nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie:

Opinie (2155) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (9669)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nakrywamy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA

najbardziej krytyczna opinia

14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj  
Trafność
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Czekałam na garnki zamówione, w rezultacie dostałam informację że garnki niedostępne. Taka informacja powinna być widoczna przed zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 kwi 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na recenzję Nakrywamy.pl. Naprawdę doceniamy Twoją opinię! Rozumiemy Twoją frustrację z powodu niedostępności zamówionego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty były dostępne w magazynie, dlatego przepraszamy za wszelkie niedogodności. Bardzo poważnie podchodzimy do zadowolenia klientów i będziemy kontynuować pracę nad poprawą naszych usług w przyszłości. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię!
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię! Doceniamy czas, który poświęciłeś, aby podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. W Nakrywamy.pl jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy naszym klientom najwyższą jakość obsługi. Przykro nam, że najwidoczniej tak nie było w Twoim przypadku. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją cenną opinię!
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słabe zabezpieczenie produktów, a właściwie prawie jego brak. Zabezpieczenie w formie owiniecia np. Misek jednym kartonem dookoła, spowodowalo stłuczenie talerzy w transporcie. Tak jak pisałam w e-mail: przemyślcie owinięcie folią babelkową. Porcelana to delikatne tworzywo o czym Państwo są świadomi sądząc po odpowiedzi e-mail, to skąd tak salbe zabezpieczenia produktu.
Zgłoś opinię
5 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość produktów jest dość słaba na większości talerzy są widoczne paski/smugi sam nie wiem jak to nazwać ale wygląda to na jakiś błąd W załącznikach zdjęcia przykładowych talerzy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
5 sty 2024
Dziękujemy za poinformowanie nas o Twoich doświadczeniach z naszymi produktami! Naprawdę doceniamy Twoją opinię i traktujemy ją bardzo poważnie. Prosimy o zgłoszenie sprawy bezpośrednio do Działu Reklamacji pod adresem reklamacje@nakrywamy.pl
DK
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pęseta kuchenna z plastikowymi końcówkami, które nie nadają się do używania, utrudniaja tylko pracę. Dostawa nie przyzwoicie długo trwała
Zgłoś opinię
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko było Ok. Zamówienie przyszło bardzo szybko ładnie zapakowane. Polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 gru 2023
Bardzo dziękujemy za Twoją recenzję! Cieszymy się, że Twoje zamówienie dotarło szybko i ładnie zapakowane. Naszym celem jest upewnienie się, że każdy klient ma z nami przyjemne doświadczenia i cieszymy się, że tak było w Twoim przypadku. Doceniamy, że poświęciłeś czas, aby zostawić nam recenzję i mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy się ponownie!
12 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo ładne naczynia ale ..

Bardzo ładne naczynia, ale niestety paczki, które wysyłacie są złe zapakowane, brak wypełniaczy i dobrego zabezpieczenia szkła. Paczkę, którą dostałam była cała pobita. Przykre. Szkoda materiału.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 lip 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu uszkodzeń, którym uległa przesyłka. Wszystkie paczki są ubezpieczone do pełnej wartości. po zgłoszeniu mailowym uszkodzeń, wszystkie potłuczone elementy są wymieniane na koszt sklepu. Zgłoszenie należy przesłać w ciągu ok doby od otrzymania przesyłki na adres: reklamacje@nakrywamy.pl.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy dostawie talerzy okazało się ze jeden jest uszkodzony, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji odnośnie wymiany towaru, minął już tydzień czasu
Zgłoś opinię
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam całego zamówienia. Sztućce dotarły ale brak dwóch szpatułek do ciasta. Napisałam maila ale bez odpowiedzi. Paczka opłacona z góry.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
9 lis 2023
Dzień dobry, ustawowy czas odpowiedzi na reklamację to 14 dni, mimo to, staramy się, by czas ten nie przekraczał kilku dni. Bardzo prosimy o oczekiwanie na odpowiedź. Niebawem nastąpi kontakt z Działu Reklamacji. Każda paczka jest pakowana pod nadzorem kamer, sprawdzimy monitoring i będziemy się z Panią kontaktować.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę, w dodatku część towaru nie dojechała a zwrotu póki co brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 paź 2023
Dzień dobry, złożyli Państwo zamówienie na produkty, których czas wysyłki wynosi do 7 dni roboczych. (Informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie). Część produktów, które Państwo zamawiali jest sprowadzana na konkretne życzenie Klienta, stąd dłuższy czas realizacji. Mimo, że na zwrot płatności mamy ustawowe 14 dni, staramy się zwroty wykonywać szybciej. Proszę dać nam choć dwa dni robocze na przelew :)
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
OTRZYMAŁAM SERWIS,ALE 2 TALERZYKI DESEROWE BYŁY STŁUCZONE.SZKODA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 lis 2023
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Przykro nam, że dwa z Twoich talerzy deserowych zostały stłuczone, prosimy o kontakt mailowy celem złożenia reklamacji na bok@nakrywamy.pl lub reklamacje@nakrywamy.pl
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Na bieżąco weryfikować możliwość zakupu danego towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
19 paź 2023
Dziękujemy za Twoją opinię! Naprawdę doceniamy, że poświęciłeś czas, aby podzielić się z nami swoimi przemyśleniami. W Nakrywamy.pl zawsze staramy się zapewnić naszym klientom wszystkie informacje, których potrzebują, aby podjąć świadomą decyzję podczas zakupów u nas. Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów i oferowaniem jak najlepszej obsługi klienta. Jeszcze raz dziękujemy!
21 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim czas oczekiwania okropnie długi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
22 wrz 2023
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W naszym sklepie mamy produkty, które wysyłamy tego samego dnia po zaksięgowaniu płatności oraz takie, które sprowadzamy na życzenie Klienta. Tak właśnie było w Pani przypadku. Przy cenie produktów Ambition (oraz w mailu potwierdzającym zamówienie) jest informacja o czasie wysyłki do 3 dni roboczych. Pani zamówienie zostało wysłane 2-go dnia. Jeśli, mimo wszystko, ten czas wydaje się Pani długi, to serdecznie przepraszamy! Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe.
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
16 lis 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie recenzji! Naprawdę doceniamy Twoją opinię. Cały czas ciężko pracujemy, aby upewnić się, że nasi użytkownicy mają jak najlepsze doświadczenia z Nakrywamy.pl, więc jesteśmy wdzięczni za Twoją szczerą opinię. Dziękujemy, że pomagasz nam stać się lepszym serwisem i mamy nadzieję, że wkrótce spróbujesz ponownie!