Data publikacji
29.07.2019 r.
Data zamówienia
20.07.2019 r.
29.07.2019 r.
Minęło 7 dni od złożonego zamówienia, a towaru nie otrzymałem
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 07.08.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad paczką, gdy ta opuści nasz magazyn. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Bikester Team

Data publikacji
19.07.2019 r.
Data zamówienia
11.07.2019 r.
19.07.2019 r.
Wszystko w tym sklepie leży....
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 02.08.2019 r.
Przykro nam, jeśli negatywnie odbiera Pan usługi naszego sklepu. Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacje niedogodne dla klientów nie miały miejsca. Team Bikester.

Data publikacji
16.07.2019 r.
Data zamówienia
04.07.2019 r.
16.07.2019 r.
Sprzedawca anulował zamówiony produkt bez poinformowania mnie o tym.

Kupiłem go w promocji 235 zł taniej.
Obsługa odpisała bym zamówił ponownie i dała mi kupon na 25 zł?
Czyli mam kupić drugi raz, ale teraz płacąc 215 zł więcej

Skandaliczna praktyka. Nie polecam
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 17.07.2019 r.
Poinformowaliśmy Państwa również, że oprócz kodu rabatowego, zwrócimy różnicę w cenie na Państwa konto. Bikester Team.

Data publikacji
28.06.2019 r.
Data zamówienia
20.06.2019 r.
28.06.2019 r.
brak informacji w języku odbiorcy,brak serwisu przed i pogwarancyjnego
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 02.07.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za uniedogodnienie w postaci braku informacji w języku odbiorcy. Staramy się egzekwować takie załączniki od producentów, ale nie zawsze jest to możliwe. Zakupione u nas artykuły podlegają 24-miesięcznej gwarancji, w tym okresie podejmujemy się wymiany lub naprawy produktów. Bikester Team

Data publikacji
15.06.2019 r.
Data zamówienia
08.06.2019 r.
15.06.2019 r.
Oczekuję od 6 dni na dostawę roweru, więc nie mam możliwości ocenienie go pod kątem jakości towaru czy serwisu.
Dostawa, niestety jak widać, nie wygląda najlepiej.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 25.06.2019 r.
ajmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Bikester Team

Data publikacji
22.05.2019 r.
Data zamówienia
22.05.2019 r.
22.05.2019 r.
Towar niedostarczony, brak jakiejkolwiek pomocy ze strony sklepu. Zdecydowanie nie polecam sklepu.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 23.05.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informujemy, że dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Zwrot całości kwoty został zlecony na Pana konto. Bikester Team

Data publikacji
23.04.2019 r.
Data zamówienia
23.04.2019 r.
23.04.2019 r.
Mimo zapewnień, że pieniążki za anulowane zamówienie (z nie mojej winy) zwrócone zostaną do 2 dni - dzisiaj mija 3 tygodnie zwrotu nie ma.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 24.04.2019 r.
Informujemy iż ze względu na błąd systemu, dokonaliśmy zwrotu manualnie 23.04.2019. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bikester Team.

Data publikacji
16.04.2019 r.
Data zamówienia
16.04.2019 r.
16.04.2019 r.
Zamówienie wysłane 1 kwietnia. 16 kwietnia jeszcze nie dostarczono. Paczka zaginęła gdzieś pomiędzy centrami DHL. Serwis nie jest pomocny w najmniejszym stopniu, twierdząc, że nie ma pełnej kontroli nad wysyłką. Bardzo słaba obsługa klienta.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 17.04.2019 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca.

Data publikacji
19.03.2019 r.
Data zamówienia
19.03.2019 r.
19.03.2019 r.
Towar zapakowany niechlujnie + kompletny brak odpowiedzi jak inaczej można ocenić?
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 22.03.2019 r.
Zwróciliśmy uwagę w dziale wysyłkowym. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli towar był nieodpowiednio zapakowany. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji w naszym dziale obsługi Klienta.

Data publikacji
18.12.2018 r.
Data zamówienia
18.12.2018 r.
18.12.2018 r.
Zamówiłam towar (zegarek za ponad 2,3 tys złotych) i po ponad 3 tygodniach, gdy dochodziłam gdzie jest przesyłka, dowiedziałam się że.. została odesłana z powrotem do Niemiec z uwagi na.. brak możliwości dostarczenia towaru. To jakaś kpina.
Jest 18 grudnia, zegarek zamówiony w listopadzie miał być prezentem świątecznym dla męża. Serdecznie dziękuję za sytuację i zepsucie mi świąt.
NIE POLECAM
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 20.12.2018 r.
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z informacją na stronie DHL, paczka nie została dostarczona po 2 nieudanych próbach doręczenia do Klienta. Następnie została odesłana do nas, a my zwrócilismy środki za zamówienie, jak tylko wróciła do magazynu. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.W razie dodatkowych pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Data publikacji
22.11.2018 r.
Data zamówienia
22.11.2018 r.
22.11.2018 r.
Zamówienie z 8.11 do tej pory nie dotarło. Link sledzenia nie działa. Obsługa klienta ma 3 dni na zorientowanie sie u kuriera gdzie jest paczka chociaż paczka powinna być u kilenta w ciągu 4 dni. Porażka. A Wy do tego wysyłacie link do oceny chociaż paczka jeszcze nie dotarła. Mistrzostwo.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 20.12.2018 r.
Informujemy, iż czasem strona DHL jest aktualizowana z opóźnieniem. Sprawdziliśmy i paczka dotarła do Państwa w dzień wystawiania recenzji. W razie dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Bikester Team.

Data publikacji
21.11.2018 r.
Data zamówienia
21.11.2018 r.
21.11.2018 r.
Kask wysłany 08.11.2018 jeszcze nie dotarł 21.11.2018 i nie wiadomo gdzie jest ,tragedia obsługa nie jest w stanie go zlokalizować.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 20.12.2018 r.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie przesyłki. Sprawdziliśmy, że paczka dotarła na drugi dzień po wystawieniu recenzji. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Pozdrawiamy, Bikester Team

Data publikacji
23.10.2018 r.
Data zamówienia
23.10.2018 r.
23.10.2018 r.
Mineło 1,5 tygodnia a zamówiony towar jeszcze nie dotarł. Obsługa klienta nie potrafi nawet ustalić co się z tym zamówieniem dzieje. Kipna jakaś.... Jak do końca tygodnia zamówienie nie dotrze idę na policję.
1.00
Niedostateczny

bikester.pl odpowiada: 29.10.2018 r.
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Informujemt, że sprawa Państwa wysyłki została rozwiazana - przesyłke zgubił przewoźnik a my wysłalismy z naszej strony do Państwa nowy rower. Z wyrazami szacunku Bikester Team