Kwiaciarnia Internetowa EuroFloristOpinie

: 1 636Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist -

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Andrzej Świderski

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

4.67/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (133) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

86 %
4 %
7 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (1 636)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist

Sortuj Od najnowszych 
4 tygodni(e) temu
Zamowilam na euroflorist.pl 2 kompozycje: Najwieksza wersja kosza z czerwonymi rozami. Dostarczono wersje conajmniej o polowe pomniejszona w roznych kolorach. Tylko 4 czerwone roze. Pani na infolinii nawet nie przeprosila, podala adres do reklamacji. Druga kompozycja tez bardzo rozni sie od modelowej (inna kolorystyka) Dzial reklamacji zaproponowal rabat przy kolejnym zakupie. Nie skorzystam.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
3 tygodni(e) temu
Dziękujemy za opinię, każda opinia nawet ta negatywna jest dla nas istotna. Przykro nam, że kompozycje nie spełniły Pani oczekiwań. W ramach rekompensaty zaproponowana została karta kwiatowa, która jest formą bonu upominkowego do wykorzystania w każdej kwiaciarni naszej firmy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie nie zostało zrealizowane, pomimo gwarancji dostawy w dniu 24 grudnia.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że zamówienie nie zostało doręczone. Zapewniamy, że taka sytuacja zdarz się niezmiernie rzadko i spowodowana była urlopami w kwiaciarniach, które mogły doręczyć zamówienie. Serdecznie przepraszamy, z pozdrowieniami Zespół Euroflorist
Zamówiłam całkowicie inna kompozycję kwiatów od tych które zostały dostarczone. Moje kwiaty które zamówiłam to "różowy puch" a siostra otrzymała kiść liści z żółtymi różami. Kwiaty nie były nawet zapakowane Złożyłam reklamację i zaproponowali mi kartę podarunkową o wartość 50zł.... Dopiero po zgłoszeniu sprawy do PayPal otrzymałam całkowity zwrot pieniędzy. Nie polecam
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa EuroFlorist
5 miesiące(-ęcy) temu
Witam serdecznie, dziękujemy za opinię, każda opinia jest dla nas niezmiernie istotna. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję, że jeszcze w przyszłości skorzysta Pani z naszych usług, pozdrawiamy Zespół Euroflorist