cewe.pl
Opinie:

Opinie (1209) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8278)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

 Sortuj  
Trafność
(59)
(19)
Resetuj
11 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Duże możliwości programu i łatwość obsługi...książkę sama układam i czasem brakuje mi szablonów
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeden z produktów dotarł ubrudzony - słabo.
Zgłoś opinię
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość bardzo dobra To był mój pierwszy projekt i to ja muszę się podszkolić w projektowaniu Wiele radości ,mimo małych błędów popełnionych przeze mnie, sprawiłam tym albumem który przyszedł na czas przed Świętami Dziękuję !
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ux kreatora kalendarzy i stabilność tej apki pozostawia duża przestrzen do poprawy ;) Pozatym sprawnie i fajnie
Zgłoś opinię
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Andrzej

Zdjęcia ok
Zgłoś opinię
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kalendarz - w opisie kalendarza było napisane, że format A4, więc byłam przekonana, że zdjęcie będzie formatu A4 i kartka z kalendarza. Jednak po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zdjęcie jest formatu zeszytu B5 i kartka z kalendarza też, a hak się to rozłożyło, to w sumie wyszedł rozmiar A4. Zamówienie wykonane świetnie, bez zastrzeżeń i szybko, jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła na minus to ten rozmiar całkowity kalendarza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Bardzo nam miło, że jakość wydruku spełniła Pani oczekiwania. Zgodnie z informacjami dostępnymi w naszym serwisie internetowym wszystkie wymiary kalendarzy dotyczą gotowych produktów . Nasza infolinia jest do dyspozycji codziennie. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie. Zapraszamy do kontaktu.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość druku pozostawia wiele do życzenia. Transfer gubi szczegóły. Nie nadaje się do drukowania drobnych elementów i wzorzystych motywów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Konsultanci służą pomocą. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą satysfakcjonujące.
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na zdjęciach nie bylo na odwrocie daty wykonania zdjecia. W poprzednich zamowienich byla
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisano ze min zamówienie to 10 sztuk. Czemu dostałam 1?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niektóre ze zdjęć miały zagięte rogi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony z jakości wykonanych zdjęć. Każdego dnia pracujemy nad tym, żeby zdobywać uznanie w oczach Klientów. W kwestiach reklamacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
20 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Jakość wydruku w porządku ale słaby kreator oraz logo i kod kreskowy cewe na okładce?!

Jakość wydruku w porządku. Do poprawy 1) kreator fotoksiążek toporny w obsłudze, brak podstawowych narzędzi jak wysrodkowanie/wyrównanie obrazu 2) logo cewe oraz kod kreskowy w kilku miejscach na okładce psują efekt. Następnym razem zamówię u innej firmy gdzie można wydrukować bez logo i kodu
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Reklama która obrzydza fotoksiążkę

Planowanie książki online, wykonanie - bez zarzutu tylko.... przy planowaniu on-line cały czas widok zasłaniają okienka, jednego nie dało się ukryć. Po odebraniu fotoksiążki cały czas atakuję mnie reklamy cewe fotoksiążki, nawalają ze wszystkich mediów.
Zgłoś opinię
27 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

konieczny numer zamówienia

Jak odbieram zamówienie (juz po raz kolejny) to jest wielki problem z jego skompletowaniem jeżeli nie mam numeru zamówienia. Jest to dość przykre, bo mam wrażenie, że pan w punkcie mi robi wielką łaskę. W podziemiach Galerii nie działa internet wiec nie mogłam sprawdzić w aplikacji. Ogólnie flaki mi się przewracają na myśl, że jeszcze raz będę tam coś odbierać. Kubek jaki zrobiliście - zdjęcie wyszło dużo jaśniej na nadruku niż jest w oryginale. Kubek zachowam ze względow sentymantalnych, ale myślę, że możnabyło go robić lepiej albo
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety jeszcze zamówienie nie zostało odebrane bo Pocztex nie dosc że w ogóle nie spróbował dostarczyć przesyłki (trzymając moja Mamę cały dzień w domu), to oddał ja na pocztę do odbioru 2 dni później - co działo się z albumem w tym czasie nikt nie wie(!). Szczerze mówiąc powinnam dostać zwrot pieniędzy za przesyłkę bo moja 70letnia Mama sama musi ja odebrać.
Zgłoś opinię
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Mało intuicyjny sposób płatności

Świetnej jakości wyrób. Szybka dostawa. Jednak składanie zamówienia, a szczególnie dokonanie opłaty mogłoby być łatwiejsze. Szkoda, że w przypadku nieprzejścia płatności (na przykład wskutek pomyłki) podczas zamówienia nie można dokonać opłaty za to samo zamówienie tylko trzeba składać kolejne zamówienie od początku.
Zgłoś opinię
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki i ślad po nim zaginął. Duży plus za reakcję, zamówienie zostało przygotowane jeszcze raz i wysłane. Wybrałam wydruk zdjęć w wersji premium i nie jestem zadowolona. Wszystkie zdjęcia były zbyt jasne, mimo że w rzeczywistości takie nie są. Wygląda to naprawdę niedobrze
Zgłoś opinię