nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie

: 7959Bardzo dobry

4,74

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nakrywamy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Opinie zweryfikowana (1312) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (7959)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).

najbardziej krytyczna opinia

Klient nakrywamy.pl
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj 
Trafność
Klient nakrywamy.pl
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo nie zadowolony otrzymałem towar uszkodzony , złożyłem reklamacje , wystąpiłem o zwrot gotówki minął tydzień i nic .Wszyscy mają wszystko gdzieś. Jeżeli mogę coś doradzić omijajcie ten sklep szerokim łukiem
Klient nakrywamy.pl
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Masakra

Sprzedają towar którego nie mają, kupiłem 6 szt i okazało się że akurat wszystkie 6 szt jest rozbite. Co prawda oddali pieniądze lecz co z tego gdy kupiłem gdzie indziej do nich podstawki. Zostałem z podstawkami.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 dni temu
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. Doceniamy Twoją opinię i rozumiemy Twoją frustrację. W Nakrywamy.pl dążymy do tego, aby każdy z naszych klientów był w pełni zadowolony z zakupu, bez względu na okoliczności. Przykro nam, że tym razem nie byłeś zadowolony i że skończyłeś z dodatkowymi przedmiotami. Mamy nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na Twoje przyszłe zakupy u nas. Dziękujemy, że jesteś naszym cennym klientem!
Klient nakrywamy.pl
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

termin zamówień

Za zamówieniem oczekuję od 18.09.br. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji o przesunięciu dostawy. Kilkukrotnie nadawano numer przesyłce, która nie wychodziła.
Klient nakrywamy.pl
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Niestety jedna z paczek została żle zabezpieczona i 12 talerzy zostalo uszkodzonych
Klient nakrywamy.pl
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
talerze potłuczone
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
9 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu uszkodzenia produktu. Wszelkie potłuczone w transporcie elementy, wymieniamy na nowe, na podstawie zgłoszenia z załączonym zdjęciem, w ciągu doby od daty otrzymania paczki. Zapraszamy na reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Opinia bez otrzymania przesyłki

Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 sie 2023
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W naszym podwrocławskim magazynie mamy tysiące produktów, głównie porcelanę, sztućce i komplety garnków dużych producentów, jednak na prośbę ze strony Klientów poszerzyliśmy ofertę o produkty sprowadzane z zagranicy na specjalne życzenie Zamawiającego. O przedłużonym czasie oczekiwania na takie produkty informujemy i pod ceną poszczególnych produktów, i w mailu potwierdzającym zamówienie. W przypadku Pana zamówienia większość produktów była na zamówienie Klienta, o braku jednego poinformowaliśmy natychmiast po aktualizacji stanu magazynowego, natomiast drugi produkt dojechał do nas uszkodzony co okazało się podczas pakowania produktu. Informacja o nadaniu paczki jest przekazywana jednocześnie z informacją, że zamówienie idzie do spakowania i będzie oczekiwało na odbiór przez kuriera. W przypadku uszkodzeń produktu czas ten zawsze się wydłuża, o czym poinformowaliśmy mailowo. Niemniej jednak bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!
Klient nakrywamy.pl
22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
zamówiłam sokownik Ambition Winston 8 l. Zależało mi aby uchwyt na pokrywce był taki sam jak na pozostałych naczyniach i taki był na zdjęciu w zamówieniu. Niestety, przyszedł z gałką na pokrywce, która utrudnia użytkowanie. Mocno się nagrzewa i jest bardzo mała, wyślizguje się z ręki.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
23 sie 2023
Dziękujemy za Pani opinię! Przykro nam, że uchwyt na pokrywie nie spełnia Pani oczekiwań. Jeśli otrzymane zamówienie nie zgadza się z opisem produktu na stronie sklepowej, przysługuje Pani możliwość reklamacji. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu mailowo na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
10 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak zamówienia. Po długim czasie oczekiwania na przesyłkę dowiaduje się że brak poszczególnych towarów. Nie dostaje odpowiedzi kiedy przesyłka będzie nadana ani droga meilowa i telefoniczna (nikt nie odbiera tel)
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 sie 2023
Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na produkty, których czas wysyłki był wydłużony (Informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie). Niemniej jednak raz jeszcze bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!
Klient nakrywamy.pl
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
7/8 z każdej filiżanki porcelanowej i talerzyka było porysowanych a to świadczy o tym że nikt z pracowników nie weryfikuje towaru i wysyła wybrakowany do klienta
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 sie 2023
Dzień dobry, bardzo przepraszamy, jeśli dostała Pani uszkodzony produkt. Niestety zdarza się, że podczas pakowania 600-700 paczek dziennie magazynierzy nie wyłapią błędnego towaru. Reklamacja zdaje się jest już rozpatrzona, więc raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności!
Klient nakrywamy.pl
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony towar nie został mi dostarczony. Za to przysłano mi informację, że jest niedostępny.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
22 sie 2023
Dzień dobry, rozumiemy Pani rozczarowanie, jednak jesteśmy sklepem internetowym i nie wszystkie towary mamy na stanie magazynowym. Część produktów jest pod zamówienie klienta, jak w przypadku Pani zakupu, o czym informujemy i pod ceną danego produktu i w mailu potwierdzającym zamówienie (informacja o przedłużonym czasie wysyłki). Produkty na zamówienie klienta są sprowadzane po ich zamówieniu, a stany magazynowe dostawców zagranicznych aktualizowane co kilka dni. Jak tylko przyszła informacja o braku Pani produktu, natychmiast wysłaliśmy Pani powiadomienie. Niestety zdarza się tak, że produkt się "wyprzeda" i nie jesteśmy w stanie sprowadzić go więcej. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy!
Klient nakrywamy.pl
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Garnki powyginane, szpary pod pokrywkami….bubel
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 sie 2023
Dzień dobry, bardzo przepraszamy, jeśli dostał Pan uszkodzony produkt. Niestety zdarza się, że podczas pakowania magazynierzy nie wyłapią błędnego towaru. Reklamacja zdaje się jest już rozpatrzona, więc raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności!
Klient nakrywamy.pl
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 sie 2023
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu: bok@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
26 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam noże w niedziele i czekałam do wtorku na jakiegokolwiek maila, gdy nic nie dostałam a zależało mi na czasie to napisałam maila oraz dzwoniłam na infolinię we wtorek od 11 i czekałam 5 godzin i nikt nie odebrał. W środę również dzwoniłam na infolinie od godziny 9 do 15 i również nikt nie odebrał bo przez 6 godzin bez przerwy bo niby wszystkie linie były zajęte. W środę dostałam w końcu maila z informacją, że nie ma rzeczy której zamówiłam i zwrócą mi pieniądze. Szkoda tylko, że nie mogłam dostać tej informacji odrazu w poniedziałek tylko dostałam 3 dni późnej i to dopiero po upomnieniu się.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, w okresie przedświątecznym kontakt telefoniczny był utrudniony ze względu na ogromną ilość osób dzwoniących. Zawsze prosimy (informacja na infolinii) o kontakt mailowy: bok@nakrywamy.pl. Na wszystkie wiadomości mailowe odpowiadaliśmy na bieżąco.
Klient nakrywamy.pl
20 sty 2023
 Opinia zweryfikowana

Czyn nieuczciwej konkurencji.

Wyboru Patelni GERLACH GRANITEX z powłoką ceramiczną ILAG Xera Dur 2® 28 cm, dokonałem w Waszym sklepie tylko dlatego, że w opisie zamieściliście zdjęcie z informacją o "grubym sześciowarstwowym dnie". Jak rozpakowałem przesyłkę, dowiedziałem się z etykiety, że dno jest jednak 4 - warstwowe, czyli takie, jak jak podawały wszystkie inne sklepy. Zostałem wprowadzony w błąd, miałem chyba prawo sądzić, że kupuję towar wyższej jakości, w stosunku do oferowanego przez konkurencję. Na szczęście zakupiony towar spełnia moje oczekiwania, niesmak jednak pozostał! Janusz
Klient nakrywamy.pl
20 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Paczka owinięta jedynie w folie spożywczą zamówiłam deski do krojenia Zwieger i korkociąg tej samej firmy. Korkociąg nie przetrwał próby drogi - przyjechał w częściach a ja nie zamawiałam montażu własnego bez instrukcji. Opakowanie w folię spożywcza to nie tylko brak wyobraźni ale jeszcze brak szacunku dla klienta. Na moje próby kontaktu telefonicznego niestety nikt nie odpowiedział - to kolejna ignorancja klienta - nie polecam !
11 lut 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Niestety nie dostałam jeszcze zamowienia, choć złożyłam je tydzień temu. Wysyłka miała być w ciagu 2-3 dni roboczych, lecz niestety jeszcze nie zostało wysłane i nie wiem czy w ogóle zostaną dostarczone te produkty co zamówiłam. Bardzo się zawiodłam
WP
wioletta P.
pszczyna
15 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru, a na stronie widnieje, że towary dostępny. Tłumaczenie, że producent poinformował o dostępności 1 sztuki filiżanki do mnie nie przemawia. Należy pilnować takich rzeczy i uzupełniać informacje na stronie na bieżąco. Pozdrawiam
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
15 lut 2023
Dzień dobry, rozumiemy Pani rozczarowanie, jednak jesteśmy sklepem internetowym i nie wszystkie towary mamy na stanie magazynowym. Część produktów jest pod zamówienie klienta, jak w przypadku Pani zakupu, o czym informujemy i pod ceną danego produktu i w mailu potwierdzającym zamówienie (informacja o przedłużonym czasie wysyłki). Produkty na zamówienie klienta są sprowadzane po ich zamówieniu, a stany magazynowe aktualizowane co kilka dni. Jak tylko otrzymaliśmy informację o braku jednego produktu, natychmiast została Pani o tym poinformowana. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy!
Klient nakrywamy.pl
20 mar 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak doręczenia zamówienia po tygodniu od daty złożenia zamówienia

Myślę, że żyjemy w czasach, w których możemy po zrealizowaniu natychmiastowej płatności oczekiwać doręczenia zamówienia we wskazanym terminie. W godzinach pracy nikt nie odbiera telefonu, przy czym numer nie był zajęty.
Klient nakrywamy.pl
26 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
dwie pozycje i DWA ROZCZAROWANIA. MŁYNEK DO MIELENIE ORZECHOW TO RACZEJ DO ŚRUTOWANIA. PÓŁMISKI TO NIE PÓŁMISKI TYLKO RACZEJ MAŁE TACE. DO TEGO BARDZO DROGO BĘDZIE MNIE KOSZTOWAŁ ZWROT.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
31 paź 2022
Dzień dobry, zamówiła Pani talerze serwingowe. Pełny opis produktów wraz z wymiarami podajemy przy produkcie. Natomiast na koszt zwrotu nie mamy wpływu. Dajemy Państwu możliwość zwrotu w ciągu 30 dni od dnia otrzymania produktu. Sam produkt proszę zwrócić w sposób najwygodniejszy dla Pani
Klient nakrywamy.pl
18 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Przyjęcie zamówienia i płatności i odmówienie realizacji. Musiałam czekać na zwrot pieniędzy…. 5%rabatu na pocieszenie wcale nie załatwia sytuacji.