Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 3722Dobry

4,20

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 9 cze 2023
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 14 mar 2012
data aktualizacji: 9 cze 2023
Sklep Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Opinie zweryfikowana (142) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3722)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


3 lut 2023
 
Prezent został wykonany zgodnie z zamówieniem: piękny bukiet i wina dokładnie takie, jak powinny być. Za Boga nie mogę zrozumieć, jak można nazwać wino "Arrogant Frog" czy "Fat Bastard" - sama nazwa już odpycha. Chyba brakuje wykałaczek i jednego słoika z oliwkami, ale za to została dołączona ładna kartka i bukiet jest bardzo ładny, taki pełny - wydaje się nieco większy niż ten na Waszej stronie internetowej. Bratu i mojej bratowej bardzo się prezent spodobał i to jest dla nas najważniejsze.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


9 mar 2023
Mam zamówienie 5882769 które miało być dostarczone 08.03.2023 1700-2100 ale nie było i nadal jest w toku. Kiedy dzwonię do twojego biura obsługi, nikt nie odbiera połączenia, a czat jest offline. Chcę, aby moje zamówienie zostało dostarczone dzisiaj lub chcę pełnego zwrotu pieniędzy.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
 Opinia zweryfikowana
9 mar 2023
Mam zamówienie 5882769 które miało być dostarczone 08.03.2023 1700-2100 ale nie było i nadal jest w toku. Kiedy dzwonię do twojego biura obsługi, nikt nie odbiera połączenia, a czat jest offline. Chcę, aby moje zamówienie zostało dostarczone dzisiaj lub chcę pełnego zwrotu pieniędzy.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
21 lip 2022
place za duzy dostaje maly, place za niebieskie dostaje rozowe!!!!tak juz jest od paru zamowien,za kazdym razem cos nie gra. ani slowa przeprosin za zamiane lub nie wywiazaniwe siee z zamowienia! okropna firma. bede szukac innej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
29 sie 2022
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Niestety kwiaicarnia, która mogła realizować zamówienie dostapną miała tylko różową hortensję. Aby dotrzymać terminu zamówienia zostałą doręczona piękna różowa. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
21 lis 2022
 
Zrezygnować z kwiaciarni, która dostarczyła kwiaty. Bukiet (zamówienie nr 5856634), który dostarczono, różnił się od zamówionego przeze mnie - był brzydki i miał znacznie mniej kwiatów niż ten w ofercie. Bardzo mi zależało na jakości kwiatów, gdyż były to 40. Urodziny Córki. Niestety nie mogłam zamówić u Państwa 40 kwiatów z kartką - nie ma takiej opcji w ofercie, co już na wstępie było bardzo rozczarowujące. Poza tym pan, który dostarczył kwiaty, spóźnił się (był kilka minut po 11) i jeszcze na dodatek pozwolił sobie na komentarz do mojej Córki, dla której kwiaty były przeznaczone, że on nie rozumie, dlaczego kwiaty miały być dostarczone do 11. Powiedział, cytuję: "Czy pani rzeczywiście musiała mieć te kwiaty do 11?" Wiele razy korzystałam z Państwa usług, ale już nigdy więcej nie skorzystam. To był ostatni raz.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Przepraszamy za zachowanie kuriera kwiaciarni jednakże uprzejmie przypominany, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Informacja o tym podawana jest kilkukrotnie podczas składania zamówienia, a także podczas akceptacji regulaminu. Dodatkowo informujemy, że w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki można droga mailowa skontaktować się z nami z załączonymi zdjęciami doręczonego bukietu. Żadna wiadomość nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
17 lis 2022
Fatalne doświadczenie. Pomijając, że godzina dostawy nie jest w żadnej sposób gwarantowana (i w praktyce nie jest przestrzegana), to samo sama realizacja wyszła okropnie. Zamówiłam duży bukiet "dla Ukrainy", który miał być żółto- niebieski. Jubilatka otrzymała kilka żółtych kwiatów z wyblakłymi sztucznymi dodatkami, bez przybrania. To nie bukiet urodzinowy w barwach flagi, to kpina. Na reklamację nikt mi nie odpisał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Uprzejmie przypominany, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Informacja o tym podawana jest kilkukrotnie podczas składania zamówienia, a także podczas akceptacji regulaminu. Reklamacja została złożona 16.11.2022 a odpowiedz na reklamacje została wysłana w dniu 17.11.2022 zatem jest to twierdzenie niezgodne z prawdą. Dodatkowo otrzymała Pani zwrot połowy wartości bukietu. Przykro nam bardzo, że zamówienie nie spełniło oczekiwań, ale prosimy o ludzką wyrozumiałość. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
30 gru 2022
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane, nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie zamówienia, ewentualnego braku możliwości zrealizowania, Euroflorist nie odstąpiło od umowy (brak niezwłocznej lub jakiejkolwiek informacji na temat odstąpienia), osobiście zabiegałam o informację na temat stanu realizacji zamówienia kolejnego dnia przez infolinię, ponieważ innymi drogami, tj. przez formularz kontaktowy ani Facebooka nie otrzymałam niezwłocznej odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
4 sty 2023
Najmocniej przepraszamy za brak doręczenia zamówienia. Kwiaciarnie zawsze starają się aby zamówienie było poprawnie zrealizowane, tym bardziej nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. odpowiedzi na pytania udzielane są przez różne kanały komunikacji i na pewno żadne zapytanie nie zostaje bez odpowiedz. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
28 lis 2022
Powinniście lepiej kontrolować losy zamówień lub partnerskie kwiaciarnie! Dla mnie niedopuszczalne jest niedostarczenie kwiatów we wskazanym terminie! Tym bardziej jezeli jest wskazana okazja np. urodziny czy imieniny! Już gorzej to byłoby dostarczenie wiązanki ślubnej czy pogrzebowej dzień po ślubie czy po pogrzebie! Moze też Wam się zdarza?! Warto też poprawić na Waszej stronie godziny kontaktów!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Dziękujemy za opinię i sugestie, które są dla nas wiążace.. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
24 cze 2022
przesyłka nie dotarła na czas. Nie wiem czy wogóle dotrze. Podanie przyczyny niedostarczenia przesyłki przez kuriera , że adresata nie zastano- co jest niemożliwe, bo przesyłka miała być dostarczona do szpitala a pacjent nadal przebywa w szpitalu; kurier wogóle się nie kontaktował z podanymi nr telefonów. Jeżeli przesyłka nie dotrze to zwrócę się o zwrot kosztów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
15 lip 2022
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację. Zamówiony produkt to kosz upominkowy wysyłany kurierem DHL. W regulaminie widnieje zapis, że przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm doręczane są do recepcji tych instytucji. Zwrot za zamówienie został oczywiście dokonany. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Bukiet był kompletnie niezgodny z zamówieniem. To już drugi raz, gdy zamówione przeze Mnie kwiaty, całkowicie różniły się od opisu jak i zdjęcia, które są zamieszczonej na stronie sklepu online. Jedynie mogę dać jedną gwiazdkę, za błyskawiczne zamówienie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
25 sty 2023
Bardzo nam przykro, że bukiet nie spełnił oczekiwań. Przypominamy o możliwości wysłania do nas maila z załączonymi zdjęciami doręczonego bukietu, a na pewno znajdziemy rozwiązanie. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
21 gru 2022
Raczej nie będę korzystać z tej firmy na kolejne zamówienia. Różnica niesamowita. Wstyd. Ciocia powiedziała ze bardzo się sypie. Zielone gałązki są nie świeże. Zmarnowane $66 :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
22 gru 2022
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy przesłać mailem na adres info@euroflorist.pl zdjęcia doręczonego produktu z krótkim opisem, a na pewno mail nie zostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
9 sty 2023
Otrzymany a zamówiony bukiet to zupełnie co innego, żeby chociaż w kolorystyce był zgodny to już mogłabym pominąć użycie innych kwiatów. Godzina dostarczenia też inna niż deklarowana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
19 sty 2023
Przykro nam bardzo, że doręczony produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Przypominamy o możliwości przekazania nam swoich uwag z załączonym zdjęciem w terminie 7 dni od daty doręczania zamówienia, a żadna wiadomość nie pozostaje bez odpowiedzi. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
28 sty 2023
Zlecenie na dostawę wiązanki w dniu 27 stycznia 2023 roku nie zostało wykonane. Brak jakiejkolwiek informacji w tej sprawie :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 lut 2023
Najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuację. Firma DHL nie poinformowała nas o niedoręczeniu przesyłki. W dniu wczorajszym maila z wyjaśnieniami został do Państwa wysłany. jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
9 wrz 2022
Kwiaty doręczone 3 dni po ślubie. Koszmarna obsługa. Nikt nie znał statusu doręczenia. Strona internetowa nie działała.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 wrz 2022
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zapewniamy, że BOK dołożyło wszelkich starań aby wyjaśnić zaistniałą sytuację, być z Państwem w kontakcie i informować na bieżąco. Doręczenie zamówienia miało miejsce na terenie Wielkiej Brytanii stąd BOK było zależne od informacji przekazywanych przez partnera zagranicznego, który wyjasniał sytuację nieobecności odbiorcy pod podanym adresem. Strona internetowa działała cały czas. Nie mieliśmy żadnych zgłoszeń aby wystapił jakikolwiek problem. Przykro nam, że doreczenie kwiatów nie spełniło Państwa oczekiwań. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
15 lis 2022
Zamówienie nie zostało zrealizowane i nie otrzymałam żadnego powiadomienia , ze nie będzie zrealizowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuację. Niestety kwiaciarnia, która otrzymała zamówienie do realizacji nie wywiązała się ze swojego zadania. Zwrot kwoty zamówienia oczywiście niezwłocznie został wykonany. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
6 lis 2022
Doreczenie kwiatow niestety nie na czas. 5 godzin pozniej. Niestety niespodzianka sie nie udala…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 gru 2022
Uprzejmie przypominany, że godziny doręczenia są tylko orientacyjne. Informacja o tym podawana jest kilkukrotnie podczas składania zamówienia, a także podczas akceptacji regulaminu. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
20 lip 2022
Zamówienie przyjęte i niedostarczone, więc trudno mówić o jakości usługi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
29 sie 2022
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda uwaga jest dla nas istotna. Przepraszamy za problem techniczny, który uniemożliwił realizację Pani zamówienia. Zwrot środków błystkawicznie został wykonany na Pani konto. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
29 sie 2022
Brak wykupionych zyczen urodzinowych jestem rozczarowany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
9 wrz 2022
Dziekujemy za podzielenie się opinią. Nie otrzymalismy zgłoszenia, że życzenia nie zostały dodane do bukietu. W takiej sytuacji kurier oczywiście dowiózłby kartkę okolicznościową wraz z różą przeprosinową. Prosimy o kontakt z BOK info@euroflorist.pl. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 gru 2022
Unfortunately the order was not delivered.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
27 gru 2022
Hi, we are really sorry that order was not delivered to Recipient. As soon as possible even today You will get back Your money. Kind regards, Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
26 sty 2023
 
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 lut 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Czy możemy prosić o jej uzasadnienie. Dziękujemy. Pozdrawiamy. Euroflorist
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię