e-podonails.com- Logo - Opinie

e-podonails.com
Opinie:

Opinie (85) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (85)

4,89
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 sty 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
e-podonails.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt zgodny z zamówieniem, szybka przesyłka, fajny rabat, do tego prezent niespodzianka. Polecam

najbardziej krytyczna opinia

8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówionego produktu, a dostałam prośbę o ocenę. W odpowiedzi na tę ocenę otrzymałam informację, że zamówienie nie było opłacone. Tym bardziej dziwi mnie prośbą o ocenę. Szkoda, że sklep nie poinformował i nie dał możliwości ponownej zapłaty innym niż BLIK sposobem. Nie miałam świadomości że płatność nie przeszła. Czekałam do tej chwili na zamówienie. Słaba komunikacja niestety.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu e-podonails.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(1)
Resetuj
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Zła komunikacja że sklepem. .

Nie otrzymałam zamówionego produktu, a dostałam prośbę o ocenę. W odpowiedzi na tę ocenę otrzymałam informację, że zamówienie nie było opłacone. Tym bardziej dziwi mnie prośbą o ocenę. Szkoda, że sklep nie poinformował i nie dał możliwości ponownej zapłaty innym niż BLIK sposobem. Nie miałam świadomości że płatność nie przeszła. Czekałam do tej chwili na zamówienie. Słaba komunikacja niestety.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-podonails.com
11 mar 2024
Drodzy Państwo. Z każdym anulowanym zamówieniem wysłany jest meil o anulowaniu zamówienia, dodatkowo wystarczy wejść i sprawdzić czy płatność przeszła, natomiast w sklepie jest tyle innych opcji płatności, że wystarczy złożyć zamówienia ponownie i wybrać inną opcję, ja niestety nie mam możliwości zmiany płatności, trzeba po prostu złożyć nowe zamówienie co większość osób, która ma niepowodzenie płatności tak właśnie robi. Nie wysyłam również dodatkowych powiadomień ani smsów bo wielokrotnie klienci rezygnują z zamówienia, a jeśli komuś zależy, składa wtedy zamówienie ponownie . Gabriela Jarosz e-podonails.com
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Podawać datę ważności maści
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-podonails.com
19 sty 2024
Dzień dobry. Rok to dużo czasu na wykorzystanie opakowania. Gabriela Jarosz PodoNails