WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie.
Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W naszym sklepie mamy produkty, które wysyłamy tego samego dnia po zaksięgowaniu płatności oraz takie, które sprowadzamy na życzenie Klienta. Tak właśnie było w Pani przypadku. Przy cenie produktów Ambition (oraz w mailu potwierdzającym zamówienie) jest informacja o czasie wysyłki do 3 dni roboczych. Pani zamówienie zostało wysłane 2-go dnia. Jeśli, mimo wszystko, ten czas wydaje się Pani długi, to serdecznie przepraszamy! Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
12 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo ładne naczynia ale ..
Bardzo ładne naczynia, ale niestety paczki, które wysyłacie są złe zapakowane, brak wypełniaczy i dobrego zabezpieczenia szkła. Paczkę, którą dostałam była cała pobita. Przykre. Szkoda materiału.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 lip 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu uszkodzeń, którym uległa przesyłka. Wszystkie paczki są ubezpieczone do pełnej wartości. po zgłoszeniu mailowym uszkodzeń, wszystkie potłuczone elementy są wymieniane na koszt sklepu. Zgłoszenie należy przesłać w ciągu ok doby od otrzymania przesyłki na adres: reklamacje@nakrywamy.pl.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
10 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szczypce do makaronu i chochlę firmy Ambition. Najpierw czekałam tydzień na zamówienie, gdy w końcu dotarło, trafił mnie szlag, bo sprzęt zamówiony częściowo na święta. Szczypce ok, ale pojemność chochli bardzo mała, co trudno wywnioskować z opisu, ale to jeszcze bym przełknęła. Gorzej, że przyszła porysowana i teraz siedzę i się zastanawiam: olać i nalać świąteczny żurek czy jednak odesłać i zapłacić za przesyłkę tyle, że to się średnio opłaca. Nie polecam, moje ostatnie zakupy na nakrywamy.pl.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 kwi 2023
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Jeśli dotarł do Pani niepełnowartościowy produkt, to znaczy, że podlega reklamacji. Magazynier w ferworze dużej ilości zamówień przedświątecznych nie zauważył rys, za co bardzo przepraszamy! Wymiana na podstawie reklamacji odbywa się na nasz koszt. Mail do zgłoszenia: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
9 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Sztućce porysowane, czarny nalot na łyżeczkach. Poprzyklejane naklejki na sztućce, widelczyki ładnie zapakowane w kartonik. Nie można było wszystkiego tak zapakować..Bardzo słabo
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Dzień dobry, 99,9% zgłaszanych reklamacji jest rozpatrywana na korzyść klienta. Czy w Państwa przypadku reklamacja została zgłoszona? reklamacje składamy mailowo na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
28 lis 2022
Opinia zweryfikowana
brak info o wysylce, brak odpowiedzi na monitorujacy email, trzeba wykonac telefon aby cokolwiek sie dowiedziec !
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
2 gru 2022
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Chcemy zaznaczyć, że otrzymaliśmy jedną wiadomość mailową od Państwa i na tą od razu odpowiedź została wysłana. Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
3 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Brak odpowiedzi na reklamację
Część naczyń przyjechała potłuczona, od niemal tygodnia brak jakiejkolwiek odpowiedzi na zgłoszoną reklamację.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
3 lut 2023
Dzień dobry,
mimo ustawowego czasu 14 dni na odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, bardzo staramy się odpowiadać szybciej. Z tego co widzieliśmy sprawa jest już załatwiona. Pozytywnie rozpatrzone, z wymianą uszkodzonych elementów na nowe.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
27 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
26 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
20 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
27 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
24 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy,
dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - bok@Nakrywamy.pl
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.