dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 10 583Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (7987) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (10 583)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 miesiące temu
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


9 miesiące temu
Niestety, zawiodłem się. Karmę Rafi kupuję już bardzo długo, jest ona ulubionym przysmakiem mojego psa. Zawsze kupowałem w osiedlowym sklepie, i jak zawsze większą ilość( całe pudło). Niestety kiedyś nie dojechała dostawa i zmuszony byłem kupić bezpośrednio u Państwa. Przesyłka dotarła, od razu podałem jeden baton psu, ale poczułem dziwny zapach. Pies jej nie zjadł , ale myślałem że nie jest głodny. Na wieczór dostał 2 batony a karma tak samo źle pachniała. Czuć z niej jakby ferment kaszy bądź podpsute mięso (wprost jakby zdechlizna leśna) , niestety karma raczej nadaje się albo do zwrotu albo do śmieci. Dziwię się, że taka firma może zrobić taaką wpadkę.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(7)
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zagniecione puszki. Tym razem na 12 puszek 6 było bardzo mocno zgniecionych i nie była to wina firmy kurierskiej bo opakowanie nie było zniszczone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że puszki z widocznym uszkodzeniem nigdy nie zostałyby przez nas zapakowane i wysłane do klienta. Do uszkodzeń puszek doszło zatem najprawdopodobniej w wyniku niewłaściwej obsługi paczki przez kuriera. Karton jest wytrzymały, jednak w wyniku uderzeń towar znajdujący się w środku jak najbardziej mógł ulec uszkodzeniu. W przypadku takich sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią, bądź wysyłając wiadomość na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl - wymienimy uszkodzone puszki na wolne od jakichkolwiek wad. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zadbać o jakość przesłanych produktów i realizacji zamówienia. Przy zamówieniu 24 sztuk puszek karmy 11 z nich było zdeformowanych nawet w stopniu znacznym, w tym także dwie sztuki gratisu. Jako stały klient, jestem bardzo rozczarowana taką realizacją zamówienia. Dla mnie forma też ma znaczenie, a nigdy robiąc zakupy w sklepiestacjonarnym nie wybrałabym uszkodzonego produktu. Przy zakupioe on-line niestety nie mam wyboru. Zdjęcia zostały załączone przy złozonej reklamacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię i jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę osób pakujących paczki, aby zabezpieczały produkty używając do tego większej ilości wypełniacza. Zapewniamy, że uszkodzone puszki nigdy nie zostałyby wysłane do klienta. Do uszkodzenia produktów musiało dojść podczas transportu. W przypadku takich sytuacji należy zgłosić reklamację poprzez formularz dostępny na stronie. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Saszetka danie z królika była zepsuta, mało się zwymiotowałam. Wcześnie kupiłam fileciki z kurczaka i jest to mielonka, której koty nie chcą jeść, a kiedyś były to kawałki mięsa kurczaka w sosiku. Szkoda. Bardzo długo korzystałam z doliny noteci, ale już raczej nie zamówię. Jakość strasznie poszła w dół.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jeżeli w zamówieniu zdarzy się, że jakiś towar zostanie uszkodzony proszę zgłosić to bezzwłocznie - naprawimy ten problem. Natomiast jeżeli chodzi o zmianę konsystencji karmy dla kota to produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Koszyk zakupowy, brak porządnego sortowania produktów, ciągle pojawia się cały asortyment pomimo podejmowania prób szczegółpwego sortowania produktów, brak możliwosci zrealizowania nowego zamówienia na podstawie starego, słaby wybór firm kurierskich i najwazniejsze, zbyt powolna realizacja zamówień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 miesiące temu
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię. Jeżeli chodzi o problem z filtrowaniem produktów na stronie internetowej to prosimy o informację z jakiej przeglądarki Pan korzysta - zgłosimy problem do Działu IT. W kwestii firm kurierskich miło jest nam poinformować, iż w niedługim czasie dostępna będzie również nowa opcja do wyboru, mianowicie będzie to Firma Kurierska jaką jest DPD. Odnośnie braku możliwości ponowienia poprzedniego zamówienia - Po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej należy wejść w Moje Konto -> Produkty -> Lista zakupionych produktów, a następnie dodać do koszyka produkty, którymi jest Pan zainteresowany. Po przeanalizowaniu Pańskich zamówień stwierdzamy, iż ich realizacja przebiega sprawnie, paczki wysyłane są na drugi dzień od złożenia zamówienia. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Brak informacji ze karma która była o konsystencji filecików (tuńczyk) jest obecnie w formie pasztetu. Brak tez możliwości takiego wyboru. Kupiłam kilka zgrzewek i kot tego nie je. Problem w tym ze wogóle nie je bo innej nie chce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię. Produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy Premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
W paczce zamiast 30 sztuk było tylko 28
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 miesiące temu
Dzień dobry, dziękuejmy za opinie. Z informacji otrzymanych przez nasz Dział Obsługi Klienta wynika, iż usterka w postaci braku 2 puszek z zestawu została naprawiona i brakujące puszki zostały dosłane. Jeszcze raz przepraszamy i cieszymy się, że udało się ten błąd naprawić. :)
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię