Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
16 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Rozmiarówka nie jest zgodna z rzeczywistoscia mimo że pomiary były robione jak w informatorze i zakupione nr większe jak zalecają .... ale ogólnie produkty super
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Zamawiiać towar zgodny z rozmiarami europejskimi a nie chińskimi czy tureckimi.Rozmiary są zaniżone!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
6 godzin temu
Dziękujemy za opinię. W trosce o komfort zakupów w karcie każdego produktu znajduje się tabela z rozmiarami, dzięki czemu Klienci w każdym momencie mogą dobrać odpowiedni rozmiar. Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego prosimy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar. Warto również skorzystać z porady naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w każdej sprawie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
11 dni temu
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Nie dotarła do mnie połowa zamówień i w zasadzie cena jest wysoka gdyż to samo na innych stronach można kupić taniej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy zaistniałą sytuację, złożone zamówienia po przekierowaniu ich przez Panią do punktu odbioru nie zostały odebrane i wróciły do siedziby naszej firmy. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Pomimo dokładnego zmierzenia ze spodniami posiadanymi te zamowione okazały się za małe. Odesłałem.. i tutaj kolejna niespodzianka, odesłanie na swój koszt...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar nie spełnia oczekiwań, nie adekwatny do przedstawionego do tego ze zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
20 mar 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
19 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko dziurawe kieszenie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
4 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie rozumiem zachwytów innych kupujących. Ale właściwe czego spodziewać się za tą cenę. Ogólnie bez szału, kolor bledszy niż na zdjęciu, kolor ściągacza inny niż bluzy.
Zgłoś opinię
21 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże.
Ta informacja wprowadza w błąd.
Zwróćcie większą uwagę na to co wysyłacie zwłaszcza kolorystyki.
Towary macie dobrej jakości, dlatego od czasu do czasu coś zamawiam i nie było jakichkolwiek zastrzeżeń do tej pory.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.