Dacia Jogger w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.6 / 5 Bardzo dobrze

54 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

66%

4 gwiazdki

25%

3 gwiazdki

5%

2 gwiazdki

1%

1 gwiazdki

0%

1.03.2024

Samochód dobrze się prowadzi, płynnie, na trasie pomaga tempomat, dobre są światła ledowe, praktycznie nie było potrzeby włączać świateł długich.

Wygodne fotele, dobrze podtrzymują kręgosłup, ale w przypadku mężczyzny większego i tęższego są trochę za ciasne. Dobrze, że fotel kierowcy ma regulowaną wysokość, to pomaga w przypadku kierowcy z dłuższymi nogami. Takiej osobie też ciężko się wsiada do samochodu.

Samochód jest siedmioosobowy ale jest trochę za mały jak na 7 dorosłych osób.

Jazda w 5 osób nie sprawia problemów, jest wygodnie.

Jednak podróż w 7 osób trzeba zaplanować od początku, gdyż w celu rozłożenia foteli w trzecim rzędzie trzeba zwinąć i zdjąć roletkę a ona potem nie bardzo mieści się do bagażnika pozostałego po rozłożeniu foteli.

Generalnie samochód jest trochę mały, w środku trochę jest jak w czołgu, małe okienka zwłaszcza tylne.

Pomaga kamerka z tyłu przy parkowaniu choć trzeba to opanować. Przydatny jest panel z radiem, nawigacją i telefonem. Działają bez zarzutu.

Mały jest zakres regulacji nawiewu, tylko lekko w dół i w górę, bez możliwości regulacji na boki.

Wszystkie te negatywne uwagi są praktycznie widoczne przy zakupie. I można na nie przymknąć oko w zamian za cenę samochodu

3.03.2024

Przydałoby się dodatkowe oświetlenie przy bagażniku, dłuższy podłokietnik, regulowane i wyciągane fotele środkowego rzędu. Uchwytna telefon jest problemowy - ciężko się rozchyla i zerwał z tel folię ochronną. Musialem kupić inny uchwyt. Za szybko po zgaszeniu silnika gaśnie radio.

1.03.2024

Jest piękna, fajnie się jeździ, oszczędna,

1.03.2024

Samochód tylko dla osób do 1.75 m. Akumulator 12V po 136 dniach wymaga ładowania. Klosze reflektorów przednich zawilgocone. Mam 188 cm wzrostu co niestety wiąże się z użytkowaniem ekstremalnym - wsiadanie i wysiadanie jako kierowca to ciągła obawa o złamanie karku, podłokietnik hmm to musiałbym jeszcze dołożyć jakąś poduszkę o wysokości co najmniej 10 cm (brak regulacji), sterowanie szybami to zawsze obawa by nie otworzyć tylnych zamiast przednich szyb. Dalej światła przeciwmgłowe oraz drogowe barwy odbiegającej od mijania, wręcz powodują ściemnienie widoczności - większość tras pokonuję w nocy. Wyświetlacz który ma za mało pamięci, bowiem nawigacja zawiesza się, na szczęście w smartfonie działa bez zarzutu. Po miesiącu himeryczne działanie czujników parkowania - potrafią same podczas jazdy na środkowym pasie i jasnym wolnym z każdej strony sygnalizować przeszkody widma. Bardzo niedostępne miejsca by regulować dysze przednich spryskiwaczy. Co do oświetlenia, to serwis Dacia nie wie jakie są wartości żarówek do ich wymiany na światło białe z homologacją. Brak sterowania oświetleniem dla pasażerów z miejsca kierowcy. Oświetlenie bagażnika tylko z lewej strony. Brak doświetlenia na zakrętach przy niskiej prędkości. Spalanie w cyklu miejskim większe niż w 3. letnim Dusterze także 1.0 z LPG. Bardzo twarde amortyzatory.

4.01.2024

Dzień dobry. W chwili obecnej czekam na naprawę gwarancyjną (czas oczekiwania ok. 3/4 tygodnie - słabo) - podczas jazdy z prędkością autostradową ok. 130 km/h i "wrzuceniu luzu" (dojeżdżaniu do ograniczenia prędkości) po przejechaniu na "lizie" ok 500m automatycznie wyłącza się zasilanie LPG (przełącza się na Pb) i w czasie dalszej jazdy niema możliwości powtórnego włączenia LPG - trzeba się zatrzymać zgasić samochód odczekać chwilę i znowu włączyć samochód i wtedy można dalej kontynuować jazdę na LPG. Co możecie poprawić to m.in wygłuszenie, jakość obrazu wyświetlanej przez kamerę, dysze spryskiwaczy żeby "nie sikały" na szybę tylko "rozpylały" płyn na szybę, żeby Android Auto był bezprzewodowy (chociaż jak oglądałem testy Joggera to wydawało mi się że w wersji przed liftingiem miała bezprzewodowy Android Auto), fotel kierowcy - ciężko "znaleźć" właściwą pozycję wyższym kierowcą, za późno włączający się system kontroli martwego pola, brak uszczelki przy szybie w oknach bagażnika - po uchyleniu okien słabo to wygląda. Co mi się podoba: światła mijania LED, fabryczny LPG (chociaż w moim przypadku...), fabryczny uchwyt na telefon (chociaż po włożeniu telefon nie trzyma pionu) wraz z gniazdem USB, na plus trzeba zaliczyć to że były fabryczne dywaniki materiałowe (wersja Extreme), najtańszy na rynku samochód 7 osobowy,

5.01.2024

Pojazd bardzo przestronny. Wybraliśmy z rodziną Joggera siedmioosobowego o kolorze terracotta który naszym zdaniem prezentuje się wyśmienicie. Wnętrze jest bardzo przestronne, materiałowa tapicerka z przeszyciami wygląda naprawdę ładnie i jest odmiennością od plastików.

Samochód jest pakowny, nasza piątka wraz z bagażami bez problemu podróżuje nim bliżej lub dalej, szczególnie w dłuższych trasach odczuwa się komfort jazdy.

Świetnie również nadaje się na zakupy, te mniejsze jak i te większe po złożeniu tylnych siedzeń. Polecam

3.01.2024

Elektrycznie podnoszona klapa bagażnika ( jest duża i nieco ciężka) , byłaby to super sprwa nawet za dodatkową opłata

3.01.2024

Jak za tą cenę (chociaż już niemałą) - wszystko super.

4.12.2023

+

Silnik super: ekonomiczny zrywny naprawdę w różnych warunkach daje radę . Zobaczymy jak z żywotnością :)

Mega pojemny jak na tę klasę auta

Wygodne fotele (w 6 osób nikt nie narzeka na brak miejsca )

Relingi modułowe system super

Możliwość bez problemu montażu 3fotelikow z tyłu lub przy 2 można spokojnie jeszcze na 3cim miejscu usiąść i niema scisku

- minusy:

Oświetlenie wnętrza - zbyt krótko świeci nawet przy odpalonym aucie w bagażniku po kilku sekundach ciemno to chyba największa wada

- wygłuszenie (dość dużo szumów na dłuższym odcinku meczace)

-automatyczne wycieraczki (działają jak chcą )

Poza tym mega autko pod względem uniwersalności i do pracy i dla rodziny sprawdza się super.

Można by pomyśleć nad przesuwna kanapa tylnia - przy 5ciu osobach gdyby miała taką opcję było by mega wygodnie w środkowym rzędzie.

14.06.2023

Dacia Jogger zaskakuje swoją dynamiką jazdy pomimo małej pojemności silnika. Dzięki fabrycznej instalacji LPG jest oszczędna w eksploatacji. Wersja siedmioosobowa posiada znaczną przestrzeń bagażową po wyjęciu (bardzo łatwym) dodatkowych foteli. Zawieszenie również pozytywnie mnie zaskoczyło.

Wersja EXtreme (najlepsza) powinna się charakteryzować jednak trochę lepszym wystrojem wnętrza.

Może to małoznaczące, ale chodnik gumowy kierowcy i pasażera to nieporozumienie :)

Tylne drzwi i klapa bagażnika po przejechaniu kilku tys. kilometrów zakłócają przyjemność z jazdy samochodem oraz przy ich zamykaniu.

Pochylenie przedniej szyby wyższym kierowcom nie poprawia widoczności a obniżenie wysokości przednich drzwi przeszkadza podczas wsiadaniu i wysiadaniu.

Ogólna ocena - dobra

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ JOGGER