cewe.pl
Opinie:

Opinie (1206) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8279)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

 Sortuj  
Trafność
(18)
(15)
Resetuj
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość druku pozostawia wiele do życzenia. Transfer gubi szczegóły. Nie nadaje się do drukowania drobnych elementów i wzorzystych motywów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Konsultanci służą pomocą. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą satysfakcjonujące.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w terminie, który miał gwarantować dostawę przed świętami, a niestety nie zostało zrealizowane.
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na zdjęciach nie bylo na odwrocie daty wykonania zdjecia. W poprzednich zamowienich byla
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisano ze min zamówienie to 10 sztuk. Czemu dostałam 1?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kalendarz - w opisie kalendarza było napisane, że format A4, więc byłam przekonana, że zdjęcie będzie formatu A4 i kartka z kalendarza. Jednak po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zdjęcie jest formatu zeszytu B5 i kartka z kalendarza też, a hak się to rozłożyło, to w sumie wyszedł rozmiar A4. Zamówienie wykonane świetnie, bez zastrzeżeń i szybko, jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła na minus to ten rozmiar całkowity kalendarza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Bardzo nam miło, że jakość wydruku spełniła Pani oczekiwania. Zgodnie z informacjami dostępnymi w naszym serwisie internetowym wszystkie wymiary kalendarzy dotyczą gotowych produktów . Nasza infolinia jest do dyspozycji codziennie. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie. Zapraszamy do kontaktu.
8 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy około 30 odbitkach tego samego zdjęcia, nie otrzymałem 30'u, identycznych kopii... czasami są widoczne mocne przebarwienia na górze, co niestety psuje efekt po włożeniu zdjęć do antyramy. Książki wychodzą Państwu zdecydowanie lepiej niż "taśmowa praca".
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
9 cze 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. W celu wyjaśnienia opisanej przez Panią sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie zweryfikują Pani zgłoszenie. Serdecznie zapraszamy.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam świąteczne fotokartki dla całej rodziny, ktore miały dojść do adresatów między 21 a 22 grudnia. Jest 26 grudnia, a kartki do tej pory nie zostaly doręczone. Szkoda, że termin nie został dotrzymany i świąteczne życzenia dojdą po świętach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że codziennie pracujemy nad zachowaniem wszelkich terminów realizacji. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Konsultanci są do Pani dyspozycji.
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia wyszły BARDZO ciemne, właściwie muszę je albo wydrukować raz jeszcze. Przed zamówieniem większej ilości wydruków polecam sprawdzenie jakości na mniejszym formacie, najlepiej to samo zdjęcie w różnych wariantach.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Minus za dostawę

Przesyłka dotarła w dwóch kopertach w różnym czasie. Jedna została w punkcie odbioru otworzona i tak mi doręczona... Produkt ok- ale jakość dostawy pozostawia wiele do życzenia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Mamy nadzieję, że następne zamówienie oraz jego odbiór sprawi Pani samą radość.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jedyna możliwość dostawy to przesyłka Pocztexem, który jest tragedią. Kurierzy w ogóle się nie pojawiają. Przesyłki trzeba odbierać na poczcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że w naszej ofercie udostępniamy różne rodzaje dostaw, m.in. przez DPD, DHL, Pocztę Polską i Inpost. Szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej. Informacji chętnie udziela również nasze Biuro Obsługi Klienta. Kontakt jest możliwy codziennie. Zapraszamy.
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Margines na boku strony złe zadziałał i napis jest ucięty Poza tym okładka albumy miała widoczne klejenie i rant jest krzywy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
8 maj 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda zgłoszona uwaga pozawala podnosić jakość świadczonych przez nas usług. Jest nam niezmiernie przykro, że CEWE Fotoksiążka nie spełniła Pani oczekiwań. Zapraszamy do złożenia reklamacji. Zapewne będziemy mogli pozytywnie rozwiązać Pani zgłoszenie.
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wydruku, jak ze zwykłej drukarki, a nie fotograficznej. Produkt niewarty tych pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za sugestię dotyczącą zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących jakości wykonanej usługi zapraszamy do złożenia reklamacji. Zapewniamy, że zadowolenie Klienta jest dla nas bardzo ważne, dlatego dołożymy starań, aby sposób rozwiązania okazał się dogodny.
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Listwa za 40pln do kalendarza to żart i bubel w jednym. Więcej tego nie kupię i odradzam innym
Zgłoś opinię
18 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Rozmiary koszulek zawyżone dość sporo niestety nadruk również nienajlepszej jakości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Szanowna Pani, dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące rozmiarów wykonywanych przez nas koszulek znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku wątpliwości nasi specjaliści są do Pani dyspozycji, również w kwestiach dotyczących wykonanego wydruku. Serdecznie zapraszamy.
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość wydruku niektórych zdjęć, tych bardziej nasyconych kolorami bardzo średnie…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
16 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że jakość odbitek nie sprostała Pani oczekiwaniom. W naszym serwisie istnieje możliwość zamówienia zdjęć z korekcją lub bez korekcji. Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
22 zł za podstawkę, która jest warta 2 zł to trochę przesada. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
24 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcie przyszło pomięte i w złej jakości. Cena nieadekwatna do jakości
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
10 paź 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Jest nam niezmiernie przykro, że z powodu zaistniałych okoliczności. Zapraszamy do złożenia reklamacji, zapewne będziemy mogli rozwiązać pozytywnie Pani zgłoszenie.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt dłuo czekałam na realizację zamówienia. Dodatkowo paczka zaginęła!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Wraz z współpracującymi z nami firmami kurierskimi dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane prawidłowo i w jak najszybszym terminie. Mamy nadzieje, że podjęte przez nas działania przyczyniły się do szybkiej dostawy przesyłki, a wykonana usługa sprawiła wiele radości.