Data publikacji
25.09.2019 r.
Data zamówienia
18.09.2019 r.
25.09.2019 r.
Paczka posklejana przez DHL. Towar źle spakowany i wszystko w środku paczki przemieszcza się i niszczy? To już kolejny raz.
2.33
Mierny

addnature.pl odpowiada: 30.09.2019 r.
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Prosimy o kontakt z nasza obsługa klienta - zaproponujemy Państwu zadośćuczynienie za ewentualne szkody. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku Addnature Team

Data publikacji
19.08.2019 r.
Data zamówienia
19.08.2019 r.
19.08.2019 r.
52 dni na rozpatrzenie reklamacji. Zdecydowanie nie polecam sklepu. Pianka uległa uszkodzeniu po jednym starcie. Wadliwy towar odesłany 28.06. Po 52 dniach jedyna informacja, jaką posiadam dotyczy odesłania wadliwej pianki do producenta. Błędna informacja o zwrocie pieniędzy za towar przekazana przez BOK. Podsumowując, lepiej kilka razy rozważyć zakup w tym sklepie.
1.67
Mierny

addnature.pl odpowiada: 23.08.2019 r.
Najmccniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy w ramach reklamacji oczekujemy na informację zwrotną od producenta, czas całego procesu może być niestety tak długi. Addnature Team

Data publikacji
03.04.2019 r.
Data zamówienia
27.03.2019 r.
03.04.2019 r.
Dostawa o 3 dni później niż ustalony termin, co spowodowało spore perturbacje logistyczne związane z moim wyjazdem. Kontakt z obsługą na poziomie późnego PRL - generalnie nie polecam addnature....
2.00
Mierny

addnature.pl odpowiada: 04.04.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą sytuacją. Addnature Team.

Data publikacji
06.02.2019 r.
Data zamówienia
06.02.2019 r.
06.02.2019 r.
Dostawa - zjadło nr mieszkania wycieczka na Okęcie, brak nr przesyłki
Towar - niezgodny z zamówieniem
Zwrot - po kontakcie z serwisem
1.67
Mierny

addnature.pl odpowiada: 11.02.2019 r.
Dzień dobry, Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak opuści ona nasz magazyn. Na każdą z paczek naklejamy etykietę z adresem oraz numerem telefonu.DHL drukuje własne etykiety na podstawie danych otrzymanych od nas. Zgodnie z informacją widoczna w naszym systemie wszystko został przekazane prawidłowo. Z wyrazami szacunku Addnature

Data publikacji
09.01.2019 r.
Data zamówienia
02.01.2019 r.
09.01.2019 r.
Buty zakupione 2 stycznia 2019 r. na dzień dzisiejszy (jak wynika ze śledzenia przesyłek) jeszcze nie przekroczyły granicy niemiecko - polskiej...Także jak na razie spore rozczarowanie. Jeśli towar nie dotrze na najbliższy weekend odczucie to jeszcze bardziej się pogłębi, zważywszy iż będę musiał zrezygnować z planów weekendów, w ramach których miałem przetestować zakupione buty.
2.00
Mierny

addnature.pl odpowiada: 16.01.2019 r.
Bardzo przerpaszamy za opóźnienia w dostawie Panstwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą sytuacją. Z wyrazami szacunku, Addnature Team.

Data publikacji
21.11.2018 r.
Data zamówienia
21.11.2018 r.
21.11.2018 r.
Produkt,który otrzymałam nie jest tym,który zamówiłam.
2.33
Mierny

addnature.pl odpowiada: 20.12.2018 r.
Najmocniej przepraszamy, jeśli nie otrzymali Państwo zamawianego produktu. Paczkę można do nas zwrócić na nasz koszt, a my zwrócimy środki za zamówienie.

Data publikacji
23.10.2018 r.
Data zamówienia
23.10.2018 r.
23.10.2018 r.
Kurier nie pojawił się z paczka, nie było awizo ani kontaktu ze strony przewoźnika. W śledzeniu paczki widzę że muszę paczkę odebrać osobiście z punktu który jest na drugim końcu miasta. Próba doręczenia była rzekomo w pt, cały dzień byłam w domu. Jestem bardzo niezadowolona, przesyłka była droga a teraz sama muszę po nią jechać. Jeśli nie będzie innej opcji dostawy nie zrobię kolejnych zakupów.
2.33
Mierny

addnature.pl odpowiada: 29.10.2018 r.
Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Po sprawdzeniu na stronie przeoźnika informujemy, że Państwa paczka została dostarczona dnia 26.10.2018 roku. Z wyrazami szacunku Bikester Team