nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.plOpinie

: 7280Bardzo dobry

4,76

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Opinie zweryfikowana (1367) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (7280)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


18 lut 2022
Realizacja zamówienia przebiegła sprawnie. Przesyłka była porządnie zapakowana, naczynia dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami. W komplecie sztućców, który zamówiłam, 3 łyżeczki nie pasowały do kompletu. Stwierdziłam, że nie jest to jakiś straszny problem i nie złożyłam reklamacji, ale napisałam e-mail z informacją o tej różnicy i załączyłam zdjęcie różniących się elementów nakrycia. Szybko otrzymałam informację zwrotną, że właściwe łyżeczki zostały wysłane na mój adres. Miło, prawda? ;)
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


2 maj 2022
Niestety, ale jest mi bardzo przykro. Pierwszy raz zamawiałam coś w państwa sklepie. Było to 7 kubeczków. 6 zaparkowanych razem i jeden oddzielnie "omotany" folią bąbelkową i zapakowany do pudełeczka tekturowego, zabezpieczony na maksa. Odpakowanie go zajęło mi sporo czasu, a zrobiłam to na szczęście przy panu kurierze. Po rozpakowaniu okazało się, że jest on uszczerbiony i to bardzo widocznie co wskazuje na to, że osoba która go pakowała musiała to zauważyć. Wartość kubka to ok. 11 złotych, tak że nie chodzi o wartość tylko o zwykłą przyzwoitość. Oczywiście pan kurier spisał reklamację, a mnie pozostała frustracja. Tak się po prostu nie robi.☹️
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(13)
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Część naczyń przyjechała potłuczona, od niemal tygodnia brak jakiejkolwiek odpowiedzi na zgłoszoną reklamację.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 dni temu
Dzień dobry, mimo ustawowego czasu 14 dni na odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, bardzo staramy się odpowiadać szybciej. Z tego co widzieliśmy sprawa jest już załatwiona. Pozytywnie rozpatrzone, z wymianą uszkodzonych elementów na nowe.
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
20 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - bok@Nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
21 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
28 lis 2022
brak info o wysylce, brak odpowiedzi na monitorujacy email, trzeba wykonac telefon aby cokolwiek sie dowiedziec !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
2 gru 2022
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Chcemy zaznaczyć, że otrzymaliśmy jedną wiadomość mailową od Państwa i na tą od razu odpowiedź została wysłana. Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM
 Opinia zweryfikowana
28 wrz 2022
Zostały wystawione komplety których nie ma na stanie ! To po co ktoś je wystawia zmarnowalam bardzo dużo czasu na skompletowanie zamówienia I zapłaciłam po czym okazuje się że nie ma zestawu. Pieniądze zostały zwrócone Ale po co marnować czas jak niewiadomo czy wybrane produkty będą dostępne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 paź 2022
Dzień dobry, rozumiemy Pani rozczarowanie, jednak jesteśmy sklepem internetowym i nie wszystkie towary mamy na stanie magazynowym. Część produktów jest pod zamówienie klienta, jak w przypadku Pani zakupu, o czym informujemy i pod ceną danego produktu i w mailu potwierdzającym zamówienie (informacja o przedłużonym czasie wysyłki). Produkty na zamówienie klienta są sprowadzane po ich zamówieniu, a stany magazynowe aktualizowane co kilka dni. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!
 Opinia zweryfikowana
8 wrz 2022
Zamówiłam paczkę w czwartek tydzień domu, dzisiaj miała paczka zostać dostarczona ale niestety dostałam informacje ze zostanie dopiero dostarczona w poniedziałek:( strasznie smutno z tego problemu. pozdrawiam Magdalena Kluczewska
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 wrz 2022
Dzień dobry, złożyli Państwo zamówienie na produkty, których czas wysyłki wynosi do 7 dni roboczych. Informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Zamówienie zostało wysłane 4-go dnia roboczego. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!
 Opinia zweryfikowana
9 sty 2023
Sztućce porysowane, czarny nalot na łyżeczkach. Poprzyklejane naklejki na sztućce, widelczyki ładnie zapakowane w kartonik. Nie można było wszystkiego tak zapakować..Bardzo słabo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Dzień dobry, 99,9% zgłaszanych reklamacji jest rozpatrywana na korzyść klienta. Czy w Państwa przypadku reklamacja została zgłoszona? reklamacje składamy mailowo na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
14 sie 2022
Poprawić czas realizacji zamówień
Zgłoś opinię