Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3608Dobry

4,13

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14.03.2012
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14.03.2012
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (236) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3608)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


1 rok temu 
Wszystko wg mnie jest dobre, nic specjalnie dodać, nic ująć. Jedyni ceny usług mogłyby być mniejsze.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


11 miesiące temu
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia. Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem. Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia. Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Bukiet był zbyt skromny jak na średnią wielkość, a kwiaty nie były takie jak w ofercie, mniej róż a więcej innych kwiatów "zagęszczaczy" poza tym nie były też pierwszej świeżości niestety. Kartka okolicznościowa za 9,90 okazła się zwykłym bilecikiem z życzeniami, który jest zawsze dołączany do bukietów.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Sprawna obsługa , super inolinia - zamówienie składała osoba starsza .
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 dni temu
Wszystko zgodne z zamówieniem (bukiet, czas dostawy). Polecam
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
16 dni temu 
Szybko, sprawnie, nie widzę słabych punktów.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
17 dni temu 
piękne kwiaty dostarczone w wybranym czasie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Wszystko szybko i sprawnie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu 
Szybka i pewna dostawa.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu 
Polecam jak zawsze🙂
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 dni temu 
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
16 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 dni temu
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 dni temu
Zamówienie przyjęte i niedostarczone, więc trudno mówić o jakości usługi.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Dzień dobry! Bukiet był ładny, ale absolutnie, dosłownie żaden kwiat nie pokrywał się z zamówionym. W tym konkretnym przypadku nie miało to fundamentalnego znaczenia, ale mogło się zdarzyć, że zamiast ulubionych kwiatów otrzymamy zupełnie inne.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Mama, czyli odbiorca, nie była obecna w Dniu Matki (wyznaczonym na dzień dostawy), ale dostała możliwość nie tylko odbioru świeżych kwiatów po powrocie do domu, ale także ich wyboru - z czego się bardzo cieszyła :) Dziękuję bardzo!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
wiazanka spełniła moje oczekiwania słoneczniki piekne . dziekuje
Zgłoś opinię