Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
16 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Rozmiarówka nie jest zgodna z rzeczywistoscia mimo że pomiary były robione jak w informatorze i zakupione nr większe jak zalecają .... ale ogólnie produkty super
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Pomimo dokładnego zmierzenia ze spodniami posiadanymi te zamowione okazały się za małe. Odesłałem.. i tutaj kolejna niespodzianka, odesłanie na swój koszt...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Nie dotarła do mnie połowa zamówień i w zasadzie cena jest wysoka gdyż to samo na innych stronach można kupić taniej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy zaistniałą sytuację, złożone zamówienia po przekierowaniu ich przez Panią do punktu odbioru nie zostały odebrane i wróciły do siedziby naszej firmy. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
29 mar 2024
Opinia zweryfikowana
ubrania słabej jakości, raczej nic nie poprawicie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
9 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 dni temu
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar nie spełnia oczekiwań, nie adekwatny do przedstawionego do tego ze zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
20 mar 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Jakość ubrań - sporo chińskiej tandety wśród której mozna znaleźć coś fajnego.
Zgłoś opinię
28 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Na razie jedną gwiazdkę bo nie otrzymałam do tej pory zwrotu pieniędzy za zwrócony towar I poniesione koszta z nim związane.A jedną gwiazdką jest za Kolor kurtki bo mi się podobał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię, środki zwróciliśmy dnia 29.01.2024 r. Prosimy o weryfikację.
23 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Pościel jest zrobiona ze słabej jakości materiałów. Prześcieradła są ok
Zgłoś opinię
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep przysłał towar w idealnym stanie ,ale powinien byc zapakowany w kartonie a nie w worku i oklejony jak 5kg kokainy .Po 2 problem z kurierem DPD ,ktory ewidentnie robil na zlość i zwlekał z dostarczeniem przesyłki prawie 3 dni . Nawet killka telefonów do niego całkowicie go nie ruszyło.Nie wiem czy to jest ogólny problem z firmą DPD natomiast z tym kurierem to nie pierwsza tego typu akcja,ale rozumiem,ze Firma Denley w tym przypadku nie moze nic zrobic..Jezeli nadal bedziecie pakować towar jak w ciucholandzie lub dla uchodzcow to na pewno stracicie wiele klientów
Zgłoś opinię
9 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Solidny sklep, fatalna jakość produktów
Szybka realizacja zamówienia, jednak zamówione produkty okazały się tandetną odzieżą wyprodukowaną w Azji.
Zgłoś opinię
19 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko dziurawe kieszenie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
21 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Ubrania średniej jakości sztuczne.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Zgłoś opinię
21 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Produkt niezgodny z opisem, wyglada jak rodem z bazarku i napewno nie za to płace
Zwróćcie większą uwagę na to co wysyłacie zwłaszcza kolorystyki.
Towary macie dobrej jakości, dlatego od czasu do czasu coś zamawiam i nie było jakichkolwiek zastrzeżeń do tej pory.
Zgłoś opinię
4 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie rozumiem zachwytów innych kupujących. Ale właściwe czego spodziewać się za tą cenę. Ogólnie bez szału, kolor bledszy niż na zdjęciu, kolor ściągacza inny niż bluzy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.