Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
Opinie

: 3768Dobry

4,23

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 mar 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (147) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3768)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

MW
3 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.

najbardziej krytyczna opinia

JZ
Joanna Z.
Warszawa
21 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
EK
Ewa K.
Gubin
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
przypominacie o zbliżającym się terminie uroczystości, to fajne, ale z kodu promocyjnego nie mogłam skorzystać, pomimo, iż go otrzymałam, był nieaktywny
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
6 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Środa Wlkp

Pięknie dziękuję, za profesjonalne przygotowanie, ślicznego bukietu, dostarczenia na czas a wszystko to przy miłym doręczeniu. Polecam :)
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Korzystam z usług kwiaciarni często, zawsze kwiaty są świeże i na określony czas. Polecam.
ML
Maria L.
Gdynia
9 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Bukiet piękny, dostarczony na czas. Pełne zadowolenie.
MK
Mirka K.
Zuid Beijreland
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kwiaty dostarczono na czas.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zaskakująco szybko!!!!
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
JS
Justyna S.
Wrocław
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kwiaciarnia nie spełniła moich oczekiwań. Zamówione kwiaty zostały dostarczone o zupełnie innej godzinie niż zaznaczyłam w formularzu (3 godziny różnicy), a poza tym nie dołączono nawet karteczki z życzeniami, o którą prosiłam w zamówieniu. Nie dostałam też sms z powiadomieniem o dostarczeniu bukietu, za który dodatkowo pobierana jest przecież opłata.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W ostatniej chwili poinformowano mnie że unieważniają umowę.Chodziło o dostarczenie wiązanki pogrzebowej do Niemiec.Niezależnie od ich tłumaczenia nie przyjmuję tego do wiadomości. Są firmą -0.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wybrałam bukiet na Państwa stronie, a bukiet który dotarł był inny.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Polecam euroflorist

Jestem bardzo zadowolna z obsługi oraz realizacji mojego zamówienia. Pan z infolini bardzo miły i pomocny, wszsytko zrealizowane na czas, pełen profesjonalizm. Polecam z całego serca :)
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Wykonanie zamowienia

Co do świeżości kwiatów nie mam żadnych zastrzeżeń Natomiast jeżeli chodzi o bilecik który był dołączony to nie dość że na zwykłej jakieś kartce to w dodatku napisane odręcznie jakby nie było komputerów albo maszyny do pisania Przecież to jest skandaliczne wyobsługujecie europejskie Rynek Dlatego dlatego trzy gwiazdki tylko daje z powodu nie do końca odpowiadającej jakości Z poważaniem. SZYMI
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Dziekujemy bardzo doszlo punktualnie bardzo mily dostawca Tekiyeh radosci mojej siostry nie da sie opisac pozdrowienia
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
szybkie i terminowe dostarczenie wiązanki zagranicznej (w sobotę zamówiona, w poniedziałek rano dostarczona :) )
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super, pieknie napisane ręcznie zyczenia, polecam
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
28 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piękne kwiaty, szybka dostawa, jestem bardzo zadowolony.
SM
Szymon M.
Kozienice
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Terminowa i staranna realizacja zamówienia.
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
szybka reakcja i dostarczony piękny bukiet
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostawa na czas i jakościowo beż zarzutu

Dostawa na czas i jakościowo bez zarzutu
Klient Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Sposób i jakość dostawy