Wszystko jest ok.Dostawa była bardzo szybko - jedyny ''minus '' to ceny - bo mam dużo bezdomnych kotów - a Wasze wyroby najlepiej naszym kotom smakują, a najbardziej indyk i kaczka.
Próbuję trochę mieszać z innymi.Dziękuję za prezent - tj.suchy pokarm z łososiem. serdecznie pozdrawiam od mamy Zuzi (3 kocięta), Maćka i Czarnego, oraz pozostałych kilkunastu kotów (mniej uprzywilejowanych).
Jeśli macie Państwo suchy pokarm przeterminowany,po niższej cenie to chętnie wezmę.A na razie to proszę o zestaw puszek 400g albo większych puszek - w zestawach z indykiem,kaczką i łososiem.
Serdecznie pozdrawiam Anna Halladin
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych z firmą. Brak dla piesków gadżetów co kiedyś było normą. Firma zdobyła renomę a teraz ma w nosie klientów. Nie będę już korzystać z usług Doliny Noteci. Po za tym bardzo popsóła się jakość karmy mokrej jest niechętnie zjadana przez pieski.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 maj 2023
przyśpieszyć dostawy!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
19 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
2 maj 2023
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
25 kwi 2023
Zamówiłam karmę suchą dla kota z datą ważności 06.2023. wcześniej też mi taką dali więc zaznaczyłam żeby była z dłuższą datą ważności bo mój kot niewiele je.Nie udało się, widać nie czytają uwag od kupujących. Dlatego tylko 2 gwiazdki. Czytajcie daty ważności!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
12 kwi 2023
Złożyłam zamówienie w środę dostałam po świętach chociaż piszecie Państwo 96%przesyylek dociera następnego dnia.Szkoda ze znalazłam się w 4%
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
4 maj 2023
04-05-2023 jeszcze nie mam przesyłki co mam oceniać
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
5 kwi 2023
Zbyt mało rabatów dla stałych klientów a te 10 % jednorazowo to śmieszna kwota
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tygodniowej, w tej znajdują się produkty objęte promocją.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
8 mar 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
14 lut 2023
Zbyt długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
24 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
13 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 sty 2023
Puszki z mokra karma całe pogniecione jakby ktoś mini rzucał nie zafoliowane, na dostawę czekaliśmy 5 dni. Porażka przy tym zamówieniu. Poprzednio wszytko było ok, paczka ładnie skompletowana i I czas realizacji 2 dni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom.
Zgodnie z naszym regulaminem na wysyłkę mamy 48h, z czego się oczywiście wywiązaliśmy oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiam.
Opinia zweryfikowana
14 gru 2022
Błędnie wysłane zamówienie, brak możliwości dodzwonienia się, nowa paczka nadana niekompletnie, a pani Weronika z obsługi klienta nie łączy logicznych sekwencji wypowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Dzwoniła Pani na infolinię w poniedziałek - niestety mieliśmy bardzo dużo połączeń, dlatego też kontakt mógł być utrudniony za co najmocniej przepraszamy. Zawsze staramy się oddzwonić do klientów, jeżeli nie uda nam się odebrać połączenia i tak też było w tym przypadku. Jeżeli chodzi o paczkę to niestety nie otrzymaliśmy od Pani informacji, że w przesyłce są braki - informowała nas Pani tylko o nieprawidłowości co do smaków zamówionych karm suszonych, które wymieniliśmy na zgodne z zamówieniem. Wymiana dotyczyła tylko karm suszonych, nie całego zamówienia co zostało z Panią ustalone. Pozdrawiamy.
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
29 cze 2022
dlaczego te karmy niby u producenta a są takie drogie co to za dziwna polityka hejt promocja - 10% a nadal taka sama cena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
30 cze 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Jeżeli chodzi o promocję -10% to prosimy o podanie więcej szczegółów, abyśmy mogli to zweryfikować. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
11 cze 2022
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
21 sty 2023
Nie cierpie odpowiadać na durne pytania. Jak ci się podobała - srak!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
6 gru 2022
zmnieszyć cenę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Rabat -10% jaki można uzyskać na pierwsze zamówienie zapisując się do Newsletter. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
19 gru 2022
Długa realizacja zamówienia i pani z obsługi klienta bardzo nie miła.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.