Wszystko jest ok.Dostawa była bardzo szybko - jedyny ''minus '' to ceny - bo mam dużo bezdomnych kotów - a Wasze wyroby najlepiej naszym kotom smakują, a najbardziej indyk i kaczka.
Próbuję trochę mieszać z innymi.Dziękuję za prezent - tj.suchy pokarm z łososiem. serdecznie pozdrawiam od mamy Zuzi (3 kocięta), Maćka i Czarnego, oraz pozostałych kilkunastu kotów (mniej uprzywilejowanych).
Jeśli macie Państwo suchy pokarm przeterminowany,po niższej cenie to chętnie wezmę.A na razie to proszę o zestaw puszek 400g albo większych puszek - w zestawach z indykiem,kaczką i łososiem.
Serdecznie pozdrawiam Anna Halladin
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Więcej wołowiny w puszkach z wołowina
Zwracać uwagę na puszki - dostaje pogniecione
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
działanie strony zakupowej, czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 mar 2023
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl.
Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
Szybsza wysyłka . Więcej gratisów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 mar 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
2 dni temu
W ofercie mało karm o wadze 150g.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
14 mar 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
8 mar 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 lut 2023
Wysyłka dużo dłuższa niż kiedyś, wcześniej składałam zamówienie w śróde i dostawałam zamówienie najpożniej w piątek, teraz przechodzi dopiero w poniedziałek. Ponadto nie wiem czy oferta "Darmowa Środa" jeszcze działa, ale u mnie nie działa (na wszystkich moich urządzeniach). Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem jakiś czas temu i powiedziano mi, że promocja obowiązuje i jest to problem techniczny, ale jak widać problem nie został nigdy rozwiązany. Jeszcze dodam, że dostałam kod rabatowy na urodziny mojego psa, ale kiedy probowałam go użyć powiedziano mi, że ten kod nie działa...
Szkoda, ponieważ produkty są doskonałej jakości i moje psy je bardzo lubią.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Darmowa dostawa w środy oraz pozostałe dni tygodnia obowiązuje od 99zł. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Do samego zamówienia zastrzeżeń nie mam, a bardziej do konstrukcji strony. Gdy chciałem kupić mokrą karmę dla kociąt wyświetliła mi się opcja: mixu smaków i nie zauważyłem że opcja jest tylko dla karmy dla dorosłych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 lut 2023
Dziękujemy za opinie, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy.
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Minęły 3-4 dni zanim Dolina Noteci wysłała towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 lut 2023
Dziękujemy za opinię.
Zamówienie zostało złożone w sobotę (11 lutego) o godzinie 22:26, sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku, dlatego też zamówienie zostało wysłane 14 lutego o 7:07, najszybciej jak to możliwe. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
zdecydowanie za długi czas realizacji.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Długi czas oczekiwania po zamówieniu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h. Zamówienie zostało wysłane 3 lutego (piątek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego. Pozdrawiamy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.