Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3719Dobry

4,14

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 24 mar 2023
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 24 mar 2023
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (219) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3719)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


3 lut 2023
 
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


21 lip 2022
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

 Sortuj 
Trafność
 Opinia zweryfikowana
8 mar 2023
Pełne zadowolenie z realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 mar 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 mar 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 mar 2023
Mam zamówienie 5882769 które miało być dostarczone 08.03.2023 1700-2100 ale nie było i nadal jest w toku. Kiedy dzwonię do twojego biura obsługi, nikt nie odbiera połączenia, a czat jest offline. Chcę, aby moje zamówienie zostało dostarczone dzisiaj lub chcę pełnego zwrotu pieniędzy.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
 
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 sty 2023
 
Z usług Euroflorist korzystam od 12-tu lat i jeszcze się nie zawiodlam. Obsluga i profesjonalizm od lat na najwyzszym poziomie. Dostarczony bukiet roz byl przepiekny, kwiaty duze, świeże i w pieknym kolorze z dolaczona kartka okolicznosciowa oraz butelka wina. Z całego serca polecam pocztę kwiatową Euroflorist.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Szczególnie zadowolenie osoby obdarowanej, która otrzymała bukiet, jest jednocześnie pochwałą i podziękowaniem dla Was, za wykonanie cudownego bukietu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Obdarowana osoba była bardzo zadowolona z bukietu, dostawa na czas, lokalna kwiaciarnia miała zarobek - super!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
To już nie pierwszy raz korzystam z usług tej firmy. Jestem zadowolona i polecam. Rzetelna firma.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
Dostarczony bukiet był pięknie skomponowany, dostawa w wyznaczonym czasie, usługa na medal!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Czas dostawy jak w opisie, piękny bukiet!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 lut 2023
Większe bonusy dla stałych klientów
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 lut 2023
Większe rabaty dla stałych klientów
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
Wszystko super
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Bukiet był kompletnie niezgodny z zamówieniem. To już drugi raz, gdy zamówione przeze Mnie kwiaty, całkowicie różniły się od opisu jak i zdjęcia, które są zamieszczonej na stronie sklepu online. Jedynie mogę dać jedną gwiazdkę, za błyskawiczne zamówienie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sty 2023
Bardzo nam przykro, że bukiet nie spełnił oczekiwań. Przypominamy o możliwości wysłania do nas maila z załączonymi zdjęciami doręczonego bukietu, a na pewno znajdziemy rozwiązanie. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
 
Kwiaty dostarczone z dobowym poślizgiem. W e-mailu dotyczącym opóźnienia stwierdzono, że w ramach przeprosin dostarczone zostaną czekoladki i 20% rabat na zakup. Zapomnij NIC Z OBIECANEK. PORAŻKA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sty 2023
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Kod rabatowy został przesłany na podany adres mailowy. Zapraszamy ponownie:-). Pozdrawiamy, Euroflorist