Data publikacji
02.07.2019 r.
Data zamówienia
02.07.2019 r.
02.07.2019 r.
Dostawa 8 dni od złożenia zamówienia (ze sklepu wyszła 3 dnia, 6 dni w transporcie), informacja o wydłużonym czasie wysyłki dopiero po zamówieniu, komputer rowerowy niezabezpieczony w kartonie, w którym był wysłany, zupełnie luźny, karton w opłakanym stanie, wilgotny, miękki, można bylo swobodnie przejrzeć zawartość, gdyby nie solidne bardzo opakowanie komputerka, nie przeżyłby tej podróży.
3.33
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 04.07.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce, które wynikajły ze wzmożonej liczby zamówień. Zapewniamy, że wszystkie zamówienia traktujemy priorytetowo. Zapewniamy Państwa, że we współpracy z naszymi dostawcami robimy wszystko co w naszej mocy, aby uniknąć podobnych sytuacji, jednak nie zawsze jest to możliwe. Bikester Team

Data publikacji
20.06.2019 r.
Data zamówienia
20.06.2019 r.
20.06.2019 r.
Dostawa szybka i bezproblemowa, z Niemiec czego się nie spodziewałem , niestety plecak przyjechal do mnie uszkodzony, brak było jednej ze śrubek mocujących pasek naramienny, szkoda bo musze teraz szukać pasującej w to miejsce. Poza tym wszystko ok.
3.33
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 25.06.2019 r.
Na wstępie pragniemy przeprosić na zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Zapewniamy Państwa, że we współpracy z naszymi dostawcami robimy wszystko co w naszej mocy, aby uniknąć podobnych sytuacji, jednak nie zawsze jest to możliwe.BikesterTeam

Data publikacji
18.05.2019 r.
Data zamówienia
04.05.2019 r.
18.05.2019 r.
Towar dotarł i było tam to co zamawiałem
3.00
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 25.06.2019 r.
Dziękujemy za wyrażoną opinię. Bikester Team.

Data publikacji
13.05.2019 r.
Data zamówienia
29.04.2019 r.
13.05.2019 r.
Opony bardzo dobre jak za tą cenę , transport po stronie niemieckiej katastrofa.
3.00
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 15.05.2019 r.
Dziękujemy za uwagę. Dokładamy wszelkich starań, by transport przebiegał najsprawniej, jak się da.

Data publikacji
05.04.2019 r.
Data zamówienia
01.03.2019 r.
05.04.2019 r.
Zbyt długi czas wysyłki i zwrotu. Brak informacji iż przesyłki nadawane są z zagranicy oraz zwroty wysyłane za granicę. Nieprawidłowa rozmiarówka na stronie.
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 11.04.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą sytuacją. Bikester Team

Data publikacji
20.03.2019 r.
Data zamówienia
20.03.2019 r.
20.03.2019 r.
Towar fatalnie zapakowany, źle zaadresowany. Przez to dostawa bardzo długa.
3.00
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 22.03.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie. Informujemy, iż na każdą z paczek naklejamy etykietę z adresem oraz numerem telefonu oraz dane te są również przekazywane drogą elektroniczną. DHL drukuje własne etykiety na podstawie danych otrzymanych od nas. Nie posiadamy własnej firmy dostawczej, dlatego współpracujemy z DHL.

Data publikacji
27.02.2019 r.
Data zamówienia
27.02.2019 r.
27.02.2019 r.
Czas oczekiwania na przesyłkę jest jednak za długi.
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 13.03.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą sytuacją. Bikester Team

Data publikacji
17.01.2019 r.
Data zamówienia
16.01.2019 r.
17.01.2019 r.
Dostawa - TRA GE DIA. Na paczkę czekałem ponad 12 dni Jeśli nie ma innej formy dostawy niż DHL to ZDECYDOWANIE odradzam. Sam sklep oceniam pozytywnie.
3.33
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 24.01.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Nie posiadamy własnej firmy kurierskiej, dlatego korzystamy z usług DHL. Z wyrazami szacunku, Bikester Team.

Data publikacji
22.11.2018 r.
Data zamówienia
14.11.2018 r.
22.11.2018 r.
Długi czas oczekiwania tydzień towar Ok polecam .
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 20.12.2018 r.
Dziękujemy za pozytywną ocenę produktu z naszego sklepu. We współpracy z firmą kurierską pracujemy nad tym, aby dostarczanie przesyłek odbywało się bez problemów. Przepraszamy najmocniej, jeśli w Państwa przypadku nastąpiło kilkudniowe opóźnienie. Pozdrawiamy, Bikester Team.

Data publikacji
23.10.2018 r.
Data zamówienia
23.10.2018 r.
23.10.2018 r.
Szanowni panstwo
moje zamowienie mialo zbyt dlugi czas realizacji,ale to nie nie najgorsze - najgorsze to jakosc produktu ktory otrzymalem. ZLozylem reklamacje to ponizszego zamowienia. Zamowiona opona "drutowa" zostala zgnieciona I uformowana w tzw osemke I zapakowana do malego kartoniku. Skutek to wygiete druty I opona nawet po naprawie toczy sie bardzo krzywo - jakby kolo bylo zcentrowane
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 29.10.2018 r.
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Zapewniamy Państwa, że we współpracy z naszymi dostawcami robimy wszystko co w naszej mocy, aby uniknąć podobnych sytuacji, jednak nie zawsze jest to możliwe. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
17.10.2018 r.
Data zamówienia
17.10.2018 r.
17.10.2018 r.
Niezły sklep. Super ceny. DHL jak zawsze kiepski :)
Ogólnie polecam.
3.33
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 18.10.2018 r.
Dziękujemy za uwagę. Dokładamy wszelkich starań by nasza współpraca z DHL była co raz lepsza. Bikester Team

Data publikacji
17.10.2018 r.
Data zamówienia
17.10.2018 r.
17.10.2018 r.
Długi czas dostawy, a co gorsza produkt przybył niedziałający :)
Jedynie plus za szybki i łatwy kontakt z obsługą klienta..
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 18.10.2018 r.
Na wstępie pragniemy przeprosić na zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Zapewniamy Państwa, że we współpracy z naszymi dostawcami robimy wszystko co w naszej mocy, aby uniknąć podobnych sytuacji, jednak nie zawsze jest to możliwe. Bikester Team

Data publikacji
25.09.2018 r.
Data zamówienia
25.09.2018 r.
25.09.2018 r.
Dlugi czas dostawy
3.00
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Zgodnie z informacją widoczną w naszym systemie, wszystko zostało przekazane poprawnie- nasza etykieta została wydrukowana z prawidłowym adresem. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
18.09.2018 r.
Data zamówienia
18.09.2018 r.
18.09.2018 r.
Kurier z paczką się nie pojawił a dostałem info że nikogo nie zastał.
3.00
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Po sprawdzeniu na stronie przewoźnika informujemy, że Państwa przesyłka została dostarczona. Jeśli informacje na stronie przewoźnika sa niezgodne z prawdą prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
12.09.2018 r.
Data zamówienia
12.09.2018 r.
12.09.2018 r.
Firma kurierska DHL nie dostarczyła towaru na adres wskazany w zamówieniu. Musiałem osobiście go odebrać w centrum dystrybucyjnym Gdańsk-Kowale.
3.33
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za problemy w dostawie Państwa przesyłki. Na każdą z paczek naklejamy etykietę z adresem oraz numerem telefonu oraz dane te są również przekazywane drogą elektroniczną; DHL drukuje własne etykiety na podstawie danych otrzymanych od nas. Nie posiadamy własnej firmy dostawczej, dlatego współpracujemy z DHL. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
11.09.2018 r.
Data zamówienia
11.09.2018 r.
11.09.2018 r.
Produkt dostarczony nie ten który oglądałem na stronie sklepu mało tego 5 dni już minęło abym dostał odpowiedź czy łaskawie zostanie mi dostarczony produkt, który kupiłem, a tłumaczenie sklepu że mają błąd na stronie to chyba nie problem klienta fatalna obsługa reklamacyjna byle by zbyc klienta,, odeślij towar i po sprawie ". Absolutnie nie polecam tego sklepu
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Po sprawdzeniu w naszym systemie informujemy że błąd związany z wysyłką nieprawidłowej opony co wiązało sie z niewłasciwym opisem na stronie został naprawiony. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
04.09.2018 r.
Data zamówienia
04.09.2018 r.
04.09.2018 r.
Niestety towar niezgodny z zamówieniem (lampa tylna innej firmy zamiast przedniej). Zgodnie z procedurami sklepu musiałem odesłać towar i zamówić ponownie to samo. Niska ocena serwisu z powodu bardzo długiego oczekiwania na zwrot pieniędzy - zwrócony towar dotarł do sklepu 23.08 a pieniądze otrzymałem dopiero 03.09, czyli 8 dni roboczych mimo zapewnień, że moja sprawa jest traktowana priorytetowo.
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Pieniądze za przysłany z powrotem towar zostały zwrócone jak tylko produkt został zwrócony do naszego magazynu. Z wyrazami szacunku Bikester Team

Data publikacji
29.08.2018 r.
Data zamówienia
29.08.2018 r.
29.08.2018 r.
zamówienie nie kompletne. brak kilku drobiazgów. słabo zapakowane mogło zginąć w transporcie
2.67
Dostateczny

bikester.pl odpowiada: 27.09.2018 r.
Dzień dobry, Prosimy o kontakt z naszym buirem obsługi klienta pod adresem mailowym serwis@bikester.pl i opis produktów, które nie zostały dostarczone - zaproponujemy Panstwu odpowiednie rozwiazanie zwrot gotówki lub ponowna ich wysyłke. Z wyrazami szacunku Bikester Team