Kwiaciarnia Internetowa EuroFloristOpinie

: 1 671Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist -

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Andrzej Świderski

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.58/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (124) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

82 %
5 %
6 %
2 %
4 %
Opinie łącznie (1 671)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

8 dni temu
Wszystko poszło super kwiaty takie jak wybrałam świeże kolorowe
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
5 dni temu
Dziękujemy! Niezmiernie nam miło, że całość zamówienia spełniła Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
12 dni temu
Excellent, punctual and cost-efficient service. Satisfied,I suggest it
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
5 dni temu
Thank you very much for such excellent opinion:-).Have a nice expirience with flowers and welcom again. Kind regards, Euroflorist Team
13 dni temu
Wszystko super , kwiaty piekne , dostawa na czas
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
5 dni temu
Cieszymy się bardzo, że niespodzianka się udała!. Zapraszamy ponownie, Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
17 dni temu
Kwiaty ładne i na tym koniec. Mimo zaznaczenia że chce się bilecik ale bez dodatkowej kartki to bileciku brak. Wykupione było potwierdzenie dostarczenia przesyłki i tego również brak. Słabo.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
16 dni temu
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie informuje, że w zamówieniu nie było podanej treści życzeń/pozdrowień zatem zamówienie było doręczone bez bileciku. Za niedoręczenie smsa - nastąpił zwrot pobranej kwoty. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Jestem bardzo zadowolona z wiązanki, którą zamówiłam. Obsługa super Polecam te firmę
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Cieszymy się, że niespodzianka się udała. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Kpią z klientów. Zamówiony bukiet nie dostarczony. Suche przeprosiny dopiero po interwencji. Dobrze chociaż że pieniądze zwrócone szybko ale również po interwencji.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przykro nam bardzo, że lokalnej kwiaciarni nie udało doręczyć się zamówienia. Zwrot został wykonany w tym samym dniu, w którym powzięliśmy informację o niedoręczeniu zamówienia tj. 01.06.2020r. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Przykro mi, ale nie moge dać większej oceny. 3 gwiazdki na zachętę!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Dziękujemy za opinie, czy możemy prosić o jej uzasadnienie? Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Wszystko dobrze i na czas.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Dziękujemy za tak dobra ocenę! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Super kwiaty oraz szybka wysyłka
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Dziękujemy - zapraszamy ponownie! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Szanowni Państwo, Przykro mi ale naprawdę nie polecam. Firma nad niczym nie panuje a adresatka otrzymała pomimo prósb i ustaleń przesyłkę o 22 w nocy ( opłacona wcześniej ,zapewnienia realizacji wcześniej). Napisałam to w mailach ale jeszcze raz powtórzę, macie Państwo do wyboru wiele takich firm. Z tej nie warto korzystać. AP
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Przykro nam bardzo, że tak późno nastąpiło douczenie kwiatów. W taki dzień jak Dzień Matki kwiaciarnie starają się jak mogą aby terminowo doręczać zamówienia, jednakże nie zawsze jest to możliwe. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Czekoladki miesiac po terminie
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Przykro nam, że czekoladki nie zostały doręczone, na czas. Kwiaciarnie w takim dniu Jak Dzień Matki naprawdę dokładają wszelkich starań aby nie popełniać pomyłek. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
As usual the best service ever. Highly recommended !
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Thank you very much, and see you soon! Kind regards, Euroflorist
1 miesiąc temu
Wiarygodny dostawca. Świeży towar. Dobra cena. Pełne zadowolenie.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Bardzo cieszymy się, że każdy aspekt zamówienia spotkał się z Państwa uznaniem, dziękujemy. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Sprawnie, zgodnie z zamówieniem....
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Niezmiernie się cieszymy, że całość zamówienia przebiegła prawidłowo. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Jaka zwykle, wszystko w porządku
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
22 dni temu
Dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
na określony czas, bukiet bardzo ładny, pachnący, mama zachwycona
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Cieszymy się bardzo, że udało się za nasza pomocą uszczęśliwić mamę:-). Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Bukiet, średni. Powinien być bardziej okazalszy. Zamówiony wazon uszkodzony, nikt nie sprawdza dostarczonego towaru. Reklamacja długo się ciągnie. Nikt w dzisiejszych czasach nie ma czasu aby wracać do realizacji zamówienia sprzed tygodnia.
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Wszystko zostało zrealizowane zgodnie z zamówieniem, sprawnie i bez większych formalności. Jestem zadowolony. Polecam tę sieć kwiaciarni.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Dziękujemy ślicznie za tak dobrą opinię i polecenie naszej kwiaciarni internetowej:-). Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Przesyłka nie została dostarczona w wyznaczonym przedziale czasowym
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Przykro nam bardzo, że nastąpiło opóźnienie w doręczeniu zamówienia. Mamy nadzieje, że była to jednorazowa sytuacja, przepraszamy. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Błyskawiczna i perfekcyjna obsługa, bardzo dziękuję.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
1 miesiąc temu
Serdecznie dziękujemy! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist