2017 r.
Dostaliśmy nieswoje zamówienie Po tel. do sklepu mieliśmy uzyskać odp do pół godz. a po ponad godzinie sami dzwonilismy tam kolejny raz W ostateczności nasz towar dotarł po ponad 5 godzinach interwencji i nerwów i gdyby nie radość dzieci to bralabym gotówkę spowrotem Ogólnie M A S A K R A
3.00
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 25.08.2017 r.
Dzień dobry, Przepraszamy, że nie została Pani obsłużona zgodnie z Pana oczekiwaniami. Rzeczywiście nastąpiła pomyłka z naszej strony. Pracownicy sklepu dołożyli wszelkich starań aby Pani zamówienie dotarło najszybciej jak tylko było to możliwe. Mamy nadzieję, że pomimo początkowych komplikacji będzie Pani zadowolona z zakupionych mebli. Pozdrawiamy, Zespół abra-meble.pl.

Data publikacji
11.06.2017 r.
Data zamówienia
11.05.2017 r.
11.06.2017 r.
Długo czekałem, otrzymałem pomieszane paczki, jakość towaru niestety nie zachwyca. Personel miły i u przejmy chętnie pomaga i szybko naprawili błąd.
3.33
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 26.06.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie opinii. Przepraszamy, że nie został Pan obsłużony zgodnie z Pana oczekiwaniami i paczki w Pana zamówieniu zostały pomylone. Od razu po znalezieniu błędu paczki zostały podmienione na poprawne. Pozdrawiamy, Zespół sklepu internetowego abra-meble.pl.

Data publikacji
06.06.2017 r.
Data zamówienia
06.05.2017 r.
06.06.2017 r.
Po 3 tygodniach (po interwencji telefonicznej) sklep stwierdził, że nie ma jeszcze pełnego zamówienia (brak krzesła) wobec tego dostarczą to co jest, a krzesło dowiozą na swój koszt. Zgodziłem się z tą propozycją. Po 2 dniach od dostawy otrzymałem informację, że jest już brakujące krzesło i chcą mi je dostarczyć, ale tylko w terminach przez siebie narzuconych, więc odebrałem towar osobiście.
3.00
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 09.06.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie opinii. Przepraszamy, że nie został Pan obsłużony zgodnie z Pana oczekiwaniami. Transport do klienta jest zawsze umawiany na konkretny dzień w przedziale godzinowym (np. 12-16 albo 16-20) a nie na określoną godzinę. Mamy nadzieję, że pomimo powyższych komplikacji zakupiony produkt zyska Pana dobrą opinię. Pozdrawiamy, Zespół sklepu internetowego abra-meble.pl.

Data publikacji
04.06.2017 r.
Data zamówienia
12.05.2017 r.
04.06.2017 r.
Okey
3.33
Dostateczny

Data publikacji
24.05.2017 r.
Data zamówienia
23.04.2017 r.
24.05.2017 r.
Meble ktore zamowilam sa ok,... ale wykonczenia maja wiele do zyczenia ocena dostateczna. Dostawa jest pod znakiem zapytania - terminy nie dotrzymane.... Jezeli chodzi o serwis klienta nie narzekam zawsze mili i pomocni
3.00
Dostateczny

Data publikacji
22.05.2017 r.
Data zamówienia
21.04.2017 r.
22.05.2017 r.
Witam Meble ktore zamowilam sa w miare ok ale nie dokonca wykone zadowalajaco np nogi w moim lozku sa nie obite . Co do dostawy moge tylko powiedziec ocena mierna .Dostawa byla zaplacona ale mimo to musialam sama sobie odebrac.
3.00
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 26.05.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przepraszamy, że nie została Pani obsłużona zgodnie z Pani oczekiwaniami. Część mebli była dostępna wcześniej więc zdecydowała się Pani odebrać je sama, a pozostałą część mebli otrzymała Pani naszym transportem. Pracownicy sklepu nie mogą się z Panią skontaktować więc jeżeli chciałaby Pani złożyć reklamację prosimy o kontakt bezpośrednie ze sklepem. Pozdrawiamy.

Data publikacji
13.05.2017 r.
Data zamówienia
02.04.2017 r.
13.05.2017 r.
Panie w obsłudze klienta bardzo dużo do poprawy a komoda godna polecenia .
2.67
Dostateczny

Data publikacji
03.05.2017 r.
Data zamówienia
10.04.2017 r.
03.05.2017 r.
Krzesła estetyczne z wyglądu, niestety zaraz po złożeniu rozpadają się. Za słabe wzmocnienie siedziska, które wpada do środka nawet przy małym obciążeniu, chyba dlatego zostały przecenione.
2.67
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 05.05.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za złożenie opinii. Przepraszamy, że zakupione u nas meble nie spełniają Pana oczekiwań. Pracownik sklepu stacjonarnego, który obsługiwał Pana zlecenie skontaktował się z Panem z propozycją spisania reklamacji jednak nie zdecydował się Pan na rozpoczęcie procedury reklamacyjnej i postanowił samodzielnie wzmocnić zakupione krzesła. Pozdrawiamy, Zespół sklepu abra-meble.pl.

Data publikacji
24.04.2017 r.
Data zamówienia
20.12.2016 r.
24.04.2017 r.
Bardzo długa realizacja zamówienia - od momentu zapłaty do momentu odbioru ok 2 miesiące. Później reklamacja, gdyż przysłano złe fronty i kolejny miesiąc czekania.
2.67
Dostateczny

Data publikacji
24.03.2017 r.
Data zamówienia
19.02.2017 r.
24.03.2017 r.
obsługa miła, ale jakość towaru - omijać z daleka
3.00
Dostateczny

Data publikacji
25.02.2017 r.
Data zamówienia
24.01.2017 r.
25.02.2017 r.
Ukryte koszty zle swiadcza o firmie
2.67
Dostateczny

Abra Meble odpowiada: 28.02.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za złożenie opinii na temat sklepu internetowego abra-meble.pl. Prosimy o podanie informacji o jakie koszty dokładnie chodzi? Pozdrawiamy, Zespół sklepu internetowego abra-meble.pl.

Data publikacji
05.02.2017 r.
Data zamówienia
05.01.2017 r.
05.02.2017 r.
Na lustrze po kilku dni pojawiła się czarna plamka, poza tym mankamentem meble bardzo ładne. Pani ustalające dostawę nie była doinformowana jaki koszt dostawy.
3.33
Dostateczny