winyle.pl- Logo - Opinie

winyle.pl
Opinie:

Opinie (244) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1025)

4,96
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 gru 2013
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
winyle.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kilkakrotnie robiłem zakupy i stwierdzam ,że obsługa klienta w firmie Winyle.pl była zawsze na najwyższym poziomie. Przesyłki dokładnie zapakowane, dostarczone terminowo. Zdarzyło się że jeden z zakupionych przedmiotów uległ w krótkim czasie uszkodzeniu, nie można było jednoznacznie stwierdzić że uszkodzenie nie nastąpiło z mojej winy, mimo tego firma uznała moją reklamację. Zdecydowanie polecam zakupy w firmie Winyle.pl .

najbardziej krytyczna opinia

4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Koperty antystatyczne nadal są pakowane luzem po 100 szt do kartonu. Kurzy się to w paczce jak i pozniej w domu a nikt z nas nie zużywa 100 czy 300 sztuk kopert na raz. Dodatkowo Karton w którym były zapakowane koperty antystatyczne nabrał wilgoci w moim przypadku ponad 150 sztuk z 300 jest powichrowanych. W 2021 roku już pisaliśmy na ten temat że koperty powinny byc pakowane w folie. Teraz w dodatku nawet kartonu nie jest zabezpieczony folią strech i zapewne jak były deszcze to kurier zanim to załadował do paczkomatu to zmokło. Potem juz tylko nabrał wilgoci.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu winyle.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność

Przepraszamy, nie mogliśmy znaleźć tego, czego Państwo szukali

Prosimy wypróbować inny filtr, aby uzyskać nowy wynik.

Zresetować wszystkie filtry