Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu.
Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent.
Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei.
Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
Jakiś czas temu zostało złożone do Państwa zamówienie zdjęć w różnych formatach, które zostało przesłane w dwóch przesyłkach. W związku z zamkniętym punktem odbioru przesyłki nie zostały dostarczone i na stronie DHL zauważyłam, że przesyłki utknęły u firmy kurierskiej. Wykonałam przekierowanie jednej paczki (tam też był problem ze zmianą ulicy, ale jakoś się udało) i ta przesyłka do mnie dotarła. O drugą przesyłkę zadzwoniłam do Państwa w celu interwencji, gdzie podałam adres do wysyłki. Pani powiedziała, że przekieruje paczkę. Niestety następnie paczka wróciła do nadawcy, bo nikt z pracowników jej nie przekierował. Teraz znów pracownik firmy proponuje mi inny punkt odbioru, gdzie wcześniej był ustalony adres do wysyłki. Jedno wielkie zamieszanie.
Zdjęcia Ok, czas oczekiwania na wysłanie ZA DŁUGI!
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
13 dni temu
Bardzo nam miło, że udało nam się spełnić oczekiwania względem jakości wykonanych zdjęć. W kwestii terminów realizacji chcielibyśmy poinformować, że na naszej stronie internetowej można się zapoznać z pełnym terminarzem wykonywanych usług. Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
10 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Obraz został źle wydrilukowany, spira cześć znalazła się z tylu
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
29 sie 2023
Zależy nam, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania w 100%. Jeśli wykonany produkt nie jest satysfakcjonujący, może Pan skorzystać z Gwarancji 100% Satysfakcji. Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
8 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Przy około 30 odbitkach tego samego zdjęcia, nie otrzymałem 30'u, identycznych kopii... czasami są widoczne mocne przebarwienia na górze, co niestety psuje efekt po włożeniu zdjęć do antyramy.
Książki wychodzą Państwu zdecydowanie lepiej niż "taśmowa praca".
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
9 cze 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. W celu wyjaśnienia opisanej przez Panią sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie zweryfikują Pani zgłoszenie. Serdecznie zapraszamy.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
6 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Niewyraźne zdjęcia, słabo edytowane a zapłaciłam za taka usługę. Więcej nie zamówię bo połowa zdjęć jest albo niewyraźna albo ma zmienione kolory. Na jednym zdjeciu paznokieć ma inny kolor niż pozostałe a w oryginale wszystkie maja ten sam kolor. Robione komputerowo. Nikt nad tym nie panuje.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
17 mar 2023
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dołoży wszelkich starań, aby wyjaśnić opisany problem. Zapraszamy do złożenia reklamacji.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Aplikacja działa sprawnie i jest łatwa w obsłudze. Mam zastrzeżenie, że przy zmianie papieru resetuje się większość ustawień indywidualnych w szablonie. Dodatkowo niestety wysoka cena sprawia że w przyszłości pewnie będę szukać innych rozwiązań.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
23 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Niewygodny sposób składania zlecenia na fotoksiazke. Wysyłasz, płacisz... dostajesz komunikat, że znaleziono bledy, poprawiasz, wysylesz, JESZCZE RAZ PŁACISZ...
Kasa wraca, ale niesmak z obsługi pozostaje.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
4 kwi 2023
W naszym serwisie internetowym oferujemy różne drogi składania zamówień na nasze fotoprodukty. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy sposób był intuicyjny i prosty w obsłudze. W przypadku sugestii mogących ulepszyć nasz serwis, jesteśmy otwarci na propozycje. Wszelkie opinie można przekazać do naszego Biura Obsługi Klienta. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
19 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Klejenie okładki nie jest zrobione poprawnie. Przy pierwszym otworzeniu fotoksiazki rozkleilo się i wyglada to teraz bardzo zle. Raczej nie zamówię ponownie
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
24 lis 2022
Bardzo dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Przykro, że zaistniała przesłanka do reklamacji. Zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy starań, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały kłopot.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
7 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Aplikacja mało intuicyjna jak dla kogoś kto pierwszy raz się nią posługuje, ale ogólnie nie jest źle album jakościowo bardzo dobry
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 sty 2023
Bardzo nas cieszy, że wykonana CEWE Fotoksiążka spełniła oczekiwania. W przypadku wątpliwości dotyczących obsługi edytora on-line, czy programu projektowego nasze Biuro Obsługi Klienta codziennie służy radą i pomocą. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
10 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiłem kalendarz z własnymi zdjęciami. Przyszedł nawet ładny, ale po 15 dniach (deklarowali wysyłkę w tydzień). Trochę słabo.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
23 sty 2023
W trosce o zadowolenie naszych Klientów, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis internetowy były realizowane i dostarczane w terminie. Niemniej, w okresach dużej aktywności, zdarzają się sytuacje, nad wyeliminowaniem których mocno pracujemy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
25 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Margines na boku strony złe zadziałał i napis jest ucięty
Poza tym okładka albumy miała widoczne klejenie i rant jest krzywy.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
8 maj 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda zgłoszona uwaga pozawala podnosić jakość świadczonych przez nas usług. Jest nam niezmiernie przykro, że CEWE Fotoksiążka nie spełniła Pani oczekiwań. Zapraszamy do złożenia reklamacji. Zapewne będziemy mogli pozytywnie rozwiązać Pani zgłoszenie.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
12 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Obsługa klienta reklamacyjna to nieporozumienie
Totalny brak pokory do klienta
Brak rozwiązania problemu
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 sty 2023
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Mając na uwadze najwyższe standardy obsługi Klienta dbamy, aby każde zgłoszenie zostało rozwiązane w satysfakcjonujący sposób. Niezależnie od przyczyny, każdy nasz Klient może skorzystać z Gwarancji 100% Satysfakcji. Jeśli otrzymane zamówienie z jakichś powodów nie spełnia oczekiwań, można je zwrócić kontaktując się uprzednio z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
20 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Zamówienie-plakat przyszedł pognieciony i do tej pory nie ma odzewu z działu obsługi w tej sprawie.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 sty 2023
Uprzejmie informujemy, że odpowiedź z propozycją możliwych rozwiązań zgłoszonego problemu została wysłana niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Pani. Z przyczyn od nas niezależnych zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują nasze wiadomości jako spam. Prosimy zatem o weryfikację pozostałych folderów w programie pocztowym.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
17 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Czas realizacji !!!
Czas realizacji!
Czekam już 11 dni, a status wciąż "w trakcie produkcji".
No kaman :-(
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
31 sty 2023
Dziękujemy za opinię wyrażoną opinię. Bardzo nam przykro, że zawiedliśmy Pana oczekiwania w aspekcie czasu dostarczenia zamówionego przez Pana produktu. Cała sytuacja została zweryfikowana i obiecujemy, że wyciągniemy z niej odpowiednie wnioski.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
22 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Nie dostałem sms potwierdzającego, że moje zamówienie czeka na mnie w punkcie
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
23 sty 2023
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru jest wysyłana z chwilą kiedy usługa jest już dostępna w punkcie sprzedaży. Z przyczyn niezależnych, np. zakłócenia u dostawców sieci komórkowych, przepełniona skrzynka zdarza się, że informacja może nie dotrzeć.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
2 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z obsługą klienta, a efekt ostateczny produktu średni.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że nie udało nam się sprostać Pani oczekiwaniom. Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą ulepszyć nasz serwis.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
22 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Nieterminowość
Po raz drugi z kolei przesyłka nie została doręczona w terminie.
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
24 lis 2022
Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis były dostarczone w terminie. Na stronie internetowej udostępniamy cennik usług wraz z szczegółowymi terminami. Dodatkowa informacja, dotycząca czasu wykonania zamawianej usługi, dostępna jest również w koszyku. Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne.
Klient cewe.pl
Zgłoś opinię
25 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Brak informacji ze zamówienie jest do odbioru
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
23 sty 2023
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują niektóre wiadomości do różnych podfolderów, nie zawsze do głównej skrzynki odbiorczej. W przypadku braku powiadomienia, prosimy o weryfikację programu pocztowego.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.