cewe.plOpinie

: 4 825Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kontakt
CEWE Sp. z o.o.
Strzelecka 11
47-230 Kędzierzyn-Koźle
Polska
Nr w rejestrze handlowym
Rejestr Przedsiębiorców KRS:0000175864

Opinie nt. sklepu cewe.pl

4.84/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (839) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (4 825)

Doświadczenia innych klientów sklepu cewe.pl

Filtruj 
(9)
15 dni temu
Nie polecam
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
12 dni temu
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi był realizowane zgodnie z dostępną ofertą. W przypadku jakichkolwiek niejasności obsługa w salonach, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie odpowiedzą na każde Pani pytanie. Serdecznie zachęcamy do kontaktu.
24 dni temu
Beznadziejny serwis
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
21 dni temu
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią. Wszystkie sugestie i uwagi są dla nas bardzo ważne. Zapraszamy do do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy chętnie odpowiedzą na każde Pani pytanie.
2 miesiące(-ęcy) temu
Zdk
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego serwisu. Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
2 miesiące(-ęcy) temu
Brak informacji. Brak dostawy ??? O opinię zapytał bym po wykonaniu usługi, a nie przed. Czekam na info kiedy będę mógł odebrać kalendarz
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Niezmiernie nam przykro, że z powodu powstałych utrudnień. Zaistniała sytuacja została wyjaśniona z właścicielem punktu wydającego nasze zamówienia. Żywimy nadzieję, że nie powtórzy się więcej w przyszłości. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą udane.
3 miesiące(-ęcy) temu
Zdjęcia fatalnej jakości, rozmiary zdjęć - jak sie przycięło tak wysłali !!! Zdecydowanie wszystkim odradzam korzystanie z tak niesolidnej firmy !!!
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny Panie, dziękujemy za wyrażoną opinię. Bardzo nam przykro, że zawiedliśmy Pana oczekiwania. Cała sytuacja została zweryfikowana i obiecujemy, że wyciągniemy z niej odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy.
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie do mnie nie dotarło. Więc i ciężko ocenić towar. Na odpowiedź z centrum obsługi klienta czekałam 4 dni, także też słabo.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Ze swojej strony pragniemy najmocniej przeprosić za zaistniałą sytuację. Opóźnienie w dostawie zamówienia wynika z sytuacji pandemicznej i zamknięcia wybranego punktu odbioru. Dołożymy starań, aby podobne zdarzenia nie miały więcej miejsca. Za utrudnienia przepraszamy.
3 miesiące(-ęcy) temu
Niestety przesyłki nie otrzymałam.Zmieniliście państwo kod pocztowy i pomimo,iż informowałam państwa jeszcze przed wysyłką, że dhl ma zły kod pocztowy..państwo przesyłkę ze źle wpisanym przez państwa adresem wysłaliście.. jestem rozczarowana, bo spędziłam bardzo dużo czasu na odkręcenie państwa pomyłki.. kalendarza nie otrzymałam..ponoć do Was wrócił..zero informacji dla mnie..babcia bez prezentu.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani, w trosce o zadowolenie naszych Klientów, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były dostarczane prawidłowo. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość. Łączymy wyrazu szacunku.
3 miesiące(-ęcy) temu
Niestety towaru nie otrzymałam, informacji od firmy CEWE o tym że nie wykonano mojego zamówienia również, po wejściu na konto bankowe musiałam sama zweryfikować dlaczego dostałam dziwny zwrot. Ogólnie muszę powiedzieć że bardzo się zawiodłam na tej firmie. Tyle lat korzystania i dobrej opinii poszedł na marne.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Każde prawidłowo przyjęte do realizacji zamówienie jest przez nas potwierdzane wiadomością wysyłaną na zarejestrowany e-mail. W przypadku problemów technicznych na łączach dane nie docierają do naszego serwera. Tym samy nie mamy możliwości przekazać informacji, że usługa nie zostanie wykonana.
3 miesiące(-ęcy) temu
Zdjęcia wyglądaja inaczej niż na podglądzie. Zostały poucinane
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię odnośnie wykonanych zdjęć. Bardzo nam przykro, że jakość odbitek nie sprostała Pani oczekiwaniom. W naszym serwisie proponujemy odbitki w dwóch wariantach: klasycznym i oryginalnym. Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne. Serdecznie pozdrawiamy.