cewe.plOpinie

: 4 825Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kontakt
CEWE Sp. z o.o.
Strzelecka 11
47-230 Kędzierzyn-Koźle
Polska
Nr w rejestrze handlowym
Rejestr Przedsiębiorców KRS:0000175864

Opinie nt. sklepu cewe.pl

4.84/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (839) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (4 825)

Doświadczenia innych klientów sklepu cewe.pl

Filtruj 
(6)
1 miesiąc temu
Niestety towar nie dotarł na czas. Sugerowany czas dostawy znacząco się przedłużył
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
W trosce o zadowolenie naszych Klientów, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane terminowo. Rozumiemy, że sytuacja w której się Pani znalazła była niekomfortowa i z pewnością wyciągniemy z niej odpowiednie wnioski. Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą udane.
2 miesiące(-ęcy) temu
Mimo świadomego przygotowania zdjęcia do druku na płótnie otrzymałem towar nadający się najwyższej do prezentacji jak nie powinno się tego robić. W jasnych partiach obrazu wszyskie tony zostały w zasadzie utracone (przepalone w żółć). Kolorystyka ucieka w żółto-pomarańczowy. Widać przejścia tonalne... W zasadzie na plus jest tylko fatak, że otrzymałem towar.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Jest nam niezmiernie przykro, że wykonany produkt nie spełnił oczekiwań. Zapraszamy do złożenia reklamacji. Nasi specjaliści dołożą starań, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.
3 miesiące(-ęcy) temu
jak za tak wygórowaną cenę produkt ( kula z sercami) zbyt słabej jakości.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
2 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią. W naszym serwisie oferujemy tylko produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak nie jest Pani zadowolona proponujemy skorzystanie z gwarancji satysfakcji. Zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.
3 miesiące(-ęcy) temu
Niestety z 3 zamówionych produktów, które miały być prezentami na Święta 2 nie dotarły na czas... Podczas składania zamówienia nie otrzymałam informacji, że data realizacji może nie być dotrzymana. Informacja o opóźnieniu przyszła dzień przed Wigilią, po południu... W ramach rekompensaty otrzymałam bon na 50 zł. na zakup innych produktów - żenada. Odpowiedź z BOK arogancka.
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Wydano mi tylko cześć zdjęć. Po kolejne muszę znowu wrócić do sklepu.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Ze swojej strony pragniemy najmocniej przeprosić, że zawiedliśmy Pana oczekiwania. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna, z której zostaną wyciągnięte odpowiednie wnioski. Dołożymy również wszelkich starań, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnych zdarzeń. Jeszcze raz przepraszamy.
1 rok temu
Nie polecam
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
10 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że nie udało nam się sprostać Pani oczekiwaniom. Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.