dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 12 198Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (6185) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (12 198)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 lut 2022
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


30 lis 2021
Wysyłka szybka ale mam zastrzeżenia do gratisów ; karma 120 zł , w zestawie 140zł i gratis 3 puszki !!!!!! Jaki to gratis skoro 20 zł wyższej ceny na karmę pokrywają wartość puszek !!!! Wzięłam zestaw bo i tak potrzebuję puszki , ale nie toleruje robienia klientów w konia . a takie postępowanie zachwiało moim zaufaniem do was . Może nawet zmienię firmę , zwłaszcza że karma nie namięka w wodzie . Wg specjalistów niemieckich karma twarda , zanim zostanie strawiona może powodować uszkodzenie żołądka u psa . Małgorzata +3 psy
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(7)
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2021
Zadbać o jakość przesłanych produktów i realizacji zamówienia. Przy zamówieniu 24 sztuk puszek karmy 11 z nich było zdeformowanych nawet w stopniu znacznym, w tym także dwie sztuki gratisu. Jako stały klient, jestem bardzo rozczarowana taką realizacją zamówienia. Dla mnie forma też ma znaczenie, a nigdy robiąc zakupy w sklepiestacjonarnym nie wybrałabym uszkodzonego produktu. Przy zakupioe on-line niestety nie mam wyboru. Zdjęcia zostały załączone przy złozonej reklamacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
28 gru 2021
Dziękujemy za opinię i jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę osób pakujących paczki, aby zabezpieczały produkty używając do tego większej ilości wypełniacza. Zapewniamy, że uszkodzone puszki nigdy nie zostałyby wysłane do klienta. Do uszkodzenia produktów musiało dojść podczas transportu. W przypadku takich sytuacji należy zgłosić reklamację poprzez formularz dostępny na stronie. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
12 sty 2022
Saszetka danie z królika była zepsuta, mało się zwymiotowałam. Wcześnie kupiłam fileciki z kurczaka i jest to mielonka, której koty nie chcą jeść, a kiedyś były to kawałki mięsa kurczaka w sosiku. Szkoda. Bardzo długo korzystałam z doliny noteci, ale już raczej nie zamówię. Jakość strasznie poszła w dół.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
13 sty 2022
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jeżeli w zamówieniu zdarzy się, że jakiś towar zostanie uszkodzony proszę zgłosić to bezzwłocznie - naprawimy ten problem. Natomiast jeżeli chodzi o zmianę konsystencji karmy dla kota to produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
9 lut 2022
Koszyk zakupowy, brak porządnego sortowania produktów, ciągle pojawia się cały asortyment pomimo podejmowania prób szczegółpwego sortowania produktów, brak możliwosci zrealizowania nowego zamówienia na podstawie starego, słaby wybór firm kurierskich i najwazniejsze, zbyt powolna realizacja zamówień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
10 lut 2022
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię. Jeżeli chodzi o problem z filtrowaniem produktów na stronie internetowej to prosimy o informację z jakiej przeglądarki Pan korzysta - zgłosimy problem do Działu IT. W kwestii firm kurierskich miło jest nam poinformować, iż w niedługim czasie dostępna będzie również nowa opcja do wyboru, mianowicie będzie to Firma Kurierska jaką jest DPD. Odnośnie braku możliwości ponowienia poprzedniego zamówienia - Po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej należy wejść w Moje Konto -> Produkty -> Lista zakupionych produktów, a następnie dodać do koszyka produkty, którymi jest Pan zainteresowany. Po przeanalizowaniu Pańskich zamówień stwierdzamy, iż ich realizacja przebiega sprawnie, paczki wysyłane są na drugi dzień od złożenia zamówienia. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
31 gru 2021
Brak informacji ze karma która była o konsystencji filecików (tuńczyk) jest obecnie w formie pasztetu. Brak tez możliwości takiego wyboru. Kupiłam kilka zgrzewek i kot tego nie je. Problem w tym ze wogóle nie je bo innej nie chce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
3 sty 2022
Dziękujemy za opinię. Produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy Premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
11 mar 2022
Zagniecione puszki. Tym razem na 12 puszek 6 było bardzo mocno zgniecionych i nie była to wina firmy kurierskiej bo opakowanie nie było zniszczone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 mar 2022
Dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że puszki z widocznym uszkodzeniem nigdy nie zostałyby przez nas zapakowane i wysłane do klienta. Do uszkodzeń puszek doszło zatem najprawdopodobniej w wyniku niewłaściwej obsługi paczki przez kuriera. Karton jest wytrzymały, jednak w wyniku uderzeń towar znajdujący się w środku jak najbardziej mógł ulec uszkodzeniu. W przypadku takich sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią, bądź wysyłając wiadomość na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl - wymienimy uszkodzone puszki na wolne od jakichkolwiek wad. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
14 gru 2021
W paczce zamiast 30 sztuk było tylko 28
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
17 gru 2021
Dzień dobry, dziękuejmy za opinie. Z informacji otrzymanych przez nasz Dział Obsługi Klienta wynika, iż usterka w postaci braku 2 puszek z zestawu została naprawiona i brakujące puszki zostały dosłane. Jeszcze raz przepraszamy i cieszymy się, że udało się ten błąd naprawić. :)
 Opinia zweryfikowana
21 gru 2021
Zgłoś opinię