Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia Ok . Przesyłka porządnie zapakowana- jak zawsze.Szkoda tylko , że na pudełku nie ma informacji żeby nie rzucać lub coś podobnego. Puszki dotarły , wszystkie mniej lub więcej zdeformowane- na zdjęciu przykład .Wina oczywiście firmy kurierskiej (rzucania przesyłek ).
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Saszetki z karmą miękką nie są zabezpieczone przez zniszczeniem w trakcie transportu. U mnie dwie na 12 były pęknięte i zawartość wyciekała. To17% straty.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Jak zwykle punktualność dostawy.Pupil w dalszym ciągu konsumuje apetytem.
Prosiłabym o dołączanie od czasu do czasu pokrywki do konserw.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 dni temu
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Trzeba długo czekać na przesyłkę , można szybciej pakować i nadawać przesyłkę
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
11 dni temu
Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy Pana poinformować, że zamówienia wysyłamy w ciągu 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia roboczego. Pana paczka została wysłana w piątek, dlatego otrzymał ją Pan w poniedziałek.
Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Brak promocji
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za opinię, zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, która zmienia się w każdy poniedziałek.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
24 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Karma jest super, ze sklepem trochę gorzej
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sty 2023
Dziękujemy za opinie, skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
18 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych z firmą. Brak dla piesków gadżetów co kiedyś było normą. Firma zdobyła renomę a teraz ma w nosie klientów. Nie będę już korzystać z usług Doliny Noteci. Po za tym bardzo popsóła się jakość karmy mokrej jest niechętnie zjadana przez pieski.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za opinię. Do każdego złożonego zamówienia jest możliwość dodania produktu za 1 grosz.
Jeżeli uważa Pan, że mokra karma jest wątpliwej jakości, prosimy o złożenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Szybkość przesylki jest niedostateczna oraz informacja na temat gzie przesylka die znajduje. Jezeli zamawiam wtorek rano to najpóźniej w piątek powinna paczka być. Przesyłacie jedzenie a nie np. Buty .powinna być także możliwości wysyłki Express oczywiście za dopłatą.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię, zamówienie zostało wysłane 27 kwietnia (czwartek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego - 28 kwietnia, z którego Pani zrezygnowała i paczka wraca na nasz magazyn. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
9 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Wysyłka dużo dłuższa niż kiedyś, wcześniej składałam zamówienie w śróde i dostawałam zamówienie najpożniej w piątek, teraz przechodzi dopiero w poniedziałek. Ponadto nie wiem czy oferta "Darmowa Środa" jeszcze działa, ale u mnie nie działa (na wszystkich moich urządzeniach). Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem jakiś czas temu i powiedziano mi, że promocja obowiązuje i jest to problem techniczny, ale jak widać problem nie został nigdy rozwiązany. Jeszcze dodam, że dostałam kod rabatowy na urodziny mojego psa, ale kiedy probowałam go użyć powiedziano mi, że ten kod nie działa...
Szkoda, ponieważ produkty są doskonałej jakości i moje psy je bardzo lubią.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Darmowa dostawa w środy oraz pozostałe dni tygodnia obowiązuje od 99zł. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Dotyczy zamówienie 404287
Pierwszy raz zamawiałam u Państwa karmę i już wkradł się błąd, ponieważ jedno opakowanie karmy (4vets z łososiem - joint mobility) otrzymałam dla psa, a zamawiałam karmę (4vets - weight reduction) dla kota.
W związku z tym myślę, że Pan Pies Prezes, powinien zwrócić jeszcze baczniejszą uwagę na pakowanie zamówionych produktów!
Rozumiem, że pomyłka to rzecz ludzka, ale żeby tak od razu pierwszy raz?!!!
Pozdrawiam
Elżbieta
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy:)
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
25 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam karmę suchą dla kota z datą ważności 06.2023. wcześniej też mi taką dali więc zaznaczyłam żeby była z dłuższą datą ważności bo mój kot niewiele je.Nie udało się, widać nie czytają uwag od kupujących. Dlatego tylko 2 gwiazdki. Czytajcie daty ważności!
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
15 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Puszki z mokra karma całe pogniecione jakby ktoś mini rzucał nie zafoliowane, na dostawę czekaliśmy 5 dni. Porażka przy tym zamówieniu. Poprzednio wszytko było ok, paczka ładnie skompletowana i I czas realizacji 2 dni.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom.
Zgodnie z naszym regulaminem na wysyłkę mamy 48h, z czego się oczywiście wywiązaliśmy oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiam.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
14 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Fatalna obsługa i błędne zamówienie
Błędnie wysłane zamówienie, brak możliwości dodzwonienia się, nowa paczka nadana niekompletnie, a pani Weronika z obsługi klienta nie łączy logicznych sekwencji wypowiedzi.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Dzwoniła Pani na infolinię w poniedziałek - niestety mieliśmy bardzo dużo połączeń, dlatego też kontakt mógł być utrudniony za co najmocniej przepraszamy. Zawsze staramy się oddzwonić do klientów, jeżeli nie uda nam się odebrać połączenia i tak też było w tym przypadku. Jeżeli chodzi o paczkę to niestety nie otrzymaliśmy od Pani informacji, że w przesyłce są braki - informowała nas Pani tylko o nieprawidłowości co do smaków zamówionych karm suszonych, które wymieniliśmy na zgodne z zamówieniem. Wymiana dotyczyła tylko karm suszonych, nie całego zamówienia co zostało z Panią ustalone. Pozdrawiamy.
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w środę dostałam po świętach chociaż piszecie Państwo 96%przesyylek dociera następnego dnia.Szkoda ze znalazłam się w 4%
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
8 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Dolina Noteci systematycznie pogarsza swoją ofertę, poprzez ograniczenie zniżek i wydłużanie terminów dostaw.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, w której co tydzień są objęte inne produkty promocją -10%. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
17 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko niestety produkt zamówienia został pomylony :( ale kot zadowolony wiec odpuściliśmy ..
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
18 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
5 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zbyt mało rabatów dla stałych klientów a te 10 % jednorazowo to śmieszna kwota
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tygodniowej, w tej znajdują się produkty objęte promocją.
Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
28 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Coraz częściej w puszkach jest pleśń i zepsute mieso
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.