Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha.
Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej.
Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.
przypominacie o zbliżającym się terminie uroczystości, to fajne, ale z kodu promocyjnego nie mogłam skorzystać, pomimo, iż go otrzymałam, był nieaktywny
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
6 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Środa Wlkp
Pięknie dziękuję, za profesjonalne przygotowanie, ślicznego bukietu, dostarczenia na czas a wszystko to przy miłym doręczeniu.
Polecam :)
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Korzystam z usług kwiaciarni często, zawsze kwiaty są świeże i na określony czas. Polecam.
Kwiaciarnia nie spełniła moich oczekiwań. Zamówione kwiaty zostały dostarczone o zupełnie innej godzinie niż zaznaczyłam w formularzu (3 godziny różnicy), a poza tym nie dołączono nawet karteczki z życzeniami, o którą prosiłam w zamówieniu. Nie dostałam też sms z powiadomieniem o dostarczeniu bukietu, za który dodatkowo pobierana jest przecież opłata.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
9 dni temu
Opinia zweryfikowana
W ostatniej chwili poinformowano mnie że unieważniają umowę.Chodziło o dostarczenie wiązanki pogrzebowej do Niemiec.Niezależnie od ich tłumaczenia nie przyjmuję tego do wiadomości.
Są firmą -0.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Wybrałam bukiet na Państwa stronie, a bukiet który dotarł był inny.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
2 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Polecam euroflorist
Jestem bardzo zadowolna z obsługi oraz realizacji mojego zamówienia. Pan z infolini bardzo miły i pomocny, wszsytko zrealizowane na czas, pełen profesjonalizm. Polecam z całego serca :)
Co do świeżości kwiatów nie mam żadnych zastrzeżeń Natomiast jeżeli chodzi o bilecik który był dołączony to nie dość że na zwykłej jakieś kartce to w dodatku napisane odręcznie jakby nie było komputerów albo maszyny do pisania Przecież to jest skandaliczne wyobsługujecie europejskie Rynek Dlatego dlatego trzy gwiazdki tylko daje z powodu nie do końca odpowiadającej jakości Z poważaniem. SZYMI
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
12 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Dziekujemy bardzo doszlo punktualnie bardzo mily dostawca Tekiyeh radosci mojej siostry nie da sie opisac pozdrowienia
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
16 sie 2023
Opinia zweryfikowana
szybkie i terminowe dostarczenie wiązanki zagranicznej (w sobotę zamówiona, w poniedziałek rano dostarczona :) )
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
25 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super, pieknie napisane ręcznie zyczenia, polecam
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Zgłoś opinię
28 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Piękne kwiaty, szybka dostawa, jestem bardzo zadowolony.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.