Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3657Dobry

4,11

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (248) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3657)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 dni temu
dzien dobry, pierwszy raz zlozylam zamowienia na bukiet z podziekowaniami dla Mamy, zamowienie dzisiejsze, juz dostarczone w ciagu 2 godzin tak jak prosilam, Kwiaty ( bukiet ) bardzo ladny, kartka rowniez, kurier z usmiechem, Nie wiem z jaka kwiaciarnia wspolpracujecie w Sokolowie Podlaskim ale warto kontynuowac wspolprace, Bukiet piekny , Dziekuje, polecam i wroce ponownie, Pozdtawiam Joanna
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


21 lip 2022
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
 Opinia zweryfikowana
17 godzin temu
Powinniście lepiej kontrolować losy zamówień lub partnerskie kwiaciarnie! Dla mnie niedopuszczalne jest niedostarczenie kwiatów we wskazanym terminie! Tym bardziej jezeli jest wskazana okazja np. urodziny czy imieniny! Już gorzej to byłoby dostarczenie wiązanki ślubnej czy pogrzebowej dzień po ślubie czy po pogrzebie! Moze też Wam się zdarza?! Warto też poprawić na Waszej stronie godziny kontaktów!
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
dzien dobry, pierwszy raz zlozylam zamowienia na bukiet z podziekowaniami dla Mamy, zamowienie dzisiejsze, juz dostarczone w ciagu 2 godzin tak jak prosilam, Kwiaty ( bukiet ) bardzo ladny, kartka rowniez, kurier z usmiechem, Nie wiem z jaka kwiaciarnia wspolpracujecie w Sokolowie Podlaskim ale warto kontynuowac wspolprace, Bukiet piekny , Dziekuje, polecam i wroce ponownie, Pozdtawiam Joanna
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu 
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Bardzo ladny bukiet. Dziekuje
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Fatalne doświadczenie. Pomijając, że godzina dostawy nie jest w żadnej sposób gwarantowana (i w praktyce nie jest przestrzegana), to samo sama realizacja wyszła okropnie. Zamówiłam duży bukiet "dla Ukrainy", który miał być żółto- niebieski. Jubilatka otrzymała kilka żółtych kwiatów z wyblakłymi sztucznymi dodatkami, bez przybrania. To nie bukiet urodzinowy w barwach flagi, to kpina. Na reklamację nikt mi nie odpisał.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 lis 2022
Zamówienie nie zostało zrealizowane i nie otrzymałam żadnego powiadomienia , ze nie będzie zrealizowane
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 lis 2022
Wraz z kwiatami zamowilem torcik ktory na stronie euroflorist wyglądał zupelnie inaczej niz torcik ktory zostal dostarczony. Wydaje mi sie ze nie kontrolujecie jakosci i zgodnosci produktow z ich wizerunkiem zamieszczonym na stronie internetowej. W załączeniu przesylam zdjecie dostarczony vs zamowiony.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 lis 2022
Szybka, bezproblemowa realizacja i piękny bukiet
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 lis 2022
Doreczenie kwiatow niestety nie na czas. 5 godzin pozniej. Niestety niespodzianka sie nie udala…
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
28 paź 2022
jest dobrze
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 paź 2022
Terminowa dostawa ,piękne czerwone anturium,Mama bardzo zadowolona . Będę korzystała z Państwa usług . Bardzo dobra jakość ,miła i kulturalna osoba doręczająca
Zgłoś opinię