cewe.pl
Opinie:

Opinie (1225) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8262)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

 Sortuj  
Trafność
(19)
(15)
(43)
Resetuj
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłam kalendarze Status zamówienia Twoje zamówienie od 14.01.2024 Przewidywany termin dostawy: 19.01.2024 - 22.01.2024 dramat z kedzierzyna do kędzierzyna 3 dni robocze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, jak nieprzyjemna jest sytuacja, gdy przesyłka nie dociera w oczekiwanym terminie. Szczerze przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, że wraz z naszymi partnerami wysyłkowymi dokładamy wszelkich starań, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Pani wszelkie niedogodności, a wykonany produkt spełnił Pani oczekiwania.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikatu że przesyłka jest do odbioru opóźnia całą realizację Brak możliwości płatności gotówką w miejscu odbioru
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na zdjęciach nie bylo na odwrocie daty wykonania zdjecia. W poprzednich zamowienich byla
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisano ze min zamówienie to 10 sztuk. Czemu dostałam 1?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłać kalendarz na poprawny adres
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość.
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Matma jakość i kolorystyka zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość produktów Cewe z roku na rok coraz gorsza... Robicie masowo i szybko zamiast dobrze. Zdjecia wydrukowane na kartkach są nieostre, wygląda jakby byla pikseloza chociaz byly wysokiej rozdzielczości. To ostatni raz jak skorzystalam z Waszych uslug po 13 latach, dalam Wam kolejną szansę po zeszłym roku i żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za opinie dotyczącą zamówienia. Uprzejme informujemy, że wdrażamy nowoczesne rozwiązania, aby jakość wykonywanych przez nas produktów była na najwyższym poziomie. Dbamy, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania. Jeśli jednak pojawią się przesłanki do niezadowolenia, nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszelkie kwestie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia zostały wywołane fatalnie, są ciemne i nieostre, zleciliśmy wywołanie jeszcze raz w zakładzie fotograficznym i jakość jest nieporównywalna a cena w zasadzie taka sama.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz dział obsługi klienta jest do Pana dyspozycji każdego dnia.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nierealizowane zamówienie na święta

Jestem rozczarowana poziomem usług Cewe. Zamówiłam produkt na prezent świąteczny w zalecanym terminie, aby przesyłka doszła do świąt. Przewidywana dostawa 20-21.12, dzisiaj kontaktuję się z BOK i otrzymuję informację, że zamówienie będzie 'prawdopodobnie' po świętach (jak nie później, tego nie wiedzą)z przyczyn technicznych. Dodatkowo dowiaduję się, że realizacją zajmuje się dział zagraniczny - nie ma takiej informacji na stronie, w opisie. Gdybym została poinformowana odpowiednio wcześniej o sytuacji, zamówiłabym inną rzecz realizowaną w PL. Miał być fajny prezent, a jest rozczarowanie i szukanie innego prezentu na ostatnią chwilę. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
16 lut 2024
Szanowna Pani, dziękujemy za przekazane uwagi. W imieniu całego zespołu pragniemy najmocniej przeprosić Panią za wszelkie utrudnienia. Rozumiemy, że sytuacja w której się Pani znalazła była niekomfortowa i z pewnością wyciągniemy z niej odpowiednie wnioski. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta choć częściowo zrekompensowała zaistniałe niedogodności. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Reklamacja

Dzień dobry. Chciałabym złożyć reklamację fotoksiążki. Książka została źle przycięta. Strony książki w projekcie były jednolite. Natomiast na dole każdej strony jest biały pasek z szarymi końcówkami elementów zakładam że innego projektu lub spadu. Załączam zdjęcia. Bardzo proszę o ponowne wykonanie książki należycie i zgodnie z gwarancją satysfakcji, którą tak ochoczo Państwo komunikujecie lub zwrot pieniędzy. Nie mogę czegoś takiego dać w prezencie. Numer zamówienia: 782538-135665 Pozdrowienia M. Bąk. Taką samą wiadomość wysłałam na Państwa @ kontaktowy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
16 lut 2024
Oczywiście, chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Nasz Dział Obsługi Klienta jest codziennie do Pani dyspozycji. Zapraszamy.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kalendarz - w opisie kalendarza było napisane, że format A4, więc byłam przekonana, że zdjęcie będzie formatu A4 i kartka z kalendarza. Jednak po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zdjęcie jest formatu zeszytu B5 i kartka z kalendarza też, a hak się to rozłożyło, to w sumie wyszedł rozmiar A4. Zamówienie wykonane świetnie, bez zastrzeżeń i szybko, jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła na minus to ten rozmiar całkowity kalendarza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Bardzo nam miło, że jakość wydruku spełniła Pani oczekiwania. Zgodnie z informacjami dostępnymi w naszym serwisie internetowym wszystkie wymiary kalendarzy dotyczą gotowych produktów . Nasza infolinia jest do dyspozycji codziennie. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie. Zapraszamy do kontaktu.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Od lat nie byłam tak zażenowana żadną firmą. Malutka ramka i zdjęcie w cenie 50 zł. Jestem w szoku. Bardzo niemiłe zaskoczenie. Nie zwróciłam uwagi na wielkość fotografii, mój błąd. Nigdy więcej zakupów w tej firmie. Empik foto bije ją na głowę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że oddajemy w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Dbamy o każdy szczegół gwarantując najwyższą jakość druku, na materiałach najlepszej jakości. Wszelkie informacje dotyczące parametrów zamawianej usługi udostępniamy na naszej stronie internetowej. W przypadku wątpliwości nasi specjaliści codziennie są do Pani dyspozycji, służąc radą i pomocą. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Jestem zawiedziona

Zamówiłam kartki świąteczne w szablonie premium że złotym napisem w ilości 20 sztuk. 6 sztuk miało jakieś złote bohomazy rozrzucone na calym zdjęciu jak i na ostatniej stronie. Dwie kartki nie miały w ogóle napisu. Poza tym na zamówienie czekałam ponad tydzień. Kartki były wyliczone do wysłania znajomym a przez to jak wyszły nie mogłam wysłać wszystkim tych kartek na święta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
16 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania. Jeśli jednak pojawią się przesłanki do niezadowolenia, nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszelkie kwestie. Zarówno dotyczące jakości wykonanego produktu jak i jego terminu realizacji. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo gwarancji na stronie dostawa nie została zrealizowana na czas. Skandaliczny jest też brak informacji, że paczka została dostarczona do punktu, 1-2 dni robocze kazało mi dwa razy bez skutku podejmować próbę odbioru paczki, która finalnie i tak nie dotarła. Kontakt na infolinii był niemożliwy, godzinę byłam pierwsza w kolejce. Dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
W trosce o zadowolenie naszych Klientów wraz z współpracującymi firmami kurierskimi, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane w naszym serwisie były dostarczane w terminie. Niemniej okres świąteczny związany jest z dużą aktywnością firm przewozowych. Pracujemy nad tym, aby opóźnienia się nie pojawiały, a nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie wyjaśni każdy problem. Kontakt jest możliwy codziennie przez czat, e-mail i telefon.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Drogo i beznadziejnie

Na zamówienie czekam już ponad 6 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i swiąt;p z weekendami i swietami 10). Miała być gwarancja dostawy przed świętami, za chwilę sylwester, a kalendarzy nadal nie ma. Może uda się je dostać chociaż na połowę nowego roku;D
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że zależy nam, aby każde zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie, a każdy klient miał dostęp do informacji dotyczących zamawianego produktu. Wszelkie informacje udostępniamy na naszej stronie internetowej. Pomocą służą również nasi specjaliści w Biurze Obsługi Klienta.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam świąteczne fotokartki dla całej rodziny, ktore miały dojść do adresatów między 21 a 22 grudnia. Jest 26 grudnia, a kartki do tej pory nie zostaly doręczone. Szkoda, że termin nie został dotrzymany i świąteczne życzenia dojdą po świętach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że codziennie pracujemy nad zachowaniem wszelkich terminów realizacji. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Konsultanci są do Pani dyspozycji.
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcia wyszły BARDZO ciemne, właściwie muszę je albo wydrukować raz jeszcze. Przed zamówieniem większej ilości wydruków polecam sprawdzenie jakości na mniejszym formacie, najlepiej to samo zdjęcie w różnych wariantach.
Zgłoś opinię