Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
15 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Mój Leoś wybredny a mokre karmy Doliny Noteci uwielbia jak żadne inne 🤩 wybór jest ogromny więc zawsze można spróbować czegoś nowego ☺️ obecnie jesteśmy w trakcie testowania suchych karm . Z czystym sumieniem polecam bo piesek zadowolony, zdrowy, sierść piękna, ząbki również , problemów trawiennych brak no i oczywiście podniebienie usatysfakcjonowane różnorodnością smaków 😃 😍
W dniu 25.04.2024 złożyłam zamówienie, do dnia 02.05.2024 nie otrzymałam przesyłki. Gdyby nie fakt, że zapłaciłam za karmę to pewnie bym jej nie odebrała ponieważ byłam zmuszona zakupić inną karmę u innego dostawcy.
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
14 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 sie 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
1 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Dramat-opakowanie. Towar , usługa Ok,
Sama usługa bdb. Złą ocenę wydaję za opakowanie. Wielki karton dla jednej torby 5kg. Po co ten karton? Wystarczyłoby zawinąć torbę i tyle. Ciężar dla środowiska i kłopot dla mnie z tym kartonem. Jeśli to się nie zmieni, to nie będę tu kupować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
1 sie 2024
Dzień dobry. Staramy się jak najlepiej pakować nasze zamówienia by uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Po zapakowaniu worka karmy w samą folię istnieje bardzo duże ryzyko rozerwania opakowania. Zależy nam na środowisku, dlatego ograniczyliśmy do minimum używania plastikowych opakowań. Wszystkie nasze zamówienia pakowane są w ekologiczne pudełka, wraz z papierowym wypełniaczem pochodzącym z recyklingu. Pozdrawiam.
25 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 lip 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
28 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Długa wysyłka
Jestem stałym klientem Doliny Noteci i co miesiąc ( co zamówienie) dłużej trwa wysyłka ze strony sklepu niż przewoźnika
Samo pakowanie trwa u was niekiedy 1,5 dnia!
Jest to dziwne, patrząc na konkurencję
Głupie ubrania idą szybciej, niż produkt pierwszej potrzeby
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 maj 2024
Dzień dobry, przykro nam, że jest Pani niezadowolona z czasu realizacji zamówienia. Jest on uzależniony od wielu różnych czynników, np. okresy świąteczne. Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, zgodnie z naszym regulaminem robimy to maksymalnie w ciągu 48 godzin. Od momentu złożenia zamówienia Pani przesyłka została doręczona w ciągu dwóch dni roboczych. Pozdrawiam.
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety kot Ragdoll nie był chętny do jedzenia tej karmy. Zjadał małą ilość i było widać że nieodpowiada mu. Karmę oddałem znajomej która ma dachowca i również nie jest zbyt zainteresowany tą karmą. Także niestety muszą ją ocenić jako nie udany zakup.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Jestem nam przykro, iż zakupiona karma nie była odpowiednia dla pupila, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą pozostałą ofertą sprzedażową. Spośród niej będzie można wybrać produkt, który przypadnie do gustu kotu. Pozdrawiamy
3 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Dostawa paczki
Jestem wierny firmie ale powoli zaczynam byc podirytowany.
W srode rano zamowilem puszki dla psiaka, a do piatku zamowienie nie doszlo.
Jest to dosc dziwne w erze dostaw na drugi dzien.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 gru 2023
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że według naszego regulaminu czas na wysyłkę zamówienia wynosi 48h. Zamówienie zostało złożone 29 listopada po godzinie 10 i zostało wysłane 30 listopada po godzinie 15. Firma kurierska w ciągu 2 dni roboczych doręcza paczki pod wskazany adres.
Pozdrawiamy.
17 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Tym razem niska ocena, gdyż trzy z pięciu zamówionych puszek (800g) miały (widoczne gołym okiem) wgniecenia.
Wg mnie takie puszki powinny być ew. w ofercie wyprzedażowej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
18 paź 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
20 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Pierwszy raz czekałam na przesyłkę tydzień czasu. Zamówienie złożyłam we wtorek, a dopiero w poniedziałek dostałam. Część puszek wgniecionych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
21 maj 2024
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Opóźniona wysyłka zamówień wynikała z wzmożonej ilości zamówień w ostatnim czasie. Paczki staramy się pakować jak najszybciej, aby w ciągu 48H były u klienta. Zapewniamy, że sytuacja miała charakter incydentalny.
Pozdrawiam.
19 gru 2023
Opinia zweryfikowana
1.podczas zamawiania nie mogłem nigdzie znaleźć daty dostawy.
2.Długi czas dostawy !!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 gru 2023
Dziękujemy za opinię, chcielibyśmy poinformować, że czas wysyłki jest podany w naszym regulaminie: "Wszystkie złożone zamówienia Sprzedający stara się realizować jak najszybciej. Czas wysyłki zamówienia z naszego magazynu wynosi nie więcej niż 2 dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wybranej opcji dostawy."
25 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Rewolucje żołądkowe co wiąże się z leczeniem, przez co piesek się męczy .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 kwi 2024
Dzień dobry. Dziękujemy za przesłanie opinii, która jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Może Pani zgłosić reklamację na adres e-mail: sklep@dolina-noteci.pl Zachęcamy, również do zapoznania się z pozostałą ofertą sprzedażową, która może bardziej przypadnie do gustu pupilowi. Pozdrawiamy
24 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Dwie gwiazdki dlatego że miał być miks smaków A były tylko dwa smaki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
27 lis 2023
Dziękujemy za opinię. Wyjaśniamy, że zestaw, który został zakupiony zawiera 2 smaki: kurczak oraz cielęcina.
Taka informacja również widnieje na naszej stronie internetowej.
Pozdrawiamy.
18 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo długa wysyłka. Inne produkty niż w zamówieniu
Bardzo długa wysyłka. Dostałam inne produkty niż zamawiałam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 maj 2024
Dziękujemy za opinię, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
9 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety moja kotka nie przekonała się do karmy z puszki :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 paź 2023
Dzień dobry, zachęcamy do wypróbowania karmy w saszetkach, może bardziej posmakuje Pani kotce. Pozdrawiamy
17 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Dostawa nie zgodna z…
Niedostępne smaki .Dostawa nie zgodna z zamówieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
18 sty 2024
Dzień Dobry, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Prosimy o informację, czy w zamówieniu czegoś brakowało? Pozdrawiamy.
20 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dlugi czas oczekiwania na zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
21 maj 2024
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. W ostatnim tygodniu mieliśmy opóźnienie z powodu wzmożonej ilości zamówień. Zapewniamy, że sytuacja miała charakter incydentalny. Pozdrawiam.
10 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Jakość produktów znacząco spadła
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 paź 2023
Dzień dobry, prosimy o informację jakiego produktu dotyczy opinia. Pozdrawiam