hurtownia-kesi.pl- Logo - Opinie

hurtownia-kesi.pl
Opinie:

Opinie (164) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (352)

4,88
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 1 paź 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hurtownia-kesi.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Mam rzeczy z tej hurtowni od kilku lat I teraz moge powiedziec, ze nawet po tych kilku latach I nic sie z nimi nie dzieje. Kolor, ksztalt i komfort noszenia jest wciaz taki sam. Mieszkam w UK, ale gdy cos potrzebuje zawsze kupuje w hurtowni Kesi. Polecam
JP
Joanna P.
Burton on Trent

najbardziej krytyczna opinia

5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Hello! We would like to thank you for your cooperation! Among the advantages, we can certainly highlight the speed of sending the order and communication. The parcel arrived incredibly quickly. Thanks for your speed! Also, everything was very well packaged. Thank you for your accuracy. However, the ordered dress turned out to be dirty. We tried to clean the product a little, but we couldn't. I also send you photos. Unfortunately, we were forced to send such a product to our client. Please check the item before shipping. This is why we reduce points. Some products had threads sticking out, but that's not a big problem. Everything else is very good! Thank you!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hurtownia-kesi.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(2)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoszona reklamacja, został przysłany zupełnie inny towar od trzech dni roboczych zero odpowiedzi na zgłoszenie. Obsługa klienta jest poniżej poziomu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hurtownia-kesi.pl
10 dni temu
Dziękujemy za wyrozumiałość w oczekiwaniu na naszą odpowiedź. Chcielibyśmy poinformować, że Pani reklamacja została pomyślnie rozpatrzona. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z otrzymaniem nieodpowiedniego towaru oraz brakiem odpowiedzi w ciągu trzech dni roboczych. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy odpowiednie kroki w celu poprawy naszej obsługi klienta i uniknięcia podobnych sytuacji w przyszłości. W związku z Pani zgłoszeniem, dokonaliśmy wymiany towaru na właściwy oraz dodatkowo podjęliśmy działania mające na celu zwiększenie efektywności naszej obsługi klienta. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
OTRZYMAŁAM TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁAM ZERO ODEZWU NA REKLAMACJĘ.
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przyjmować reklamacje jak wysyłacie uszkodzone rzeczy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hurtownia-kesi.pl
10 dni temu
Pragniemy zapewnić, że wszystkie reklamacje są przez nas przyjmowane i realizowane jak najszybciej to możliwe. Jesteśmy świadomi jak istotne jest dla Państwa otrzymanie odpowiedniego wsparcia w przypadku problemów z naszymi produktami. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z otrzymaniem uszkodzonego towaru oraz za wszelkie opóźnienia w rozpatrzeniu Państwa zgłoszenia.
31 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

;/

Produkty oferowane przez hurtownie są słabej jakości, uszycia tak tragiczne, że odbiegają o kilka cm, przeszycia, zakładki, dziury.
Zgłoś opinię