nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie

: 7979Bardzo dobry

4,74

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nakrywamy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Opinie zweryfikowana (1316) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (7979)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).

najbardziej krytyczna opinia

Klient nakrywamy.pl
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj 
Trafność
Klient nakrywamy.pl
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim czas oczekiwania okropnie długi
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 dni temu
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W naszym sklepie mamy produkty, które wysyłamy tego samego dnia po zaksięgowaniu płatności oraz takie, które sprowadzamy na życzenie Klienta. Tak właśnie było w Pani przypadku. Przy cenie produktów Ambition (oraz w mailu potwierdzającym zamówienie) jest informacja o czasie wysyłki do 3 dni roboczych. Pani zamówienie zostało wysłane 2-go dnia. Jeśli, mimo wszystko, ten czas wydaje się Pani długi, to serdecznie przepraszamy! Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe.
Klient nakrywamy.pl
12 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo ładne naczynia ale ..

Bardzo ładne naczynia, ale niestety paczki, które wysyłacie są złe zapakowane, brak wypełniaczy i dobrego zabezpieczenia szkła. Paczkę, którą dostałam była cała pobita. Przykre. Szkoda materiału.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 lip 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu uszkodzeń, którym uległa przesyłka. Wszystkie paczki są ubezpieczone do pełnej wartości. po zgłoszeniu mailowym uszkodzeń, wszystkie potłuczone elementy są wymieniane na koszt sklepu. Zgłoszenie należy przesłać w ciągu ok doby od otrzymania przesyłki na adres: reklamacje@nakrywamy.pl.
Klient nakrywamy.pl
10 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szczypce do makaronu i chochlę firmy Ambition. Najpierw czekałam tydzień na zamówienie, gdy w końcu dotarło, trafił mnie szlag, bo sprzęt zamówiony częściowo na święta. Szczypce ok, ale pojemność chochli bardzo mała, co trudno wywnioskować z opisu, ale to jeszcze bym przełknęła. Gorzej, że przyszła porysowana i teraz siedzę i się zastanawiam: olać i nalać świąteczny żurek czy jednak odesłać i zapłacić za przesyłkę tyle, że to się średnio opłaca. Nie polecam, moje ostatnie zakupy na nakrywamy.pl.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 kwi 2023
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Jeśli dotarł do Pani niepełnowartościowy produkt, to znaczy, że podlega reklamacji. Magazynier w ferworze dużej ilości zamówień przedświątecznych nie zauważył rys, za co bardzo przepraszamy! Wymiana na podstawie reklamacji odbywa się na nasz koszt. Mail do zgłoszenia: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
9 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Sztućce porysowane, czarny nalot na łyżeczkach. Poprzyklejane naklejki na sztućce, widelczyki ładnie zapakowane w kartonik. Nie można było wszystkiego tak zapakować..Bardzo słabo
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Dzień dobry, 99,9% zgłaszanych reklamacji jest rozpatrywana na korzyść klienta. Czy w Państwa przypadku reklamacja została zgłoszona? reklamacje składamy mailowo na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
28 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
brak info o wysylce, brak odpowiedzi na monitorujacy email, trzeba wykonac telefon aby cokolwiek sie dowiedziec !
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
2 gru 2022
Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Chcemy zaznaczyć, że otrzymaliśmy jedną wiadomość mailową od Państwa i na tą od razu odpowiedź została wysłana. Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM
Klient nakrywamy.pl
3 lut 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak odpowiedzi na reklamację

Część naczyń przyjechała potłuczona, od niemal tygodnia brak jakiejkolwiek odpowiedzi na zgłoszoną reklamację.
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
3 lut 2023
Dzień dobry, mimo ustawowego czasu 14 dni na odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, bardzo staramy się odpowiadać szybciej. Z tego co widzieliśmy sprawa jest już załatwiona. Pozytywnie rozpatrzone, z wymianą uszkodzonych elementów na nowe.
Klient nakrywamy.pl
27 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
26 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
20 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
27 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
24 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 sty 2023
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - bok@Nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
21 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Klient nakrywamy.pl
16 gru 2022
 Opinia zweryfikowana