Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia Ok . Przesyłka porządnie zapakowana- jak zawsze.Szkoda tylko , że na pudełku nie ma informacji żeby nie rzucać lub coś podobnego. Puszki dotarły , wszystkie mniej lub więcej zdeformowane- na zdjęciu przykład .Wina oczywiście firmy kurierskiej (rzucania przesyłek ).
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Saszetki z karmą miękką nie są zabezpieczone przez zniszczeniem w trakcie transportu. U mnie dwie na 12 były pęknięte i zawartość wyciekała. To17% straty.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
18 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych z firmą. Brak dla piesków gadżetów co kiedyś było normą. Firma zdobyła renomę a teraz ma w nosie klientów. Nie będę już korzystać z usług Doliny Noteci. Po za tym bardzo popsóła się jakość karmy mokrej jest niechętnie zjadana przez pieski.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za opinię. Do każdego złożonego zamówienia jest możliwość dodania produktu za 1 grosz.
Jeżeli uważa Pan, że mokra karma jest wątpliwej jakości, prosimy o złożenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
25 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam karmę suchą dla kota z datą ważności 06.2023. wcześniej też mi taką dali więc zaznaczyłam żeby była z dłuższą datą ważności bo mój kot niewiele je.Nie udało się, widać nie czytają uwag od kupujących. Dlatego tylko 2 gwiazdki. Czytajcie daty ważności!
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w środę dostałam po świętach chociaż piszecie Państwo 96%przesyylek dociera następnego dnia.Szkoda ze znalazłam się w 4%
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
15 maj 2023
Opinia zweryfikowana
przyśpieszyć dostawy!
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
19 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
19 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Długa realizacja zamówienia i pani z obsługi klienta bardzo nie miła.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.