Wszystko wg mnie jest dobre, nic specjalnie dodać, nic ująć.
Jedyni ceny usług mogłyby być mniejsze.
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
najbardziej krytyczna opinia
11 miesiące temu
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia.
Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem.
Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia.
Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Bukiet był zbyt skromny jak na średnią wielkość, a kwiaty nie były takie jak w ofercie, mniej róż a więcej innych kwiatów "zagęszczaczy" poza tym nie były też pierwszej świeżości niestety. Kartka okolicznościowa za 9,90 okazła się zwykłym bilecikiem z życzeniami, który jest zawsze dołączany do bukietów.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Sprawna obsługa , super inolinia - zamówienie składała osoba starsza .
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
25 dni temu
Wszystko zgodne z zamówieniem (bukiet, czas dostawy). Polecam
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
24 dni temu
Zamówienie przyjęte i niedostarczone, więc trudno mówić o jakości usługi.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Dzień dobry! Bukiet był ładny, ale absolutnie, dosłownie żaden kwiat nie pokrywał się z zamówionym. W tym konkretnym przypadku nie miało to fundamentalnego znaczenia, ale mogło się zdarzyć, że zamiast ulubionych kwiatów otrzymamy zupełnie inne.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Mama, czyli odbiorca, nie była obecna w Dniu Matki (wyznaczonym na dzień dostawy), ale dostała możliwość nie tylko odbioru świeżych kwiatów po powrocie do domu, ale także ich wyboru - z czego się bardzo cieszyła :)
Dziękuję bardzo!
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.