Data publikacji
07.05.2018 r.
Data zamówienia
28.01.2018 r.
07.05.2018 r.
Towar zamówiony 28.01.18r potwierdzony przez sklep dopiero 08.02.18r mimo zapewnień, że w przeciągu jednego dnia roboczego, potwierdzą jego poprawności. Po oczekiwaniu ok. 1 miesiąca udałem się do sklepu z zapytaniem o zamówienie, odpowiedź sprzedawcy, że w ciągu tygodnia będzie towar, po kolejnym miesiącu historia się powtarza. Ze strony Abry żadnego kontaktu z wyjaśnieniami. Obsługa beznadziejna
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
12.04.2018 r.
Data zamówienia
11.03.2018 r.
12.04.2018 r.
Trochę to słabe wysyłać opinie do mebli których jeszcze nie dostarczyli.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
06.04.2018 r.
Data zamówienia
01.03.2018 r.
06.04.2018 r.
Niedawno kupiłam szafęTorino. Za tę cenę spodziewałam się produktu wykonanego solidnie, stabilnego, przy wykorzystaniu najlepszych części. Dziś po złożeniu szafy żałuję tej decyzji. Lepszą szafę i to trzydrzwiową kupiłam na Allegro za połowę ceny. Łączenia plastikowo-aluminiowe rozpadające się przy skręcaniu ,nie wzmocnione kołkami więc szafa się kolebie na boki. Strach postawić nadstawkę. Porażka
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
26.01.2018 r.
Data zamówienia
26.12.2017 r.
26.01.2018 r.
realizacja beznadzeja ,trasport polowa zeczy przywiazlem sam ze sklepu mialo byc 45 zl za trasport calosci zamowienia ktore niestety przychodzilo co jakis czas i oczywiscie zadano po 45 zl za kazdym razem nigdy wiecej ten sklep
1.00
Niedostateczny

Abra Meble odpowiada: 07.02.2018 r.
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczenie opinii. Zamówione przez Pana meble mają różne terminy realizacji. Najdłuższy z nich to 5 tyg. W związku z tym, aby nie musiał Pan czekać na skompletowanie zamówienia pracownik sklepu poinformował Pana o możliwości odbioru mebli w różnych terminach samodzielnie, albo naszym transportem, ale każdy kolejny transport byłby płatny. Pozdrawiamy, abra-meble.pl.

Data publikacji
28.12.2017 r.
Data zamówienia
27.11.2017 r.
28.12.2017 r.
Zamówienie anulowane po 3 tygodniach.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
16.10.2017 r.
Data zamówienia
22.09.2017 r.
16.10.2017 r.
brak dostawy i kontaktu ze strony sklepu.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
05.08.2017 r.
Data zamówienia
05.07.2017 r.
05.08.2017 r.
Minął miesiąc a szafy nadal brak.
1.00
Niedostateczny

Abra Meble odpowiada: 14.08.2017 r.
Dzień dobry, dziękujemy za złożenie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na zamówiony przez Panią mebel, który jest spowodowany opóźnieniami u producenta. Nasi pracownicy dołożyli wszelkich starań aby Pani zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak to było możliwe. Mamy nadzieję, że pomimo powyższych problemów zakupione meble spełnią Pani oczekiwania. Pozdrawiamy, abra-meble.pl