nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie:

Opinie (2139) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (9647)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nakrywamy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA

najbardziej krytyczna opinia

14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj  
Trafność
(18)
(55)
Resetuj
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałem produkt zepsuty i nie ma żadnego kontaktu ze sklepem. Miałem mieć zamówionego kuriera do odbioru i nikt się nie odzywa. A dzwonie do firmy to jest non stop zajęte. Zanik zakupisz, zadzwon albo idz do sklepu stacjonarnego!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
27 mar 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie recenzji. Przykro nam, że miałeś z nami negatywne doświadczenia. W Nakrywamy.pl jesteśmy dumni z zapewniania doskonałej obsługi klienta. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie przed deklarowanym terminem.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisanie prawdy. Siechnice to nie Wrocław! Obsługa przy wydawanu beznadziejna, a właściwie brak. Odbiór między 8-14. Prosze informować o tych "kruczkach" Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 kwi 2024
Wielkie dzięki za recenzję! W Nakrywamy.pl zawsze staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę i cieszymy się, że zauważyłeś to pomimo pewnych problemów. Doceniamy Twoją opinię, ponieważ pomaga nam ona stale ulepszać nasze usługi i przepraszamy, jeśli coś nie spełniło Twoich oczekiwań. Będziemy ciężko pracować, aby upewnić się, że każdy ma wspaniałe doświadczenia podczas korzystania z Nakrywamy.pl!
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Proszę o przesłanie pieniędzy za niezrealizowane zamowienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 dni temu
Zwrot został wykonany terminowo, prosimy o sprawdzenie konta
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Towar (waga) był wadliwy i nie działał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 dni temu
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. W Nakrywamy.pl staramy się dostarczać wysokiej jakości produkty i usługi, które sprawiają, że każdy klient czuje się częścią rodziny. jeśli tak nie jest prosimy o kontakt: rekalamacje@nakrywamy.pl. Jeszcze raz dziękuję za szczerą recenzję!
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 mar 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować. Poważnie traktujemy opinie klientów i zawsze szukamy sposobów na poprawę. Wierzymy w zapewnianie naszym klientom wyjątkowych doświadczeń, więc przykro nam, że tym razem ich nie miałeś. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby każdy klient miał przyjemne doświadczenia na Nakrywamy.pl i doceniamy Twój wkład, ponieważ pomaga nam to stawać się lepszymi każdego dnia.
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 mar 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji. Doceniamy Twoją szczerą opinię i rozumiemy, że tym razem nasza usługa nie spełniła Twoich oczekiwań. Staramy się zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia i przepraszamy, że w tym przypadku nie osiągnęliśmy tego celu. W Nakrywamy.pl jesteśmy zobowiązani do dostarczania wysokiej jakości produktów i usług, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów, a my wykorzystamy Twoją opinię, aby pomóc nam poprawić się w przyszłości.
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło błędnie spakowane i źle zabezpieczone. Jeden talerz pękł. Przykładało Duka wysyłając szklane zamówienia wszystko pałuje w folie bąbelkowe i dodaje takie poduszki z powietrzem. Dzięki temu zamówienie rozpakowuje się przyjemnie A tu z każdym kartonem był problem bo każdy był otaśmowany. A to nie zabezpieczyło odpowiednio porcelany ani też nie było przyjemne do otwierania. Na razie czekam na zakończenie reklamacji. Jeśli sprawa się rozwiąże zmienię ocenę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 lut 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować. Jesteśmy dumni z dostarczania wysokiej jakości produktów i usług i przykro nam, że Twoje zamówienie nie zostało zapakowane zgodnie z oczekiwaniami. Rozumiemy Twoją frustrację i chcielibyśmy Cię zapewnić, że ciężko pracujemy, aby zapewnić, że wszystkie zamówienia są odpowiednio zapakowane i bezpieczne. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W dniu 16.02 otrzymałam uszkodzoony jeden z zamawianych talerzy . Do dnia dzisiejszego mimo zapewnienie i uwzględnionej reklamacji nie otrzymałam nowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 mar 2024
Dziękujemy, że zwróciłeś na to naszą uwagę! Rozumiemy, jak frustrujące może być otrzymanie uszkodzonego przedmiotu i przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. W Nakrywamy.pl obsługa klienta jest jednym z naszych priorytetów. Jesteśmy dumni z dostarczania wysokiej jakości usług i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci mieli z nami wspaniałe doświadczenia. Po przeanalizowaniu monitoringu - nadajemy paczkę raz jeszcze. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności!
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Piękne rzeczy ,ale jedno naczynie do zapiekania nie przetrwało transportu ( źle zapakowane- zabezpieczone).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 mar 2024
Bardzo dziękujemy za miłe słowa na temat naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najlepszą jakość i przykro nam, że jeden z Twoich produktów nie przetrwał dostawy. Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszych usług pakowania i dostawy, dlatego doceniamy, że poświęciłeś czas, aby poinformować nas o tym problemie.
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczkę dostarczono szybko, ale niestety były potłuczone talerze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 mar 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Cieszymy się, że Twoja przesyłka dotarła szybko. Rozumiemy również Twoją frustrację z powodu uszkodzonych talerzy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy zgłosić nam reklamację drogą mailową, dołączając zdjęcia uszkodzonych elementów wraz z opisem. Na ich podstawie będziemy mogli wymienić uszkodzone elementy na nowe.
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 mar 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoją opinią. Chociaż zazwyczaj nie otrzymujemy ocen 1/5, rozumiemy, że nie byłeś zadowolony ze swoich doświadczeń z Nakrywamy.pl i przepraszamy za to. Staramy się zapewnić wyjątkową obsługę i wartość przez cały czas, więc rozczarowujące jest, gdy nie udaje się tego osiągnąć. Za wszelkie niedogodności - raz jeszcze przepraszamy!
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie anulowane z braku w magazynie

Zamówienie złożone w poniedziałek - w środę informacja o braku produktu, więc anulowanie zamówienie z winy dostawcy. Kolejny poniedziałek brak zwrotu pieniędzy - tłumaczenie, że mają 14dni na zwrot. Zrozumiałabym, gdyby to było z mojej winy jako kupującego, ale z winy sprzedającego zwrot powinien nastąpić od razu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
25 sty 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na wyrażenie opinii! Rozumiemy, jak frustrujące może być, gdy zamówienie nie działa zgodnie z planem. W Nakrywamy.pl dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci otrzymywali swoje zamówienia szybko i bezproblemowo. Niestety, czasami zdarzają się sytuacje niezależne od nas, które mogą powodować opóźnienia lub odwołania. Dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy nasi klienci byli obsługiwani w odpowiednim czasie i przepraszamy, jeśli tak nie było w Twoim przypadku. Jeszcze raz dziękujemy za zwrócenie nam na to uwagi - Twoja opinia jest dla nas ważna.
MR
Monika R.
Skawina
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Otrzymałam uszkodzoną jedną filiżankę

Przyszedł uszkodzona jedna filiżanka . Mimo reklamacji nie dostałam, żadnej z informacji zwrotnej.
Zgłoś opinię
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
dostawe otrzymalam niezgodnie z zamowieniem, na meila zadnej odpowiedzi.
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 lut 2024
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Panu pomóc. Z czego wynika Pana niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pana pytania? Zapraszamy do kontaktu - Nakrywamy.pl
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak asortymentu w Nakrywamy.pl, który jest oferowany do sprzedaży.

Zacznijcie handlować artykułami, które posiadacie fizycznie. Jeśli czegoś nie ma, to należy natychmiast to usunąć z oferty internetowej. Styl prowadenia tej firmy do złudzenia przypomina zwyczaje komunistycznej sklepowej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za Twoją opinię. W Nakrywamy staramy się zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenia związane z zakupami online. Rozumiemy i bierzemy pod uwagę, że jest to ważny czynnik dla naszych klientów. Codziennie ulepszamy nasze produkty i usługi. Doceniamy Twoją szczerą opinię i dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Radzę zmienic sposob zabezpieczania produktów. Folia bąbelkowa to podstawa i nie warto na niej oszczędzać. Klienci wolą gdy zamówienie jest dostarczone w całośni a nie potłuczone…
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Można lepiej

Na stronie internetowej towar jest, zamówiłam, okazało się że brak w magazynie. Z plusów - szybki powrót kosztów na konto
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 gru 2023
Dziękujemy za Twoją opinię! Cieszymy się, że masz pozytywne doświadczenia związane z procesem zwrotu pieniędzy. Rozumiemy, jak denerwujące może być to, że produkty są niedostępne w magazynie, i staramy się, aby nasze zapasy były zawsze aktualne. Zawsze dążymy do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i mamy nadzieję, że w przyszłości ten problem nie będzie miał miejsca. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię!
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
W dniu otrzymania zamówienia złożyłem reklamację, dostarczony towar wadliwy, do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
9 sty 2024
Dzień dobry, ustawowy czas odpowiedzi na reklamację to 14 dni, mimo to, staramy się, by czas ten nie przekraczał 2-3 dni. Bardzo prosimy o oczekiwanie na odpowiedź. Niebawem nastąpi kontakt z Działu Reklamacji.
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekam na zamówienie z dnia 20.12.2023 opłacone. Sklep prosi o opinie towaru, którego w ogóle nie dostarczył.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 sty 2024
Dziękujemy za recenzję! Doceniamy Twoją szczerą opinię. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta i przepraszamy, że w tym przypadku nie byliśmy w stanie spełnić Twoich oczekiwań. Sprawa została już wyjaśniona, mamy nadzieję, że już wkrótce będziesz się cieszyć swoim zamówieniem