cewe.pl
Opinie:

Opinie (1206) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8279)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

 Sortuj  
Trafność
(60)
(15)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jakość bindowania do poprawy
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Duże możliwości programu i łatwość obsługi...książkę sama układam i czasem brakuje mi szablonów
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeden z produktów dotarł ubrudzony - słabo.
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ux kreatora kalendarzy i stabilność tej apki pozostawia duża przestrzen do poprawy ;) Pozatym sprawnie i fajnie
Zgłoś opinię
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Andrzej

Zdjęcia ok
Zgłoś opinię
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w terminie, który miał gwarantować dostawę przed świętami, a niestety nie zostało zrealizowane.
Zgłoś opinię
20 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Jakość wydruku w porządku ale słaby kreator oraz logo i kod kreskowy cewe na okładce?!

Jakość wydruku w porządku. Do poprawy 1) kreator fotoksiążek toporny w obsłudze, brak podstawowych narzędzi jak wysrodkowanie/wyrównanie obrazu 2) logo cewe oraz kod kreskowy w kilku miejscach na okładce psują efekt. Następnym razem zamówię u innej firmy gdzie można wydrukować bez logo i kodu
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Reklama która obrzydza fotoksiążkę

Planowanie książki online, wykonanie - bez zarzutu tylko.... przy planowaniu on-line cały czas widok zasłaniają okienka, jednego nie dało się ukryć. Po odebraniu fotoksiążki cały czas atakuję mnie reklamy cewe fotoksiążki, nawalają ze wszystkich mediów.
Zgłoś opinię
27 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

konieczny numer zamówienia

Jak odbieram zamówienie (juz po raz kolejny) to jest wielki problem z jego skompletowaniem jeżeli nie mam numeru zamówienia. Jest to dość przykre, bo mam wrażenie, że pan w punkcie mi robi wielką łaskę. W podziemiach Galerii nie działa internet wiec nie mogłam sprawdzić w aplikacji. Ogólnie flaki mi się przewracają na myśl, że jeszcze raz będę tam coś odbierać. Kubek jaki zrobiliście - zdjęcie wyszło dużo jaśniej na nadruku niż jest w oryginale. Kubek zachowam ze względow sentymantalnych, ale myślę, że możnabyło go robić lepiej albo
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety jeszcze zamówienie nie zostało odebrane bo Pocztex nie dosc że w ogóle nie spróbował dostarczyć przesyłki (trzymając moja Mamę cały dzień w domu), to oddał ja na pocztę do odbioru 2 dni później - co działo się z albumem w tym czasie nikt nie wie(!). Szczerze mówiąc powinnam dostać zwrot pieniędzy za przesyłkę bo moja 70letnia Mama sama musi ja odebrać.
Zgłoś opinię
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Mało intuicyjny sposób płatności

Świetnej jakości wyrób. Szybka dostawa. Jednak składanie zamówienia, a szczególnie dokonanie opłaty mogłoby być łatwiejsze. Szkoda, że w przypadku nieprzejścia płatności (na przykład wskutek pomyłki) podczas zamówienia nie można dokonać opłaty za to samo zamówienie tylko trzeba składać kolejne zamówienie od początku.
Zgłoś opinię
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki i ślad po nim zaginął. Duży plus za reakcję, zamówienie zostało przygotowane jeszcze raz i wysłane. Wybrałam wydruk zdjęć w wersji premium i nie jestem zadowolona. Wszystkie zdjęcia były zbyt jasne, mimo że w rzeczywistości takie nie są. Wygląda to naprawdę niedobrze
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkt (brelok) ok, komunikacja średnia

Jestem zadowolony z produktu (brelok z nadrukowanym zdjęciem). Komunikacja w związku z zamówieniem mogłaby być lepsza. W mailu jest informacja, że produkt będzie do odbioru w ciągu 2-3 dni. Przyjechałem pod koniec 3 dnia i jeszcze go nie było i żadnej informacji o opóźnieniu.
Zgłoś opinię
27 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia w szybkim czasie, strona internetowa super, szybko się załadowało 500 zdjęć, jednak nie wiem czemu zamawiałam matowe a dostałam błyszczące, nie mogę w zamówieniu znaleźć informacji o tym jakie były zamawiane( czy to mój błąd czy może jednak nie)
Zgłoś opinię