nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie:

Opinie (2579) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (10 466)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Naczynia były bardzo porządnie zabezpieczone. Niestety brakowało części zamówienia. Takie sytuacje mogą się zdarzyć, jednak oczekiwałabym szybkiej reakcji po zgłoszeniu problemu. Tymczasem ja czekałam dwa dni na odpowiedź. Można byłoby chociaż odesłać informację: przyjęliśmy zgłoszenie, weryfikujemy reklamację, po potwierdzeniu doślemy brakujący towar (lub zwrócimy równowartość brakującego towaru). Próba kontaktu telefonicznego też nie była lepsza. Dowiedziałam się, że inna pani odpowiada i trwa to 2, 3 dni. Nawet nie sprawdziła jaki jest status mojej

Najistotniejsza negatywna opinia

23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło błędnie spakowane i źle zabezpieczone. Jeden talerz pękł. Przykładało Duka wysyłając szklane zamówienia wszystko pałuje w folie bąbelkowe i dodaje takie poduszki z powietrzem. Dzięki temu zamówienie rozpakowuje się przyjemnie A tu z każdym kartonem był problem bo każdy był otaśmowany. A to nie zabezpieczyło odpowiednio porcelany ani też nie było przyjemne do otwierania. Na razie czekam na zakończenie reklamacji. Jeśli sprawa się rozwiąże zmienię ocenę.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj  
Trafność
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie wywiązujecie się z terminu dostawy.Zamiast 24 godziny trwało prawie tydzień,a zależało mi na czasie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 dni temu
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Cieszymy się, że cenisz sobie punktualność i przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem w dostawie. Nasz zespół zawsze stara się spełniać oczekiwania naszych klientów i poważnie traktujemy Twoją opinię. Doceniamy Twoje zrozumienie i mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję lepiej Ci służyć w przyszłości.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
3 dni temu
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenia z naszymi usługami nie były w pełni satysfakcjonujące. Doceniamy jednak wszystkie opinie i wykorzystamy je do ulepszenia naszych usług dla przyszłych klientów. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę i sprawić, by każde wydarzenie było wyjątkowe. Mamy nadzieję, że będziemy mieli kolejną okazję, aby służyć Ci pomocą w przyszłości.
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 cze 2024
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Doceniamy wszelkiego rodzaju opinie i przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenia z nami nie były na 5 gwiazdek. Zawsze staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę, więc rozczarowujące jest to, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Rozumiemy, że każdy ma inny gust i preferencje, ale wierzymy, że nasza filozofia oferowania wysokiej jakości produktów wyróżnia nas na tle innych. Weźmiemy pod uwagę Twoją opinię i będziemy pracować nad poprawą naszej ogólnej obsługi. Jeszcze raz dziękujemy za wybranie Nakrywamy.pl - mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli kolejną szansę, aby Cię zachwycić!
14 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko niby wporzadku ale pakowanie produktów moim zdaniem bardzo słabe , niektóre nie przekładane żadnym papierem albo mikroskopijnym .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
17 cze 2024
Witaj! Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Cieszymy się, że wszystko było w porządku z Twoim zamówieniem. Przykro nam jednak słyszeć, że uważasz, że pakowanie mogło być lepsze. W "Nakrywamy.pl" naszym celem jest nie tylko dostarczanie fantastycznych produktów, ale także upewnienie się, że dotrą one do Ciebie w najlepszym stanie. Z pewnością weźmiemy pod uwagę Twoją opinię, ponieważ zawsze szukamy sposobów na ulepszenie i udoskonalenie naszych usług. Jeszcze raz dziękujemy za wybranie "Nakrywamy.pl" i mamy nadzieję, że będziemy służyć Ci jeszcze lepiej w przyszłości! Dzięki!
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słabe zabezpieczenie produktów, a właściwie prawie jego brak. Zabezpieczenie w formie owiniecia np. Misek jednym kartonem dookoła, spowodowalo stłuczenie talerzy w transporcie. Tak jak pisałam w e-mail: przemyślcie owinięcie folią babelkową. Porcelana to delikatne tworzywo o czym Państwo są świadomi sądząc po odpowiedzi e-mail, to skąd tak salbe zabezpieczenia produktu.
Zgłoś opinię
5 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość produktów jest dość słaba na większości talerzy są widoczne paski/smugi sam nie wiem jak to nazwać ale wygląda to na jakiś błąd W załącznikach zdjęcia przykładowych talerzy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 sty 2024
Dziękujemy za poinformowanie nas o Twoich doświadczeniach z naszymi produktami! Naprawdę doceniamy Twoją opinię i traktujemy ją bardzo poważnie. Prosimy o zgłoszenie sprawy bezpośrednio do Działu Reklamacji pod adresem reklamacje@nakrywamy.pl
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy dostawie talerzy okazało się ze jeden jest uszkodzony, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji odnośnie wymiany towaru, minął już tydzień czasu
Zgłoś opinię
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam całego zamówienia. Sztućce dotarły ale brak dwóch szpatułek do ciasta. Napisałam maila ale bez odpowiedzi. Paczka opłacona z góry.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
9 lis 2023
Dzień dobry, ustawowy czas odpowiedzi na reklamację to 14 dni, mimo to, staramy się, by czas ten nie przekraczał kilku dni. Bardzo prosimy o oczekiwanie na odpowiedź. Niebawem nastąpi kontakt z Działu Reklamacji. Każda paczka jest pakowana pod nadzorem kamer, sprawdzimy monitoring i będziemy się z Panią kontaktować.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekałam na garnki zamówione, w rezultacie dostałam informację że garnki niedostępne. Taka informacja powinna być widoczna przed zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 kwi 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na recenzję Nakrywamy.pl. Naprawdę doceniamy Twoją opinię! Rozumiemy Twoją frustrację z powodu niedostępności zamówionego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty były dostępne w magazynie, dlatego przepraszamy za wszelkie niedogodności. Bardzo poważnie podchodzimy do zadowolenia klientów i będziemy kontynuować pracę nad poprawą naszych usług w przyszłości. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię!
DK
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pęseta kuchenna z plastikowymi końcówkami, które nie nadają się do używania, utrudniaja tylko pracę. Dostawa nie przyzwoicie długo trwała
Zgłoś opinię
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę, w dodatku część towaru nie dojechała a zwrotu póki co brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 paź 2023
Dzień dobry, złożyli Państwo zamówienie na produkty, których czas wysyłki wynosi do 7 dni roboczych. (Informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie). Część produktów, które Państwo zamawiali jest sprowadzana na konkretne życzenie Klienta, stąd dłuższy czas realizacji. Mimo, że na zwrot płatności mamy ustawowe 14 dni, staramy się zwroty wykonywać szybciej. Proszę dać nam choć dwa dni robocze na przelew :)
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko było Ok. Zamówienie przyszło bardzo szybko ładnie zapakowane. Polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 gru 2023
Bardzo dziękujemy za Twoją recenzję! Cieszymy się, że Twoje zamówienie dotarło szybko i ładnie zapakowane. Naszym celem jest upewnienie się, że każdy klient ma z nami przyjemne doświadczenia i cieszymy się, że tak było w Twoim przypadku. Doceniamy, że poświęciłeś czas, aby zostawić nam recenzję i mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy się ponownie!
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
OTRZYMAŁAM SERWIS,ALE 2 TALERZYKI DESEROWE BYŁY STŁUCZONE.SZKODA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 lis 2023
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Przykro nam, że dwa z Twoich talerzy deserowych zostały stłuczone, prosimy o kontakt mailowy celem złożenia reklamacji na bok@nakrywamy.pl lub reklamacje@nakrywamy.pl
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Na bieżąco weryfikować możliwość zakupu danego towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
19 paź 2023
Dziękujemy za Twoją opinię! Naprawdę doceniamy, że poświęciłeś czas, aby podzielić się z nami swoimi przemyśleniami. W Nakrywamy.pl zawsze staramy się zapewnić naszym klientom wszystkie informacje, których potrzebują, aby podjąć świadomą decyzję podczas zakupów u nas. Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i oferowaniem jak najlepszej obsługi klienta. Jeszcze raz dziękujemy!
21 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim czas oczekiwania okropnie długi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
22 wrz 2023
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W naszym sklepie mamy produkty, które wysyłamy tego samego dnia po zaksięgowaniu płatności oraz takie, które sprowadzamy na życzenie Klienta. Tak właśnie było w Pani przypadku. Przy cenie produktów Ambition (oraz w mailu potwierdzającym zamówienie) jest informacja o czasie wysyłki do 3 dni roboczych. Pani zamówienie zostało wysłane 2-go dnia. Jeśli, mimo wszystko, ten czas wydaje się Pani długi, to serdecznie przepraszamy! Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe.
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
8 maj 2024
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - Nakrywamy.pl
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię! Doceniamy czas, który poświęciłeś, aby podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. W Nakrywamy.pl jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy naszym klientom najwyższą jakość obsługi. Przykro nam, że najwidoczniej tak nie było w Twoim przypadku. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją cenną opinię!
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 lis 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie recenzji! Naprawdę doceniamy Twoją opinię. Cały czas ciężko pracujemy, aby upewnić się, że nasi użytkownicy mają jak najlepsze doświadczenia z Nakrywamy.pl, więc jesteśmy wdzięczni za Twoją szczerą opinię. Dziękujemy, że pomagasz nam stać się lepszym serwisem i mamy nadzieję, że wkrótce spróbujesz ponownie!