Data publikacji
14.11.2017 r.
Data zamówienia
21.10.2017 r.
14.11.2017 r.
problem z dostawcą
3.67
Dobry

Data publikacji
06.11.2017 r.
Data zamówienia
09.10.2017 r.
06.11.2017 r.
Polecam
4.33
Dobry

Data publikacji
05.09.2017 r.
Data zamówienia
13.08.2017 r.
05.09.2017 r.
Towar super.to jest to co chciałam mieć.
4.33
Dobry

Data publikacji
07.08.2017 r.
Data zamówienia
13.07.2017 r.
07.08.2017 r.
Obsługa, czas dostawy, realizacja zamówienia oraz proces reklamacyjny jak najbardziej ok. Niestety towar był w złym stanie.
4.00
Dobry

Data publikacji
03.08.2017 r.
Data zamówienia
11.07.2017 r.
03.08.2017 r.
Po tygodniu czekania,sprawdzania skrzynki pocztowej i stanu realizacji zamówienia towar wreszcie dotarł.
Wakacje wakacjami ale o klienta trzeba dbać.
3.67
Dobry

sklep-presto.pl odpowiada: 26.08.2017 r.
Dziękujemy za wyrażenie opinii, jest ona bardzo pomocna. Zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia, niestety sporadycznie termin dostawy wydłuża się. Pańskie zamówienie było kompletowane z kilku magazynów, co spowodowało opóźnienie. Proszę o kontakt z naszym biurem obsługi oraz powołanie się na komentarz.

Data publikacji
15.07.2017 r.
Data zamówienia
19.06.2017 r.
15.07.2017 r.
Okay
4.33
Dobry

Data publikacji
11.06.2017 r.
Data zamówienia
19.05.2017 r.
11.06.2017 r.
Kontakt ze sklepem, pomoc przy wymianie towaru super, zamówiony towar również.
Zastrzeżenia do kuriera - arogancki, pretensjonalny.
4.00
Dobry

Data publikacji
16.05.2017 r.
Data zamówienia
23.04.2017 r.
16.05.2017 r.
Długa dostawa a po za tym ok
3.50
Dobry

Data publikacji
15.05.2017 r.
Data zamówienia
17.04.2017 r.
15.05.2017 r.
Transakcja przebiegła prawidłowo i bez problemów. Przy takiej kwocie za grill sprzedawca powinien dodawać darmowe okrycie . Poza tym powstał mały problem przy próbie uruchomienia grilla ponieważ standardowa butla 11KG nie mieści się do niego. To jest dość spory problem ponieważ kiedy zabraknie gazu nie każdy okoliczny punkt wymiany butli oferuje inne niż 11 KG butle .
Poza tym wszystko OK.
3.67
Dobry

Data publikacji
08.05.2017 r.
Data zamówienia
10.04.2017 r.
08.05.2017 r.
jestem zadowolony z realizacji zamówienia
4.33
Dobry

Data publikacji
15.04.2017 r.
Data zamówienia
21.03.2017 r.
15.04.2017 r.
Bez probleów.
4.00
Dobry

Data publikacji
07.04.2017 r.
Data zamówienia
15.03.2017 r.
07.04.2017 r.
Kurtka świetnej jakości :) Lepsza, niż mogłoby się wydawać. Był mały problem z kurierem. Ale wszystko skończyło się dobrze. Polecam :))
4.33
Dobry

Data publikacji
06.04.2017 r.
Data zamówienia
13.03.2017 r.
06.04.2017 r.
Jestem zadowolona z zakupu
4.33
Dobry

Data publikacji
16.03.2017 r.
Data zamówienia
20.02.2017 r.
16.03.2017 r.
Przesyłka niechlujnie zapakowana, towar dotarł w niewłaściwym kolorze. Nie zwrócę go, bo nie stanowi to dla mnie tak dużej różnicy, ale mimo wszystko to spora wada
3.50
Dobry

sklep-presto.pl odpowiada: 20.03.2017 r.
Dziękujemy za zgłoszenie, Pana uwagi są dla nas bardzo cenne. Przepraszamy za tą sytuację, zwrócimy uwagę na bardziej staranne pakowanie towaru. Jeśli chodzi o zły kolor towaru, zawsze istnieje możliwość wymiany bądź zwrotu. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi.

Data publikacji
09.02.2017 r.
Data zamówienia
06.12.2016 r.
09.02.2017 r.
szybka wysyłka..towar jak trzeba,.ale brak paragonu(faktura do ściągnięcia),może nie mam drukarki,albo zgubie telefon,a zechcę sprzedać i lipa,trza odzyskać potem fakturę,to dodatkowe kłopoty i tracony czas)..serwis utrudniony ,ciężko się dodzwonić,i dwie osoby z którymi rozmawiałem na temat butów(salomon),miały niewielkie pojęcie w temacie..oczywiście ceny mają super..
4.33
Dobry

Data publikacji
24.01.2017 r.
Data zamówienia
17.01.2017 r.
24.01.2017 r.
Sklep, zakupy oraz obsługa na mega poziomie. Kontakt z działem obsługi szybki i bardzo profesjonalny. Niestety w moim przypadku zawiódł Inpost zgubił przesyłkę.
4.33
Dobry

Data publikacji
23.01.2017 r.
Data zamówienia
16.01.2017 r.
23.01.2017 r.
Transakcja przeszła bez zastrzeżeń Polecam
4.33
Dobry

Data publikacji
23.01.2017 r.
Data zamówienia
15.01.2017 r.
23.01.2017 r.
Polecam bardzo. Dostawa szybka. Kontakt z biurem obsługi na dobrym poziomie. Po mimo reklamacji ( źle dobrany kolor- z winy klienta) jestem zadowolona
4.33
Dobry