miekkie.com/- Logo - Opinie

miekkie.com/Opinie

: 867Bardzo dobry

4,85

Opinie nt. sklepu miekkie.com/

Opinie zweryfikowana (418) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (867)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


31 lip 2022
Świetne tkaniny dobrej jakości , kupuje juz nie pierwszy raz , a jeszcze jak jest promocja to nie mogę się oprzeć , zakup szybki i bez wychodzenia z domu , chociaż ostatnio trochę przesyłka przedlużyła się ale ładnie przeprosili i dali gratisa ( to tak żeby nie było zbyt słodko hi hi ) serdecznie polecam żetelnego sprzedawce 😊
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


5 sty 2023
Dostaję kolejną prośbę o wystawienie opinii, a póki co nadal nie otrzymałam zamówienia. Zamówienie złożone 29.12, jest 5.01, nie zostało wysłane. Trudno oceniać sprzedającego, nie otrzymawszy zamówienia. Przy składaniu była informacja o 3 dniach roboczych realizacji, wczoraj dostałam wiadomość o wydłużeniu tego czasu do 8 dni. Miło byłoby wydłużyć czas przed wysłaniem maila z prośba o ocenę, skoro wydłużony jest czas realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu miekkie.com/

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2023
Od opłacenia zamówienia niedługo miną dwa tygodnie (8 pełnych dni roboczych), a moje zamówienie wciąż nie zostało wysłane. Po kilku dniach od zamówienia otrzymałam wiadomość, że czas wysyłki zostaje wydłużony z 3 do 4-8 dni, ale i tego terminu nie udało się utrzymać. Jestem bardzo zawiedziona, gdybym wiedziała, ile to potrwa, to zakupy zrobiłabym gdzie indziej, bo materiały są mi potrzebne na przysłowiowe wczoraj
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu miekkie.com/
25 sty 2023
Szanowna Pani! Dziękujemy za zamówienie w naszym sklepie. Pani zamówienie zostało złożone w okresie atrakcyjnej promocji cenowej gdy klienci złożyli u nas w ciągu 4 dni tyle zamówień co w całym miesiącu. Informowaliśmy wszystkimi kanałami komunikacji o wydłużonym czasie zamówienia. Jeżeli otrzymalibyśmy od pani informację, że zamówienie jest pilne na pewno postaralibyśmy się zrealizować je priorytetowo Obecnie czas realizacji zamówienia to ponownie maksymalnie 3 dni robocze. Jeśli otrzymała już pani swoje zamówienie będziemy wdzięczni za skorygowanie tej surowej opinii.
 Opinia zweryfikowana
18 sty 2023
Jeszcze nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu miekkie.com/
25 sty 2023
Szanowna Pani. System wysyłam prośby o oponie automatycznie. Jeżeli otrzymała już pani zamówienie prosimy o skorygowanie pani surowej opinii o naszym sklepie.
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
dotrzymywac terminow wysylek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu miekkie.com/
25 sty 2023
Szanowna Pani! Dziękujemy za zamówienie w naszym sklepie. Pani zamówienie zostało złożone w okresie atrakcyjnej promocji cenowej gdy klienci złożyli u nas w ciągu 4 dni tyle zamówień co w całym miesiącu. Informowaliśmy wszystkimi kanałami komunikacji o wydłużonym czasie zamówienia. . Obecnie czas realizacji zamówienia to ponownie maksymalnie 3 dni robocze. Myślę, że pani surowa ocena w oparciu tylko o czas realizacji zamówienia w okresie dużej wyprzedaży jest dla nas krzywdząca
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 cze 2022
Nie było materiału (tiulu jasny ecru) który zamówiłam, dostałam telefon ze dostanę zastępczy materiał którego kolor jest identyczny, poprosiłam aby materiał nie był żółty na co Pani odpowiedziała ze nie jest w ogóle zolty po czym otrzymałam 10m tiulu który był kompletnie zolty… ten co zamówiłam otrzymałam metr i był idealnie ecru. Bardzo niezadowolona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu miekkie.com/
8 lip 2022
Szanowna Pani, przykro nam, że kolor okazał się inny od Pani wyobrażeń. Zamówienie zostało wysłane, zgodnie z ustaleniami telefonicznymi. Ponieważ prowadzimy wyłącznie sklep internetowy, i liczymy się z tym, że tkaniny mogą nie spełniać oczekiwań dlatego oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany. Szkoda, że nie zgłosiła pani tego do nas - na pewno wymienilibyśmy tą tkaninę.