Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl- Logo - Opinie

Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
Opinie:

Opinie (5186) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (19 716)

4,95
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 lis 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Mój Leoś wybredny a mokre karmy Doliny Noteci uwielbia jak żadne inne 🤩 wybór jest ogromny więc zawsze można spróbować czegoś nowego ☺️ obecnie jesteśmy w trakcie testowania suchych karm . Z czystym sumieniem polecam bo piesek zadowolony, zdrowy, sierść piękna, ząbki również , problemów trawiennych brak no i oczywiście podniebienie usatysfakcjonowane różnorodnością smaków 😃 😍

najbardziej krytyczna opinia

2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Jest to kolejny zakup. Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej. W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się. Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl

 Sortuj  
Trafność
(14)
(16)
Resetuj
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
21 lut 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak imienia

Jak do chwili obecnej wszystko ok tylko od ostanich 3 przesyłek brak imienia dla kogo jest adresowana przesyłak po mimo informcji zapisanej w zamówieniu stą tak niska ocena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
1 lut 2024
Dzień Dobry, dziękujemy za opinię. Niestety nie widzimy, żeby w zamówieniach była informacja o imieniu. Imię pupila należy zawsze wpisywać podczas składania zamówienia. Ostatni raz kiedy zostało wpisane, było w zamówieniu z kwietnia 2023 roku. Pozdrawiam
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiona podkładka w fatalnym stanie Puszki pogniecione i otwarte Jestem stałym klientem ale żeby tak zapakować produkty to należy rzetelnie przeszkolić pracowników
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
proszę przestać nękać mnie mejlami z adresu rating-noreply@trustedshops.com
Zgłoś opinię
6 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
7 lut 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety kot Ragdoll nie był chętny do jedzenia tej karmy. Zjadał małą ilość i było widać że nieodpowiada mu. Karmę oddałem znajomej która ma dachowca i również nie jest zbyt zainteresowany tą karmą. Także niestety muszą ją ocenić jako nie udany zakup.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jestem nam przykro, iż zakupiona karma nie była odpowiednia dla pupila, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą pozostałą ofertą sprzedażową. Spośród niej będzie można wybrać produkt, który przypadnie do gustu kotu. Pozdrawiamy
GM
Grażyna M.
Warszawa
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam 6 puszek uszkodzonych (powgniatanych). Opakowanie nieuszkodzone, niemożliwe więc uszkodzenie w transporcie przesyłki. Uszkodzone puszki zapakowano mi w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
na paczkę czekałam kilka dni , a paczka lezała w punkcie do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię i jednocześnie chcielibyśmy poinformować iż zamówienie zostało złożone 2023-12-13 i wysłane następnego dnia czyli 2023-12-14. Z zapisanych statusów paczki wynika iż kurier nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, dlatego przesyłka oczekiwała na odbiór w Punkcie DHL POP. Pozdrawiamy
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Dostawa nie zgodna z…

Niedostępne smaki .Dostawa nie zgodna z zamówieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
18 sty 2024
Dzień Dobry, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Prosimy o informację, czy w zamówieniu czegoś brakowało? Pozdrawiamy.
2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Jest to kolejny zakup. Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej. W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się. Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl Pozdrawiamy
18 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych z firmą. Brak dla piesków gadżetów co kiedyś było normą. Firma zdobyła renomę a teraz ma w nosie klientów. Nie będę już korzystać z usług Doliny Noteci. Po za tym bardzo popsóła się jakość karmy mokrej jest niechętnie zjadana przez pieski.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za opinię. Do każdego złożonego zamówienia jest możliwość dodania produktu za 1 grosz. Jeżeli uważa Pan, że mokra karma jest wątpliwej jakości, prosimy o złożenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
JP
Jolanta P.
Białystok
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam przesyłkę z dostarczeniem przez kuriera, poniewaz mam swoje lata i ciężko mi wnosić zakupy na 4 piętro na którym mieszkam.Dostałam informację od firmy przewozowej, że przesyłka będzie dostarczona w sobotę w g .12.00 -14.00. Cały dzień byłam w domu a około 15.00 dostałam informację, że kurier nie zastał mnie w domu ( co było nieprawda) i przesyłka jest do odbioru w punkcie. Teraz jestem zmuszona przynieść zakupy z odległego punktu. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy transportowej DHL. Jolanta Potęga
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za opinię, jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Informujemy, że ma Pani możliwość złożenia skargi na kuriera w firmie kurierskiej DHL, gdyż nie mamy wpływu na postępowanie przewoźnika. Pozdrawiamy.
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam karmę suchą dla kota z datą ważności 06.2023. wcześniej też mi taką dali więc zaznaczyłam żeby była z dłuższą datą ważności bo mój kot niewiele je.Nie udało się, widać nie czytają uwag od kupujących. Dlatego tylko 2 gwiazdki. Czytajcie daty ważności!
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostawa paczki

Jestem wierny firmie ale powoli zaczynam byc podirytowany. W srode rano zamowilem puszki dla psiaka, a do piatku zamowienie nie doszlo. Jest to dosc dziwne w erze dostaw na drugi dzien.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
5 gru 2023
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że według naszego regulaminu czas na wysyłkę zamówienia wynosi 48h. Zamówienie zostało złożone 29 listopada po godzinie 10 i zostało wysłane 30 listopada po godzinie 15. Firma kurierska w ciągu 2 dni roboczych doręcza paczki pod wskazany adres. Pozdrawiamy.
17 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Tym razem niska ocena, gdyż trzy z pięciu zamówionych puszek (800g) miały (widoczne gołym okiem) wgniecenia. Wg mnie takie puszki powinny być ew. w ofercie wyprzedażowej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
18 paź 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Saszetki z karmą miękką nie są zabezpieczone przez zniszczeniem w trakcie transportu. U mnie dwie na 12 były pęknięte i zawartość wyciekała. To17% straty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
22 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak zwykle punktualność dostawy.Pupil w dalszym ciągu konsumuje apetytem. Prosiłabym o dołączanie od czasu do czasu pokrywki do konserw.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
27 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
19 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak zawsze bardzo dlugi czas od zlozenia zamowienia do jego wysylki. Dostalem prosbe o ocene zamowienia, a nie dostalem zamowienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
20 lis 2023
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że według naszego regulaminu czas na wysyłkę zamówienia wynosi 48h, sam transport paczki wynosi około 1 dnia roboczego. Zamówienie zostało złożone 15 listopada po godzinie 20 i zostało wysłane 17 listopada po godzinie 9. Pozdrawiamy.
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
zawsze moj piesek dostawal jakiś prezencik tym razem mimo ze jestem stałym klientem nic nie bylo...duzy minus
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
2 lis 2023
Dziękujemy za opinię, klient podczas składania zamówienia ma możliwość wyboru prezentu, który znajduje się w karuzeli produktów za 1 grosz, po przejściu do koszyka. Nasi stali klienci otrzymują również kody rabatowe na każdym złożonym zamówieniu. Pozdrawiamy.
4 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
04-05-2023 jeszcze nie mam przesyłki co mam oceniać
Zgłoś opinię