Dostarczony rower spinningowy miał ślady używania (mimo, że był kupowany jako nowy) i był nieco krzywy (przedłużenie siodła wychodziło poza oś kierownicy o około 1cm. Dodatkowo jeden z pedałów miał luzy, a rower był głośny (raczej było coś nie tak z którymś z łożysk - ale tego nie mogłem sprawdzić). Dopiero piąta osoba ze sklepu po tygodniu pomogła mi załatwić sprawę. Nie polecam tego sklepu.
1.00
Niedostateczny

Sprzedają towar którego nie mają wprowadzając klienta w błąd .
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 31.07.2017 r.
Dziękujemy za wyrażenie opinii, jest ona dla nas bardzo cenna. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się oferować towar jak najszybciej. Niestety w Pana przypadku nie udało nam się sprawnie zrealizować zamówienia ze względu na błąd programu magazynowego.

Witam.
Zamowienie zlozylem i potwierdzilem 17/01/2017
przesylke przyniosl kurier 26/01/2017.
Podziekowal i nieskorzysta
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 30.01.2017 r.
Przepraszamy za powstałe opóźnienia przy realizacji Pańskiego zamówienia. Niestety pomimo naszych starań nastąpiły opóźnienia w dostawie. Zaistniała sytuacja została dokładnie przeanalizowana aby zapobiec jej powtórzeniu. Jednocześnie dziękujemy za wyrażenie swojej opinii cenimy sobie zdanie naszych klientów.

Od trzech dni staram się skontaktować z działem sprzedaży w sprawie mojego zamówienia nr.824778. Najpierw to jest 12-01-2017 (zamówienie zostało złożone 07-01-2017) odpisali mi że zostanie zrealizowane jak najszybciej, i że przepraszają za to że to tak długo trwa, ale od tego czasu zero reakcji tak na zapytania co z moim zamówieniem jak i co do czasu realizacji. Może ta opinia ich zmotywuje.
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 16.01.2017 r.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu powstałych opóźnień przy realizacji Pańskiego zamówienia. Niestety z przyczyn losowych nastąpiły utrudnienia w dostawie od producenta. Informację odnośnie realizacji zamówienia zostały przesłane drogą mailową. Jednocześnie dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Cenimy sobie zdanie naszych klientów.

01-12-2016r. Zaksięgowano towar który kupiłem w sklepie.08.12.16r.-zadzwoniłem do sklepu tam okazało się że towar nie został -wysłany.Dlatego warto dzwonić i sprawdzać.
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 12.12.2016 r.
Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia przy realizacji Pańskiego zamówienia. Sprawa została wyjaśniona w naszym magazynie. Paczka została przekazana do firmy kurierskiej i powinna zostać do Pana dostarczona. Jednocześnie dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Cenimy sobie zdanie naszych klientów.

Czekam na realizację zam. Nr 797100 lub zwrócić mi pieniądze
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 07.12.2016 r.
Otrzymaliśmy Pani przesyłkę wczoraj (6.12), dzisiaj (7.12) zostanie wysłany wymieniony towar. Numer przesyłki do monitorowania dostawy otrzyma Pani w mailu. Gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc prosimy o kontakt z konsultantami.

Po jednej gwiazdce za czas oczekiwania i ignorancję że strony sklepu. Zamowienie zostało złożone z początkiem miesiąca listopad, a zrealizowane pod sam koniec. Sklep nie raczył odpowiadać na moje maile dotyczące zwłoki, a pod koniec mmieiaca dowiedziałem się dopiero że były jakieś zmiany, co tak naprawdę mało mnie już interesowało ponieważ zamówiony towar miałem dostać następnego dnia po zamówieni
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 07.12.2016 r.
W związku z wprowadzeniem nowego systemu nastąpiły błędy, których nie byliśmy w stanie przewidzieć.Jest nam niezmiernie przykro z powodu wszelkich napotkanych utrudnień przy realizacji Pańskiego zamówienia. Sprawa została już wyjaśniona, a paczka do nas wróciła. Dziękujemy klientom za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozwoliło nam to na wychwyceniu powstałych błędów oraz na ich usunięciu.

niestety nie Po tygodniu oczekiwania od zlozenia zamowienia i przesłania pieniedzy okazalo sie, ze brakuje zamowionego towaru ....
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 28.11.2016 r.
W związku z wprowadzeniem nowego systemu nastąpiły błędy, których nie byliśmy w stanie przewidzieć.Jest nam niezmiernie przykro z powodu wszelkich napotkanych utrudnień przy realizacji Pańskiego zamówienia. Sprawa została już wyjaśniona, a środki zwrócono. Dziękujemy klientom za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozwoliło nam to na wychwyceniu powstałych błędów oraz na ich usunięciu.

Nikt do tej chwili nie wysłał mi przez tydzień przesłki
1.00
Niedostateczny

sklep-presto.pl odpowiada: 28.11.2016 r.
Przepraszamy za powstałe opóźnienia przy realizacji Pańskiego zamówienia. Niestety pomimo naszych starań nastąpiły opóźnienia w dostawie. Zaistniała sytuacja została dokładnie przeanalizowana aby zapobiec jej powtórzeniu. Jednocześnie dziękujemy za wyrażenie swojej opinii cenimy sobie zdanie naszych klientów.