Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
16 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Rozmiarówka nie jest zgodna z rzeczywistoscia mimo że pomiary były robione jak w informatorze i zakupione nr większe jak zalecają .... ale ogólnie produkty super
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Pomimo dokładnego zmierzenia ze spodniami posiadanymi te zamowione okazały się za małe. Odesłałem.. i tutaj kolejna niespodzianka, odesłanie na swój koszt...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
4 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Towar nie spełnia oczekiwań, nie adekwatny do przedstawionego do tego ze zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 dni temu
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
28 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Na razie jedną gwiazdkę bo nie otrzymałam do tej pory zwrotu pieniędzy za zwrócony towar I poniesione koszta z nim związane.A jedną gwiazdką jest za Kolor kurtki bo mi się podobał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię, środki zwróciliśmy dnia 29.01.2024 r. Prosimy o weryfikację.
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep przysłał towar w idealnym stanie ,ale powinien byc zapakowany w kartonie a nie w worku i oklejony jak 5kg kokainy .Po 2 problem z kurierem DPD ,ktory ewidentnie robil na zlość i zwlekał z dostarczeniem przesyłki prawie 3 dni . Nawet killka telefonów do niego całkowicie go nie ruszyło.Nie wiem czy to jest ogólny problem z firmą DPD natomiast z tym kurierem to nie pierwsza tego typu akcja,ale rozumiem,ze Firma Denley w tym przypadku nie moze nic zrobic..Jezeli nadal bedziecie pakować towar jak w ciucholandzie lub dla uchodzcow to na pewno stracicie wiele klientów
Zgłoś opinię
4 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie rozumiem zachwytów innych kupujących. Ale właściwe czego spodziewać się za tą cenę. Ogólnie bez szału, kolor bledszy niż na zdjęciu, kolor ściągacza inny niż bluzy.
Zgłoś opinię
19 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko dziurawe kieszenie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
16 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Zgłoś opinię
21 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Produkt niezgodny z opisem, wyglada jak rodem z bazarku i napewno nie za to płace
Zwróćcie większą uwagę na to co wysyłacie zwłaszcza kolorystyki.
Towary macie dobrej jakości, dlatego od czasu do czasu coś zamawiam i nie było jakichkolwiek zastrzeżeń do tej pory.
Zgłoś opinię
1 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Koszule która zamówiłem miała wyglądać.taka jak na obrazku .a zwłaszcza. Kolor miał być chabrowy . Kolor wyblakły. Materiał. Bez komentarza więc . Jestem zawiedziony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
21 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. W przypadku nieprawidłowości lub reklamacji prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl. Przypominamy, że produkty można zwrócić w ciągu 30 dni bez podawania przyczyn. Zachęcamy również do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.