Data publikacji
16.10.2018 r.
Data zamówienia
15.09.2018 r.
16.10.2018 r.
Bardzo długi czas oczekiwania na towar. Serwis obiecywał że w tygodniu bedzie, nie bylo.Niestety się nikt nie odezwał przez cały tydzień więc zrezygnowalem
2.33
Mierny

Data publikacji
02.09.2018 r.
Data zamówienia
02.08.2018 r.
02.09.2018 r.
Dłuższy niż zakładano czas oczekiwania, na dodatek jeszcze nie wszytko zostało dostarczone. Na dodatek, czas poświęcony na odbiór osobisty, bardzo długi, ze względu na tylko 1 pracownika na cały sklep.
Nie polecam.
2.00
Mierny

Abra Meble odpowiada: 04.09.2018 r.
Szanowny Kliencie, Nie mogliśmy zweryfikować Pani/Pana opinii. Podany numer zamówienia oraz adres email nie odpowiada żadnemu zamówieniu w naszych systemach sprzedaży. Bardzo prosimy o podanie numeru zamówienia, poprawny numer zaczyna się od 1000..... Z poważaniem, Obsługa sklepu internetowego Abra-Meble

Data publikacji
18.06.2018 r.
Data zamówienia
17.05.2018 r.
18.06.2018 r.
Witam
Zakup zrobiłem w sklepie internetowym Abra , zapłaciłem z góry za wszystko.
Do dnia dzisiejszego , minęło już ponad miesiąc nie mam kompletnej komody.Brakuje szuflady oraz wadliwie wykonanej przegrody w komodzie.Pomiędzy sklepem internetowym a sklepami fizycznymi nie ma komunikacji.Po mojej reklamacji zadzwonił pracownik ze sklepu abym odebrał jedną z części i przyjechał po nią do sklepu
2.00
Mierny

Data publikacji
04.05.2018 r.
Data zamówienia
03.04.2018 r.
04.05.2018 r.
Dostawa po wyznaczonej godzinie. (W nocy)
Słaby kontakt telefoniczny - pani nie wie co się dzieje z zamówieniem.
Słaby kontakt mailowy - urwany ze strony sklepu z braku argumentów.
Towar wyglądał jak na zdjęciu, ale źle przygotowany do samodzielnego montażu.
2.00
Mierny

Data publikacji
21.12.2017 r.
Data zamówienia
20.11.2017 r.
21.12.2017 r.
Czas oczekiwania na dostawę nawet po informacji że sklepu o problemach dłuższy niż było powiedziane. Chęć rozwiązania problemów przez sklep na poziomie bardzo słabym. Żadnych konkretnych sposobów rozwiązania sytuacji. Nie polecam.
1.67
Mierny

Data publikacji
05.12.2017 r.
Data zamówienia
03.11.2017 r.
05.12.2017 r.
Mimo deklarowanego na stronie internetowej czasu oczekiwania 21 dni, po ponad miesiącu od zamówienia nadal nie otrzymałem towaru.
Na Infolinii odsyłali do sklepu, w sklepie rozkładali ręce. Porażka. Nigdy więcej zakupów w Abra Meble
1.67
Mierny

Data publikacji
17.11.2017 r.
Data zamówienia
17.10.2017 r.
17.11.2017 r.
Określę opinię o sposobie traktowania klienta, nieterminowej dostawie towaru. braku kompetencji, oszukiwaniu klienta - SKANDAL
1.67
Mierny

Abra Meble odpowiada: 20.11.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie opinii. Przepraszamy, że nie została Pani obsłużona zgodnie z Pani oczekiwaniami oraz, że zamówienie ma wydłużony czas realizacji wynikający z opóźnienia ze strony producenta. Zamówienie jest monitorowane i ma zostać dostarczone do sklepu 22.11. i dostarczone do Pani. Mamy nadzieję, że zakupione meble spełnią Pani oczekiwania. Pozdrawiamy, abra-meble.pl.

Data publikacji
10.11.2017 r.
Data zamówienia
09.09.2017 r.
10.11.2017 r.
11 września dokonałem zakupu. Po 21 dniach roboczych zadając pytanie gdzie zamowiony materac okazalo sie ze sklep lub centrala nie zamowila materaca. Kolejne tygidnie trzeba bylo czekać. 2 miesiące po zamowieniu otrzymalem materac ale o bonifikacie nie było mowy. transport dostalem gratis. Słaba obsługa klienta. Gdybym nie dzwonil nic bym sie nie dowiedzial i czekal bym pewnie do dzisiaj.
2.33
Mierny