Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3621Dobry

4,08

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 28 wrz 2022
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (226) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3621)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 paź 2021
Zamawiam juz przez długie lata i to do różnych miast w Polsce ale nie zawsze jestem 100% pewna czy moje zamowienie bedzie tak wygladac jak na zdjęciu no ale tym razem musze powiedzieć (widzialam zdjecia) ze tort wyszedl nawet ladniej i ta zlota wstążka idealnie pasowała wiec serdeczne dzieki. Bravo!!! Juz dalam Wam nowego klienta ktory tez zlozyl zamowienie.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 paź 2021
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia. Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem. Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia. Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(34)
 Opinia zweryfikowana
9 wrz 2022
Kwiaty doręczone 3 dni po ślubie. Koszmarna obsługa. Nikt nie znał statusu doręczenia. Strona internetowa nie działała.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 wrz 2022
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zapewniamy, że BOK dołożyło wszelkich starań aby wyjaśnić zaistniałą sytuację, być z Państwem w kontakcie i informować na bieżąco. Doręczenie zamówienia miało miejsce na terenie Wielkiej Brytanii stąd BOK było zależne od informacji przekazywanych przez partnera zagranicznego, który wyjasniał sytuację nieobecności odbiorcy pod podanym adresem. Strona internetowa działała cały czas. Nie mieliśmy żadnych zgłoszeń aby wystapił jakikolwiek problem. Przykro nam, że doreczenie kwiatów nie spełniło Państwa oczekiwań. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
29 sie 2022
Brak wykupionych zyczen urodzinowych jestem rozczarowany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 wrz 2022
Dziekujemy za podzielenie się opinią. Nie otrzymalismy zgłoszenia, że życzenia nie zostały dodane do bukietu. W takiej sytuacji kurier oczywiście dowiózłby kartkę okolicznościową wraz z różą przeprosinową. Prosimy o kontakt z BOK info@euroflorist.pl. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
21 lip 2022
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
29 sie 2022
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Niestety kwiaicarnia, która mogła realizować zamówienie dostapną miała tylko różową hortensję. Aby dotrzymać terminu zamówienia zostałą doręczona piękna różowa. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
20 lip 2022
Zamówienie przyjęte i niedostarczone, więc trudno mówić o jakości usługi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
29 sie 2022
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda uwaga jest dla nas istotna. Przepraszamy za problem techniczny, który uniemożliwił realizację Pani zamówienia. Zwrot środków błystkawicznie został wykonany na Pani konto. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
1 cze 2022
Złożyłam dwa zamówienia na Dzień Matki. Nie dość, że koszt przesyłki był bardzo wysoki, to jeszcze żadna z nich nie została doręczona. Owszem do jednego zamówienia otrzymałam informację dzień przed doręczeniem, że nie mogą Państwo doręczyć, więc na szybko musiałam organizować dodatkowe zamówienie w innej firmie ale drugie zamówienie bez żadnej informacji w ogóle nie zostało doręczone. W tej sytuacji ocena nie może być pozytywna i niestety nie polecam Państwa firmy. W przyszłości nie zamierzam korzystać z tych usług.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
23 cze 2022
Przykro nam bardzo, że taka sytuacja miała miejsce. Niestety zdarzyło sie, że system technicznie nie wyłapał kodu pocztowego, który nie był na tamtą chwile obsługiwany. Przepraszamy najmocniej i mamy nadzieję, że przekazane rekompensaty pozwolą Pani jeszcze raz dać nam szansę w doręczeniu kwiatków. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
24 cze 2022
przesyłka nie dotarła na czas. Nie wiem czy wogóle dotrze. Podanie przyczyny niedostarczenia przesyłki przez kuriera , że adresata nie zastano- co jest niemożliwe, bo przesyłka miała być dostarczona do szpitala a pacjent nadal przebywa w szpitalu; kurier wogóle się nie kontaktował z podanymi nr telefonów. Jeżeli przesyłka nie dotrze to zwrócę się o zwrot kosztów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 lip 2022
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację. Zamówiony produkt to kosz upominkowy wysyłany kurierem DHL. W regulaminie widnieje zapis, że przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm doręczane są do recepcji tych instytucji. Zwrot za zamówienie został oczywiście dokonany. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
10 paź 2021
Jeśli chodzi o moje zlecenie,nie zostało zrealizowane w określonych godzinach,kwiaciarnia zaproponowała solenizantce odbiór kwiatów osobiście w rezultacie ustalenie innego adresu dostawy,bukiet ,,różany puch,,nie miał róż a smsa o ,,dostarczeniu,,bukietu dostałam 3 dni po tzw.zrealizowaniu zlecenia. Pomimo przeprosin ze strony firmy euroflorist pl ,jestem zawiedziona usługą i zdecydowanie nie polacem. Do firmy euroflorist,skoro pytacie państwo co możecie zrobić,żeby poprawić usługi,moja sugestia jest taka,że może należałoby sprawdzać kwiaciarnie z którymi podpisujcie państwo umowy,pod kontem wiarygodności i żetelności w realizacji zlecenia. Z poważaniem Bożena Sierpinska 10.10.2021
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 gru 2021
Przykro nam bardzo, że usługa nie spełniła Pani oczekiwań. Dziękujemy za wszelkie uwagi i sugestie są one dla nas niezmiernie ważne abyśmy mogli nieustannie pracować nad jakością przesyłek kwiatowych. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
21 sty 2022
Jestem rozczarowana jakością usługi.... Co prawda babcia się wzruszyła samym faktem otrzymania bukietu co jest oczywiście na plus, ale bukiet w ogóle nie przypominał tego zamówionego. Długo wybierałam bukiet i co prawda rozumiem, że nie można się spodziewać odzwierciedlenia 1-1 ale zamówiłam bukiet "uroczy" wielkość średnią "Fioletowo-różowy miks kolorystyczny z dodatkiem żywej czerwieni złożony z róż, santini, gerber, alstromerii i goździków." a otrzymałam kilka róż.... no nie tego sie spodziewałam...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 lut 2022
Przykro nam bardzo, że bukiet nie spełnił Pani oczekiwań. Cieszymy się jednak, że Babcia była zadowolona i mamy nadzieję, że przyznana rekompensata zachęci Panią o korzystania u usług naszej firmy. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 maj 2022
Niestety, ale mamy bardzo złe doświadczenia z niekompetentna i pretensjonalna obsługa (nr tel 698 909 057), której brakuje podstaw kultury (zamiast uprzejmego "dzień dobry" to słychać pretensjonalne "słucham"), zamiast słowa przepraszam za nie dostarczenie kwiatów do Klienta, to można usłyszeć stek pretensji i prostackiego zachowania - jednym słowem - koszmar. Nie polecamy tej kwiaciarni, zepsuli nam Dzień Matki :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Prostujemy, że opinia dotyczy kuriera kwiaicarni, która jest wykonawcą i ostatecznie realizowała zamówienie. Obsługa Klienta Euroflorist z przyjemnością pomaga pod numerem: 801777447 lub 22 21 30 447. Przepraszmay za niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
8 gru 2021
Niestety, dwa zamówienia, oba w złym terminie, jeden bukiet o wiele za mały, reklamacja bez odzewu. Dawno w internecie nie trafiłem na gorsza obsługę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
18 gru 2021
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z regulaminem czas na udzielenie odpowiedzi na reklamację to 14dni i w takim czasie reklamacja pozytywnie została rozwiązana. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
3 maj 2022
Niestety zamiast okazałego bukietu róż, goździków i frezji moja mama otrzymała na 75 urodziny 10 chryzantemopodobnych margarytek. I za to firma euroflorist liczy 159 zł??? Plus 49 zł dostawa??? Nikt nie kontaktował się ze mną, aby skonsultować zmianę zamówienia i ceny. To skandaliczne traktowanie klienta i wstyd. Nie mówiąc o zażenowaniu wobec mojej mamy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 maj 2022
Dziękujemy za opinię i przepraszamy za niedogodności. Prosimy o przesłanie zdjęc doręczonego produktu na adres info@euroflorist.pl abysmy mogli zweryfikować doręczone zamówienie. Uprzejmie informujemy, że koszt doręczenia pod podany adres wyniósł 39,90 zł. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
10 maj 2022
Bukiet zamówiony z okazji świat wielkanocny nie został dostarczony z powodu braku kwiatów do florystycznej kompozycji. Zamawiam latami bukiety z firmy Euroflorist i taka sytuacja się do tej pory nie wydarzyła. Parokrotnie wynikł problem z wielkością bukietu i niezbyt dobra kompozycja/aranżacja ale nie z niedostarczeniem zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
23 maj 2022
Witam serdecznie, uprzejmie informuję, że zamówienie zostało doręczone pod podany adres do recepcji ośrodka. Zgodnie z regulaminem w przypadku doręczeń do hoteli, ośrodow itp. Euroflorist zastrzega sobie doręczenie do recepcji. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
12 mar 2022
Witam, złożyłam zamówienie na dostarczenie kwiatów na 8 marca, kwiaty zostały dostarczone 9 marca rano. Zależało mi bardzo żeby kwiaty jubilatka otrzymała w dniu swoich urodzin a nie następnego dnia. Wobec powyższego więcej nie skorzystam z Państwa usług, jestem rozczarowana. Pozdrawiam Marzena Śpiewak
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 mar 2022
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację. Niestety z uwagi na "Dzień Kobiet" kwiaciarnia pomyliła datę zamówienia. Przykro nam bardzo i w ramach przeprosin przesylamy kod rabatowy na maila z nadzieją, na ponowne skorzystanie z naszych usług. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
29 maj 2022 
Zamówione kwiaty na urodziny zostały dostarczone kilka dni za wcześnie pomimo wyznaczonej daty dostawy w trakcie składania zamówienia. Dostarczony bukiet kwiatów został złożony z zupełnie innych kwiatów i dekoracji które drastycznie zmieniły wygląd zamówionego wzoru pod każdym względem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Uprzejmie informujemy, że wybrana data w zamówieniu to 27.05.2022r. i w tym dniu kwiaty zostały doręczone. Pomyłka najwidoczniej nastapiła w wyborze daty po stronie Klienta. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
16 lut 2022 
10:04 przyjęcie zamówienia,10:05 anulacja zamówienie z powiadomieniem mailowym,którego nie zdążyłem przeczytac. Zwrot pieniędzy dopiero po interwencji telefonicznej. Prawdopodobnie pomimo dotychczasowej współpracy już nic tutaj nie zrealizuje. Ceny też nie są już konkurencyjne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
17 lut 2022
Dziekujemy za opinię. Uprzejmie informujemy, że zaproponowalismy Panu zamiennie doręczenie innego produktu oraz dodatkową formą rekompensaty. Uważamy akurat za plus to, że zareagowaliśmy tak szybko na niemożność realiacji zamówienia i od razu otrzymał Pan maila z alternatywą. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
1 mar 2022
ZAMOWIONY TORT DOTARL NA CZAS, ALE JUZ MIS Z ROZYCZKAMI, DOTRZE W CIAGU NAJBLIZSZYCH 2 DNI, PRZY CZYM NIKT NIE POINFORMOWAL O TYM ADRESATA, KTORY NIE BYL NAWET SWIADOM, ZE POWINIEN OTRZYMAC COS JESZCZE OPROCZ CIASTA. UWAZAM TO ZA BARDZO NIEPROFESJONALNE :-(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 mar 2022
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z dyspozycją w zamówieniu przesyłka była przekazana we właściwym terminie. Z informacji na stronie DHL wynika: "wtorek 01. marzec 2022 11:59 Czas lokalny | próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki". Wobec powyższego nie było możliwości doreczenia przesyłki i firma Euroflorist nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 maj 2022 
NIE JESTEM W OGÓLE ZADOWOLONA. NAWET MIMO, ŻE MOJA MAMA CAŁY DZIEŃ BYŁA W DOMU, KWIATY NA DZIEŃ MATKI NIE BYŁY DOSTARCZONE!!! Podobno kurier nie zastał ją. Teraz 80-letnia kobieta ma sama odebrać kwiaty w jakimś punkcie odbioru. To nie dowiary!!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Uprzejmie informujemy, że przesyłka była wysyłana kurierem DHL. Kurier nie mógł zastać odbiorcy w wybranym dniu i doręczył przesyłkę dzień później. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 maj 2022
NIE BYLI WSTANIE ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIA NA DZIEŃ MATKI Zamawiałem kwiaty na dzień matki. Z parodniowym wyprzedzeniem Cena kuriera to 30 zł. W dniu święta dostałem wiadmość, że "sorry ale nie możemy doręczyć". Do miejscowości pod Wrocławiem. Słabe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
30 maj 2022
Przykro nam bardzo, że taka sytuacja miała miejsce. Zwrot za zamówienie został natychmiast wykonany. Przepraszamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
21 sty 2022
Jestem rozczarowana po raz drugi dzisiaj. Zamówiłam Bukiet Zdrowia dla Dziadków a dowiedziałam się, że został dostarczony inny bukiet, nie tak czarujący jak ten, który wybrałam. Oczywiście Babcia wzruszona, ale ja czuję się oszukana. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 lut 2022
Przykro nam bardzo, że bukiet nie spełnił Pani oczekiwań. Cieszymy się jednak, że Babcia była zadowolona i mamy nadzieję, że przyznana rekompensata zachęci Panią o korzystania u usług naszej firmy. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
6 maj 2022
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane ze względu na brak kwiatów potrzebnych do bukietu. Bukiet z czekoladkami powinien być dostarczony przed świętami Wielkanocnymi, zamiast radości która mial wywołać prezent sytuacja spowodowała frustracje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 maj 2022
Przykro nam bardzo, że kwiaciarnia nie posiadała wybranych kwiatów. Jak tylko otrzymaliśmy te informacje od razu skontaktowaliśmy się z Panią z propozycją zamiany bukietu na inny. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi zatem zamówienie nie zostało doręczone. Zwrot oczywiście został wykonany. Pozdrawiamy, Euroflorist