Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl- Logo - Opinie

Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
Opinie:

Opinie (5158) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (19 664)

4,95
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 lis 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Mój Leoś wybredny a mokre karmy Doliny Noteci uwielbia jak żadne inne 🤩 wybór jest ogromny więc zawsze można spróbować czegoś nowego ☺️ obecnie jesteśmy w trakcie testowania suchych karm . Z czystym sumieniem polecam bo piesek zadowolony, zdrowy, sierść piękna, ząbki również , problemów trawiennych brak no i oczywiście podniebienie usatysfakcjonowane różnorodnością smaków 😃 😍

najbardziej krytyczna opinia

2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Jest to kolejny zakup. Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej. W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się. Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl

 Sortuj  
Trafność
(21)
(16)
Resetuj
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Karma Rafi

Tym razem piesek zareagował na karmę rozstrojem żołądka .Wrócimy do puszek Premium
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
20 lut 2024
Dzień dobry. Dziękujemy za przesłanie opinii, która jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałą ofertą sprzedażową, która może bardziej przypadnie do gustu pupilowi. Pozdrawiamy
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
21 lut 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Strona internetowa jest beznadziejna. Nie działa filtrowanie i wiele innych funkcji. Nic nie można zaznaczyć i przejść dalej. Nie mogę wybrać paczkomatu który mam najbliżej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
31 sty 2024
Dzień dobry. Dziękujemy za przesłanie opinii, która jest dla nas bardzo ważna. Niektóre paczkomaty czasami niestety nie przepuszczają paczek, o np. zbyt dużej wadze zamówienia. Prosimy o przesłanie listy produktów na adres e-mail: sklep@dolina-noteci.pl. Zweryfikujemy co mogło pójść nie tak. Pozdrawiam.
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak imienia

Jak do chwili obecnej wszystko ok tylko od ostanich 3 przesyłek brak imienia dla kogo jest adresowana przesyłak po mimo informcji zapisanej w zamówieniu stą tak niska ocena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
1 lut 2024
Dzień Dobry, dziękujemy za opinię. Niestety nie widzimy, żeby w zamówieniach była informacja o imieniu. Imię pupila należy zawsze wpisywać podczas składania zamówienia. Ostatni raz kiedy zostało wpisane, było w zamówieniu z kwietnia 2023 roku. Pozdrawiam
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiona podkładka w fatalnym stanie Puszki pogniecione i otwarte Jestem stałym klientem ale żeby tak zapakować produkty to należy rzetelnie przeszkolić pracowników
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Puszki zniszczone, zle zabezpieczone, wina albo przewoźnika ( rzuca towarem) lub sprzedającego bo źle zabezpieczył przesyłkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
29 sty 2024
Dziękujemy za opinię. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, wysyłane do klientów. Niestety podczas transportu, przez niewłaściwą obsługę paczki, mogą zdarzyć się uszkodzenia. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiam
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
proszę przestać nękać mnie mejlami z adresu rating-noreply@trustedshops.com
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
6 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
7 lut 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
GM
Grażyna M.
Warszawa
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam 6 puszek uszkodzonych (powgniatanych). Opakowanie nieuszkodzone, niemożliwe więc uszkodzenie w transporcie przesyłki. Uszkodzone puszki zapakowano mi w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Ogólnie w porządku

Ogólnie ok, niemniej puszki będące najbardziej na krawędzi jak zwykle są powgniatane. Niektóre dość znacznie (do tego stopnia, że nie mogą stać prosto).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
16 sty 2024
Dzień dobry. Dziękujemy za przesłanie opinii, która jest dla nas bardzo ważna. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy
16 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas wysyłki. Pies jest głodny i nie może czekać 5 dni na dostawę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
16 sty 2024
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że według naszego regulaminu czas na wysyłkę zamówienia wynosi 48h. Zamówienie zostało złożone 11 stycznia po godzinie 15 i zostało wysłane 12 stycznia po godzinie 15. Paczka została doręczona 15 stycznia. Niestety trafiliśmy na weekend, kiedy kurierzy nie pracują. Pozdrawiamy.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
na paczkę czekałam kilka dni , a paczka lezała w punkcie do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię i jednocześnie chcielibyśmy poinformować iż zamówienie zostało złożone 2023-12-13 i wysłane następnego dnia czyli 2023-12-14. Z zapisanych statusów paczki wynika iż kurier nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, dlatego przesyłka oczekiwała na odbiór w Punkcie DHL POP. Pozdrawiamy
2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybkość przesylki jest niedostateczna oraz informacja na temat gzie przesylka die znajduje. Jezeli zamawiam wtorek rano to najpóźniej w piątek powinna paczka być. Przesyłacie jedzenie a nie np. Buty .powinna być także możliwości wysyłki Express oczywiście za dopłatą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię, zamówienie zostało wysłane 27 kwietnia (czwartek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego - 28 kwietnia, z którego Pani zrezygnowała i paczka wraca na nasz magazyn. Pozdrawiamy.
JP
Jolanta P.
Białystok
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam przesyłkę z dostarczeniem przez kuriera, poniewaz mam swoje lata i ciężko mi wnosić zakupy na 4 piętro na którym mieszkam.Dostałam informację od firmy przewozowej, że przesyłka będzie dostarczona w sobotę w g .12.00 -14.00. Cały dzień byłam w domu a około 15.00 dostałam informację, że kurier nie zastał mnie w domu ( co było nieprawda) i przesyłka jest do odbioru w punkcie. Teraz jestem zmuszona przynieść zakupy z odległego punktu. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy transportowej DHL. Jolanta Potęga
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za opinię, jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Informujemy, że ma Pani możliwość złożenia skargi na kuriera w firmie kurierskiej DHL, gdyż nie mamy wpływu na postępowanie przewoźnika. Pozdrawiamy.
8 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Dolina Noteci systematycznie pogarsza swoją ofertę, poprzez ograniczenie zniżek i wydłużanie terminów dostaw.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
9 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, w której co tydzień są objęte inne produkty promocją -10%. Pozdrawiamy
28 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Coraz częściej w puszkach jest pleśń i zepsute mieso
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl Pozdrawiamy
22 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak zwykle punktualność dostawy.Pupil w dalszym ciągu konsumuje apetytem. Prosiłabym o dołączanie od czasu do czasu pokrywki do konserw.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
27 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
17 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
zbyt długi czas oczekiwania zamawiałam w niedziele a paczka przyszła w czwartek, wcześniejsze zamówienia były realizowane dużo szybciej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
17 lis 2023
Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Był on spowodowany dużą liczbą zamówień. Wierzymy, że pomimo tej sytuacji nasza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie. Pozdrawiamy
19 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak zawsze bardzo dlugi czas od zlozenia zamowienia do jego wysylki. Dostalem prosbe o ocene zamowienia, a nie dostalem zamowienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dolina Noteci - sklep internetowy Dolina-Noteci.pl
20 lis 2023
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że według naszego regulaminu czas na wysyłkę zamówienia wynosi 48h, sam transport paczki wynosi około 1 dnia roboczego. Zamówienie zostało złożone 15 listopada po godzinie 20 i zostało wysłane 17 listopada po godzinie 9. Pozdrawiamy.