Data publikacji
22.07.2019 r.
Data zamówienia
15.07.2019 r.
22.07.2019 r.
Pierścionek bardzo ładny ale dużo cieńszy niż na zdjęciu. Łatwo go złamać. Pozdrawiam
4.33
Dobry

fajna-bizuteria.pl odpowiada: 24.07.2019 r.
Zgadzamy się z Pani opinią, pierścionek jest bardzo delikatny. Jeszcze nie mieliśmy sygnałów jeśli chodzi o uszkodzenia tego modelu i mamy nadzieję że tak pozostanie :) Pozdrawiamy zespół Victoria'S

Data publikacji
01.07.2019 r.
Data zamówienia
19.06.2019 r.
01.07.2019 r.
Łańcuszek odeslalam ponieważ był niezgodny z opisem. Wzór nie pasował do niesmiertelnika.
4.00
Dobry

fajna-bizuteria.pl odpowiada: 02.07.2019 r.
Szanowna Pani Moniko. Dziękujemy za przybliżenie problemu jaki wyniknął z produktem. Niezwłocznie się temu przyjrzymy i dokonamy odpowiednich korekt, aby następnym razem nie pojawiła się podobna sytuacja.

Data publikacji
22.05.2019 r.
Data zamówienia
15.05.2019 r.
22.05.2019 r.
nie
4.00
Dobry

Data publikacji
26.04.2019 r.
Data zamówienia
19.04.2019 r.
26.04.2019 r.
Szybka wysyłka, piękna biżuteria, oprócz firmy przewozowej wszystko bez zarzutu :)
4.33
Dobry

Data publikacji
23.04.2019 r.
Data zamówienia
15.04.2019 r.
23.04.2019 r.
nieco dziwny sposób wysyłki, dwa towary, każdy wysłany innym kurierem doręczony innego dnia, czy przy 3ch towarach byłby jeszcze trzeci kurier i jeszcze inny dzień ? nieco absurdalne (koszt wysyłki pojedynczy nie było x2) ale sposób doręczania na dwóch różnych kurierów w różnych dniach i godzinach mało komfortowy.
4.33
Dobry

fajna-bizuteria.pl odpowiada: 21.06.2019 r.
Szanowni Państwo. Przy potwierdzeniu zamówienia, jest załączona informacja że zamówienie może być wysłane w dwóch przesyłkach. Również przy wysyłce informujemy jeśli wyszła taka zależność. Posiadamy dwa magazyny stąd takie małe nieudogodnienie. Nasze uszanowanie.

Data publikacji
23.03.2019 r.
Data zamówienia
15.03.2019 r.
23.03.2019 r.
Wszystko w porządku
4.00
Dobry

Data publikacji
15.01.2019 r.
Data zamówienia
07.01.2019 r.
15.01.2019 r.
Towar b.dobry spełnił moje oczekiwania. Dostawa bez wcześniejszego powiadomienia o przyjściu kuriera a dostarczona o dzień później niż wskazywał email. Dobrze ze ktoś był w domu. W sumie oceniam pozytywnie.
3.67
Dobry