cewe.pl
Opinie:

Opinie (1225) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8262)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

 Sortuj  
Trafność
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam świąteczne fotokartki dla całej rodziny, ktore miały dojść do adresatów między 21 a 22 grudnia. Jest 26 grudnia, a kartki do tej pory nie zostaly doręczone. Szkoda, że termin nie został dotrzymany i świąteczne życzenia dojdą po świętach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że codziennie pracujemy nad zachowaniem wszelkich terminów realizacji. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Konsultanci są do Pani dyspozycji.
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia wyszły BARDZO ciemne, właściwie muszę je albo wydrukować raz jeszcze. Przed zamówieniem większej ilości wydruków polecam sprawdzenie jakości na mniejszym formacie, najlepiej to samo zdjęcie w różnych wariantach.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Minus za dostawę

Przesyłka dotarła w dwóch kopertach w różnym czasie. Jedna została w punkcie odbioru otworzona i tak mi doręczona... Produkt ok- ale jakość dostawy pozostawia wiele do życzenia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Mamy nadzieję, że następne zamówienie oraz jego odbiór sprawi Pani samą radość.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w terminie, który miał gwarantować dostawę przed świętami, a niestety nie zostało zrealizowane.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wydruku, jak ze zwykłej drukarki, a nie fotograficznej. Produkt niewarty tych pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za sugestię dotyczącą zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących jakości wykonanej usługi zapraszamy do złożenia reklamacji. Zapewniamy, że zadowolenie Klienta jest dla nas bardzo ważne, dlatego dołożymy starań, aby sposób rozwiązania okazał się dogodny.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt dłuo czekałam na realizację zamówienia. Dodatkowo paczka zaginęła!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Wraz z współpracującymi z nami firmami kurierskimi dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane prawidłowo i w jak najszybszym terminie. Mamy nadzieje, że podjęte przez nas działania przyczyniły się do szybkiej dostawy przesyłki, a wykonana usługa sprawiła wiele radości.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Quality of photo and font was low
Zgłoś opinię
24 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcie przyszło pomięte i w złej jakości. Cena nieadekwatna do jakości
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
10 paź 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Jest nam niezmiernie przykro, że z powodu zaistniałych okoliczności. Zapraszamy do złożenia reklamacji, zapewne będziemy mogli rozwiązać pozytywnie Pani zgłoszenie.
24 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wydruk był brudny co zauważyłem dopiero w domu. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
29 lis 2023
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności. Zależy nam, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania w 100%. Jeśli wykonany produkt nie jest satysfakcjonujący, może Pan skorzystać z Gwarancji 100% Satysfakcji lub złożyć reklamację. Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
14 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia przyszły zagięte na rogach w rozerwanym opakowaniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 maj 2023
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności. Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat dostarczonej przesyłki z pewnością pozwolą podjąć odpowiednią interwencję w firmie przewozowej i wyeliminować podobne zdarzenia w przyszłości.
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Źle wykonana usługa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
11 wrz 2023
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Podczas zamawiania zdjęć przez nasz serwis internetowy istnieje możliwość określenia czy zdjęcia mają być wykonane w formacie klasycznym, czy zgodnie z oryginalną proporcją, którą stworzył aparat. Nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszystkie kwestie. Zapraszamy do kontaktu.
19 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
RL
Renata l.
Poznań
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię