Data publikacji
13.05.2020 r.
Data zamówienia
04.05.2020 r.
13.05.2020 r.
Lampy zostały dostarczone 8-go dnia od zapłaty! Przy zamówieniu była informacja towar w magazynie dostawa 48 godzin.
Obsługa telefoniczna bezradna. Stosunek ceny do jakości OK
2.00
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 14.05.2020 r.
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie z doręczeniem przesyłki. Będziemy nadal pracować tak, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni i błędy zostały poprawione. W czasie pandemii mogą wystąpić opóźnienia w doręczaniu przesyłek. Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
06.05.2020 r.
Data zamówienia
28.04.2020 r.
06.05.2020 r.
Dostałam inne żarówki niż zamówiłam zamiast 2700K, przyszły 3000K.
2.00
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 07.05.2020 r.
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za komplikację. Prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacyjnym: https://www.liderlamp.pl/formularz-kontaktowy/?sel=3 Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
23.03.2020 r.
Data zamówienia
01.02.2020 r.
23.03.2020 r.
Nie polecam.
2.33
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 24.03.2020 r.
Dzień dobry, dziękujemy za opinię każda opinia jest dla nas bardzo ważna Przykro mi, że zakup nie był tak jak powinno być Będziemy nadal pracować tak, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni i błędy zostały poprawione. Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
02.03.2020 r.
Data zamówienia
23.02.2020 r.
02.03.2020 r.
Bardzo długi czas oczekiwania. Piszą 2 dni robocze a czeka się 7 dni. Lampa ok.
2.33
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 03.03.2020 r.
Dzień dobry, zamówienie doręczone czwartego dnia od złożenia zamówienia. Bardzo przepraszamy za opóźnienie z doręczeniem przesyłki. Będziemy nadal pracować tak, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni i błędy zostały poprawione. Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
23.12.2019 r.
Data zamówienia
14.12.2019 r.
23.12.2019 r.
w 15 szt. Żarówki świecowe miały 13 sztuk.
nie uszkodzony (żarnik)
2.00
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 02.01.2020 r.
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za komplikację. Prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacyjnym: https://www.liderlamp.pl/formularz-kontaktowy/?sel3 Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
15.08.2019 r.
Data zamówienia
03.08.2019 r.
15.08.2019 r.
Lampa dotarła jednak z uszkodzoną podstawą,pęknięcie. Gdyby nie to, wszystko byłoby ok bo lampa bardzo fajna. Zgłoszenie reklamacji i obecnie oczekiwanie.
2.33
Mierny

Liderlamp.pl odpowiada: 15.08.2019 r.
Drogi Kliencie, Bardzo przepraszamy za komplikację Proszę o przesłanie towaru na adres FROGMAN s.r.o. - ID 5346 Liderlamp.pl ul. Bielska 63A Cieszyn 43-400 Towar zostanie przyjęty do działu reklamacyjnego. Proszę również o przesłanie numeru konta oraz kopię za opłatę wysyłki drogą mailową Oczywiście, koszty za nadanie przesyłki zwrócimy na konto Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszam