Kwiaciarnia Internetowa EurofloristOpinie

: 2 078Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie

Kategorie

Kontakt
EuroFlorist sp. z o. o.
ul. Sowińskiego 18 A
60-283 Poznań
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Anna Burzyńska–Bodus

Opinie nt. sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

4.53/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (493) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

78 %
8 %
6 %
4 %
4 %
Opinie łącznie (2 078)

Doświadczenia innych klientów sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist

Filtruj 
(21)
5 dni temu
Przykro mi...
 Opinia zweryfikowana|
9 dni temu
kwiaty zamowione na date 10.01 dostarczone 9.01 bo nie mieli czasu 10.01
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
7 dni temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o maila w tej sprawie abyśmy mogli ją wyjasnić z kwiaicarnią , która realizowała zamówienie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
13 dni temu
Kwiaty miały być dostarczone w dniu 3.01.2021. Do tej pory (07.01) przesyłki nie ma pod wskazanym adresem dostawy.
 Opinia zweryfikowana|
14 dni temu
Stare roze, ktore zwiedy na trzeci dzien. Szkoda, ze nie moge dolaczyc zdjecia.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 dni temu
Panie Dariuszu, bardzo nam przykro, że jakość doręczonych kwiatów nie była najwyższa. Zależy nam, aby każde zamówienie było nienaganne, a zdarzające się wpadki staramy się rekompensować naszym klientom. Dlatego zaproponowaliśmy Panu ponowne doręczenie kwiatów, na które Pan przystał. Obiecujemy, że tym razem nie zawiedziemy. Pozdrawiamy serdecznie, Euroflorist.
21 dni temu
SKANDAL !!!! zapLacilam za wieniec 421,90 zł i ten wieniec nie zostal dowieziony na pogrzeb !!!! Bede podawac te firme do sadu.!!!!!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
14 dni temu
Najmocniej przepraszamy za brak doręczenia zamówienia, Niestety na partnera doręczającego zamówienie została nałoźona kwarantanna, o czym nie zostaliśmy poinformowani i stad tez nie moglismy uprzedzić Nadawcy. Zwrot za zamówienie został natychmiastowo wykonany. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
22 dni temu
Zero kontaktu lub potwierdzenia czy przesyłka kiedykolwiek została dostarczona...
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
20 dni temu
Uprzejmie informuję,że przesyłka została doręczona w terminie. W zamówieniu nie została wybrana usługa potwierdzenia doręczenia za pomocą sms. W mailu potwierdzajacym złożenie zamówienia figuruje, że status zamówienia nie ulegnie zmianie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
25 dni temu
Fatalnie, towar zamówiony 20.12. nie dostarczono do 24.12.2020. W informacji zapewniano o pewności dostawy w oznaczonym terminie ♀
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
22 dni temu
Przepraszamy najmocniej za brak doręczenia upominku w wybranym terminie. Z siedziby naszej firmy upominek zostal nadany w dniu 23.12. aby zgodnie z zamówieniem 24.12. został przez firmę kurierską DHL doręczony. Przykro nam bardzo, że nie dotarł na czas pomimo naszych starań. Z informacji zamieszczonych na stronie firmy kurierskiej wynika, że w dniu dzisiejszym paczka została dręczona. Pozdrawiamy
1 miesiąc temu
Kwiaty zakupione w kwiaciarni za ponad 200zł, w rzeczywistości wartość 50zł małe i przeciętne dwie gwiazdy betlejemskie zakupy tutaj to jedno wielkie rozczarowanie i naciągactwo.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przykro nam, że doręczone produkty nie spełniły oczekiwań. Reklamacja jest w toku i na pewno zostanie rzetelnie rozpoznana. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Zamowilam torta ktory nigdy nie dotarl do mojego taty. Dziekuje za zrojnowany prezent. Nie Polecam!
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przepraszamy najmocniej za brak doreczenia tortu. Niestety bład techniczny uniemożliwił przeprocesowanie zamówienia. Zdajemy sobie sprawę, że terminowośc doreczenia to sprawa najwyższej wagi i wyciagniemy wnioski z zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Kwiaty zamówione do pracy, czyli specjalnie wybrana pora 9-11, a zostały dostarczone po 17 do domu.. Totalnie zepsuta niespodzianka. Nie polecam.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przepraszamy za niedogodności, jednakże wiemy, że kurier kontaktował sie z Odbiorcą i razem uzgodnili doreczenie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Poraz drugi nie doręczono mojego zamówienia w terminie. Powinniście się bardziej zorientowac co kwiaciarnie na drugim końcu są w stanie zaoferować, bo oprócz tego, ze nie potrafią zrealizować zamówienia to zazwyczaj zamówienie różni się bardzo od tego na zdjęciu.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przepraszamy bardzo za brak realizacji zamówienia. Każde zamówienie jest dla nas istotne i staramy sie aby jak najlepiej było obsłużone i doręczone. Niestety nie zawsze jest to możliwe za co jeszcze raz przepraszamy. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Nie zrealizowano mojego zamówienia z powodu tego iż nie mogli przesłać jej na wskazany adres. Więc nie mam jak się odnieść co do usługi, ale sam fakt wystarcza aby przyznac ocene najgorszą z możliwych i zmotywować do podniesienia jakości usług
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
1 miesiąc temu
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację. Na pewno zwrócimy wiekszą uwagę na kwestię dostepności kwiaicarni w regionie, którego dotyczyło zamówienie. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
1 miesiąc temu
Ta dostawa miała być 21 grudnia... Czy to nie było tak zrobione? A jesli nie to dlaczego teraz pytania??
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Mimo, że zamawiałam z parodniowym wyprzedzeniem, w dniu dostawy dostałam informację, że bukiet, który zamówiłam nie zostanie dostarczony. Przykro, bo kwiaty były dla mojej mamy z okazji 70-tych urodzin. Nie polecam.
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamowilam kwiaty 23/11 na pogrzeb babci ktory odbyl sie 25/11. Mieszkajac zagranicy, bardzo mi zalezalo na te kwiaty poniewaz nie moglam jechac do Polski na czas. 26/11 dowiedzialam sie ze kwiaty nie zostale dostarczone i dopiero 26/11 po 18.00 zostale dostarczone. Bukiet nie wyglada jak na internecie i dlugosc tez nie pasuje. Jestem bardzo rozczarowana. Wydalam wiecej niz 200zl. Nie polecam
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że w tak ważnej chwili niestety błąd techniczny uniemożliwił doręczenie w wybranym terminie. Jedakże, mamy nadzieję, że przekazane przeprosiny w minimalnym stopniu złagodziły zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist Przeprasamy najmocniej.
3 miesiące(-ęcy) temu
Zero refleksji po kolejnym już braku rzetelności. Kwiaty niedostarczone w bardzo ważnym momencie dla ważnej osoby, kolejny raz. Choc od czasu do czasu zdarza się firmie dostarczyc kwiaty w umowionym terminie, to nie dzieje się to zbyt często. Zaufanie i wiarygoność - bez komentarza
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przepraszamy za zaistniała sytuację, rozumiemy, że data doreczenia jest bardzo istotna. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
3 miesiące(-ęcy) temu
Nie otrzymałam przesyłki i nikt nie wie gdzie jest . Odpowiedź po złożeniu reklamacji ,że jest im przykro i to na tyle -żenada
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
2 miesiące(-ęcy) temu
Przykro nam bardzo, że partner DHL nie doręczył przesyłki na czas. Informacja o przebiegu doręczenia przez partnera cały czas była widoczna na stronie DHL. Od poczatku informowaliśmy o zaistniałej sytuacji, co nie zmienia faktu, że przesyłka nie dotarła na czas - za co przepraszamy. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Kpią z klientów. Zamówiony bukiet nie dostarczony. Suche przeprosiny dopiero po interwencji. Dobrze chociaż że pieniądze zwrócone szybko ale również po interwencji.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przykro nam bardzo, że lokalnej kwiaciarni nie udało doręczyć się zamówienia. Zwrot został wykonany w tym samym dniu, w którym powzięliśmy informację o niedoręczeniu zamówienia tj. 01.06.2020r. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Niestety, towar nie zostal dostarczony w terminie.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
8 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo nam przykro, że bukiet nie trafił na czas do Odbiorcy. Dołożyliśmy wszelkich starań aby wszystkie przesyłki były doręczone w sam Dzień Matki. Przepraszamy ! Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist
11 miesiące(-ęcy) temu
Zamowilam na euroflorist.pl 2 kompozycje: Najwieksza wersja kosza z czerwonymi rozami. Dostarczono wersje conajmniej o polowe pomniejszona w roznych kolorach. Tylko 4 czerwone roze. Pani na infolinii nawet nie przeprosila, podala adres do reklamacji. Druga kompozycja tez bardzo rozni sie od modelowej (inna kolorystyka) Dzial reklamacji zaproponowal rabat przy kolejnym zakupie. Nie skorzystam.
 Opinia zweryfikowana|
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Kwiaciarnia Internetowa Euroflorist
11 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za opinię, każda opinia nawet ta negatywna jest dla nas istotna. Przykro nam, że kompozycje nie spełniły Pani oczekiwań. W ramach rekompensaty zaproponowana została karta kwiatowa, która jest formą bonu upominkowego do wykorzystania w każdej kwiaciarni naszej firmy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Euroflorist