Ok
3.33
Dostateczny

Paczka była rozerwana...
3.00
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 31.07.2017 r.
Bardzo przepraszamy za powstałą sytuację. Staramy się jak najdokładniej zabezpieczyć towar, niestety czasami przesyłki ulegają uszkodzeniu w transporcie. Zachęcam do kontaktu z naszym działem reklamacji, na pewno uda nam się szybko naprawić zaistniałą sytuację.

Bardzo długa dostawa, problem w postaci braku paska i braku chęci ze strony sprzedawcy w kontakcie , rolki OK . Moja ocena 3/5
2.67
Dostateczny

Przesyłka dotarla później niż miałam napisane,właściwie dopiero po mailu który wyslalam ,produkt pozostawia wiele do życzenia ale za taka cenę nie ma sie tez co dziwić ,ogólnie kupiłam cos z czego nie wiem czy kiedykolwiek skorzystam
3.33
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 27.03.2017 r.
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Przepraszamy za długi okres realizacji, zakupiony produkt jest to najnowsza wersja modelu. Niestety dostawa od producenta opóźniła się, stąd również opóźnienie w dostawie. Jeśli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, istnieje możliwość zwrotu bądź wymiany w ciągu 14 dni. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi.

Towar został dostarczony z dużym opóźnieniem
3.33
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 07.02.2017 r.
Bardzo nam przykro z powodu powstałych opóźnień. Wybrany produkt cieszy się bardzo dużym zainteresowanie co spowodowało braki na magazynie. Niestety wydłużyło to czas realizacji. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Jest ona dla nas cennym źródłem informacji o jakości wykonywanych usług.

Zamowienie wyslane dopiero tydzien po zlozeniu po zaputaniu o status przesylki.
3.33
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 30.01.2017 r.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nie powinna mieć ona miejsca. Dokładnie sprawdziliśmy przebieg realizacji Pańskiego zamówienia aby zapobiec podobnym sytuacjom. Jesteśmy wdzięczni za podzielenie się z nami swoją opinią. Jest ona dla nas cenną informacją.

Towar jak najbardziej pierwsza klasa ale oczekiwanie niedopuszczalne ponad tydzień czasu to moim zdaniem duża ujma dla sklepu.
3.00
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 20.01.2017 r.
Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane na bieżąco. Przykro nam, że opóźnienia powstały przy realizacji Pańskiego zamówienia.

Sam towar - bardzo dobry. Obsługa jest tragiczna:
1. Brak informacji o wysyłce, bądź co bądź, ciężkiego sprzętu (35kg).
2. Infolinia nie ma pojęcia co się dzieje z zamówieniem. Zamówiłem dwie rzeczy, gdy jedna dotarła - zadzwoniłem spytać kiedy będzie druga dostawa. Infolinia nie wiedziała nawet o wysyłce pierwszej rzeczy.
3. Całkowite zbywanie klienta na infolinii w stylu "oddzwonimy"
3.00
Dostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 01.12.2016 r.
Bardzo nam przykro z powodu powstałych utrudnień przy komunikacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy wdzięczni za podzielenie się z nami swoją opinią. Pozwoli nam to na wyciągnięcie odpowiednich wniosków i polepszenie naszych usług.

W paczce był inny artykuł ale szybko nastąpiła wymiana
3.00
Dostateczny