nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.plOpinie

: 7280Bardzo dobry

4,76

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Opinie zweryfikowana (1367) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (7280)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


18 lut 2022
Realizacja zamówienia przebiegła sprawnie. Przesyłka była porządnie zapakowana, naczynia dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami. W komplecie sztućców, który zamówiłam, 3 łyżeczki nie pasowały do kompletu. Stwierdziłam, że nie jest to jakiś straszny problem i nie złożyłam reklamacji, ale napisałam e-mail z informacją o tej różnicy i załączyłam zdjęcie różniących się elementów nakrycia. Szybko otrzymałam informację zwrotną, że właściwe łyżeczki zostały wysłane na mój adres. Miło, prawda? ;)
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


2 maj 2022
Niestety, ale jest mi bardzo przykro. Pierwszy raz zamawiałam coś w państwa sklepie. Było to 7 kubeczków. 6 zaparkowanych razem i jeden oddzielnie "omotany" folią bąbelkową i zapakowany do pudełeczka tekturowego, zabezpieczony na maksa. Odpakowanie go zajęło mi sporo czasu, a zrobiłam to na szczęście przy panu kurierze. Po rozpakowaniu okazało się, że jest on uszczerbiony i to bardzo widocznie co wskazuje na to, że osoba która go pakowała musiała to zauważyć. Wartość kubka to ok. 11 złotych, tak że nie chodzi o wartość tylko o zwykłą przyzwoitość. Oczywiście pan kurier spisał reklamację, a mnie pozostała frustracja. Tak się po prostu nie robi.☹️
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(51)
 Opinia zweryfikowana
20 sty 2023
Wyboru Patelni GERLACH GRANITEX z powłoką ceramiczną ILAG Xera Dur 2® 28 cm, dokonałem w Waszym sklepie tylko dlatego, że w opisie zamieściliście zdjęcie z informacją o "grubym sześciowarstwowym dnie". Jak rozpakowałem przesyłkę, dowiedziałem się z etykiety, że dno jest jednak 4 - warstwowe, czyli takie, jak jak podawały wszystkie inne sklepy. Zostałem wprowadzony w błąd, miałem chyba prawo sądzić, że kupuję towar wyższej jakości, w stosunku do oferowanego przez konkurencję. Na szczęście zakupiony towar spełnia moje oczekiwania, niesmak jednak pozostał! Janusz
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 sty 2023
Strona wystawia produkt jako przeceniony o 100 zł a w rzeczywistości ten produkt na prawdę tyle kosztuje i nie jest to żadna promocja
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 sty 2023
Nie otrzymałem jeszcze produktu i czekam już tydzień na dostarczenie a wy się pytacie o opinię śmiech
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Dzień dobry, złożyli Państwo zamówienie na produkty, których czas wysyłki wynosi do 7 dni roboczych (informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie). Nie są wysyłane przez sklep Nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Niestety zamówienie przyszło uszkodzone - odłamane ucho od filiżanki. Poza tym długi czas dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
8 dni temu
Dziękujemy za Państwa opinię, jest ona dla nas bardzo ważna. Bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację, jednocześnie informujemy, że transport paczek jest ubezpieczony i uszkodzone produkty wymieniamy na podstawie zgłoszenia z załączonym zdjęciem na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
20 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 dni temu
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Państwa pomóc. Z czego wynika Państwa niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Państwa pytania? Zapraszamy do kontaktu - Nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - bok@Nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
26 gru 2022
Zamówiłam noże w niedziele i czekałam do wtorku na jakiegokolwiek maila, gdy nic nie dostałam a zależało mi na czasie to napisałam maila oraz dzwoniłam na infolinię we wtorek od 11 i czekałam 5 godzin i nikt nie odebrał. W środę również dzwoniłam na infolinie od godziny 9 do 15 i również nikt nie odebrał bo przez 6 godzin bez przerwy bo niby wszystkie linie były zajęte. W środę dostałam w końcu maila z informacją, że nie ma rzeczy której zamówiłam i zwrócą mi pieniądze. Szkoda tylko, że nie mogłam dostać tej informacji odrazu w poniedziałek tylko dostałam 3 dni późnej i to dopiero po upomnieniu się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, w okresie przedświątecznym kontakt telefoniczny był utrudniony ze względu na ogromną ilość osób dzwoniących. Zawsze prosimy (informacja na infolinii) o kontakt mailowy: bok@nakrywamy.pl. Na wszystkie wiadomości mailowe odpowiadaliśmy na bieżąco.
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Paczka owinięta jedynie w folie spożywczą zamówiłam deski do krojenia Zwieger i korkociąg tej samej firmy. Korkociąg nie przetrwał próby drogi - przyjechał w częściach a ja nie zamawiałam montażu własnego bez instrukcji. Opakowanie w folię spożywcza to nie tylko brak wyobraźni ale jeszcze brak szacunku dla klienta. Na moje próby kontaktu telefonicznego niestety nikt nie odpowiedział - to kolejna ignorancja klienta - nie polecam !
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 gru 2022
Przyjęcie zamówienia i płatności i odmówienie realizacji. Musiałam czekać na zwrot pieniędzy…. 5%rabatu na pocieszenie wcale nie załatwia sytuacji.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 gru 2022
Noże niskiej jakości. Plastik i jeszxze raz plastik. Blok Nie stabilny. Ostrzałka dostarczona innej firmy niż fiskars. Jestem niemiłe zaskoczona.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Do dzisiaj nie otrzymałem przesyłki a firma w której kupiłem i zapłaciłem nie odbiera telefonu , proszę o kontakt Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, w okresie przedświatecznym kontakt telefoniczny był utrudniony ze względu na ogromną ilość osób dzwoniących. Zawsze prosimy (informacja na infolinii) o kontakt mailowy: bok@nakrywamy.pl Zamówienie złożone w naszym sklepie zawierało produkt z dłuższym czasem realizacji (informacja pod ceną oraz w mailu potwierdzającym zamówienie).
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2022
od 9 dni czekam na zmówienie. Nie obierają telefonów nie odpisują na maile. Zdecydowanie odradzam!!!!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 gru 2022
Zamówiłem produkt 17 grudnia, paczka została wysłana dzień przed wigilią.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
28 gru 2022
w paczce nie było całego zapłaconego w/g zamówienia towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Dzień dobry, 99,9% zgłaszanych reklamacji jest rozpatrywana na korzyść klienta. Czy w Państwa przypadku reklamacja została zgłoszona? reklamacje składamy mailowo na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
22 gru 2022
Brak możliwość kontaktu telefonicznego, długi okres wysylki
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Mimo wysyłki natychmiastowej po tygodniu brak produktu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
19 gru 2022
Słaby kontakt z klientami
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
26 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - bok@Nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Zgłoś opinię